Forum > Licht

Lichttafel

(49 reacties. Pagina 4 van 5)
Moderator(s): Dré
DjProbeStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 1-7-2004
Laatste: 6-8-2009
Berichten: 104
8-1-2006 01:56

KVM schreef:

stekelvarke schreef:

De sweetlight box heeft dit standaart, bij sunlite moet je er een apparte DMX-in interface bijkopen.
Nee, je moet nog heel even wachten.
Sunlite heeft een nieuwe interface waar zowel DMX-out als DMX-in opzit.
Vandaar ook dat Martin met een nieuwe interface komt en ik neem aan dat de Daslight ook op zeer korte termijn hiermee gaat werken.

Let bij Sunlite en Daslight wel op welk pakket je aanschaft.

Martin.
suggesties ?
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
8-1-2006 12:59

DjProbe schreef:

suggesties ?
Het ligt eraan wat jou wensen zijn.
De DVC512 GOLD kan ook zonder computer werken.
- Stand Alone mode :
- Record and play your show without your computer
- Internal memory with up to 8000 step of capacity
- 2 button to trigger the scenes
- HE10 External bus, to trigger off scenes and effects
Voor zover ik weet is de software wel volledig te gebruiken bij zowel de DVC 512 Standard als de gold versie.

Persoonlijk vond ik de software van Daslight wat minder gebruikersvriendelijk, vandaar dat ik ben overgestapt naar de Sunlite EC interface. Wil je echter alles uit de software halen dan zit je vast aan de duurdere FC serie. (valt buiten jou budget)

Maar nogmaals binnen enkele maanden komt er een nieuwe interface met DMX-in.interface

Sta je ingeschreven bij de KVK en heb je een BTW nummer?

Martin.
kvm entertainment
Dj NathanStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-12-2002
Laatste: 23-1-2013
Berichten: 271
9-1-2006 21:04

Green Magic schreef:

Hier ook geen gedonder met vastlopende LJ systemen. Windows 2000 op een P3 met een halve Gb aan geheugen en draaien met het spul.
Ik heb bij anderen wel eens problemen gesignaleerd met de USB versie van LJ, maar dit bleek naderhand aan het power management te liggen. (Gewoon totaal UIT zetten op dit soort systemen)
Wij draaien al jaren met P2 laptop's met win 98 se erop. Met 128 mb geheugen en alleen LJ erop. En dat gaat super ik kon er in noodgeval zelfs nog een muziek nummer mee afspelen ofzo.
Pearl 2000 in da house!!
DjProbeStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 1-7-2004
Laatste: 6-8-2009
Berichten: 104
10-1-2006 14:21

KVM schreef:

Sta je ingeschreven bij de KVK en heb je een BTW nummer?

Martin.
KVK ?
btw nummer hebben we wel
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
10-1-2006 15:00

DjProbe schreef:

KVM schreef:

Sta je ingeschreven bij de KVK en heb je een BTW nummer?

Martin.
KVK ?
btw nummer hebben we wel
Wel BTW-nummer maar geen KVK (Kamer van Koophandel, handelsregister inschrijving)? Ik weet dat het mogelijk is (Syl doet het toch ook zo?), maar ik geloof dat jij net wat meer doet dan alleen los DJ-werk met af en toe wat kleine spulletjes "om het artiest-vak uit te kunnen voeren"?
Light Image
SebasVDVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 17-8-2016
Berichten: 1719
10-1-2006 15:03
T'is een belg he wink ;) KVK kennen ze daar niet, geen idee eigenlijk hoe het daar heet shocked 8O
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 20-9-2024
Berichten: 13472
10-1-2006 15:24
Volgens mij handelskamer.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
10-1-2006 15:36

JeroenVDV schreef:

Wel BTW-nummer maar geen KVK (Kamer van Koophandel, handelsregister inschrijving)? Ik weet dat het mogelijk is (Syl doet het toch ook zo?), maar ik geloof dat jij net wat meer doet dan alleen los DJ-werk met af en toe wat kleine spulletjes "om het artiest-vak uit te kunnen voeren"?
BTW en KvK staan los van elkaar.

Ik ben ooit langs geweest bij de Kvk om me in te schrijven en ben, na overleg met 3 verschillende personen aldaar, naar huis gestuurd met de mededeling dat een dj een artiest is en dus niet verplicht is om zich in te schrijven. Het feit dat ik licht en geluid meeneem, klein showtje natuurlijk maar, veranderde hier niets aan, want dit materiaal had ik nou eenmaal nodig om mijn artiestenberoep uit te oefenen.
Maar inschrijven bij de KvK MAG wel natuurlijk. Ik heb het niet gedaan.

Wel ben ik ondernemer voor de Omzetbelasting, en dus heb ik een BTW-nummer.
MauriceStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-4-2003
Laatste: 15-11-2012
Berichten: 731
19-1-2006 22:32
beste forum leden,

wij zijn ook opzoek naar een nieuwe lichttafel.. met ongeveer de zelfde wensen als de OP (gaat bij ons om een 6 tal scanners 5 of 8ch. 3 glp ypoc's en een par of 24) wil graag een alles in één tafel voor complete show. geen pc spul.

nou heb ik de GLP messenger 2 bekeken, leek me een leuke tafel. zag dat de oem versie in dit topic genoemd werd. maar is dit echt een vervelende tafel. en wat zijn dan betere alternatieven? liefst mensen die met die tafel wat ervaring hebben.
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 28-6-2024
Berichten: 2389
19-1-2006 22:39
Er wordt vaak positief gesproken over de Showdesinger 2 (SD-2) van GLP. Onder andere victor gebruikt deze al een hele tijd (maar dan de -iets minder uitgebreide, maar volgens vicor stevigere- variant van Ultralite). Ik heb dus zelf GEEN ervaring met deze tafel (al lijkt het mij een hele leuke wink ;)).
It's time to play the music, It's time to light the lights..

Terug naar forum Reageer (zonder quote)