Forum > Newbie Forum

dap+warfdale

(31 reacties. Pagina 4 van 4)
Moderator(s): Dré
MaxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2002
Laatste: 20-11-2024
19-5-2003 20:19
De EVPS18sb in combo net de EVPS215SB ??!!
Dat zijn twee type´s Basboxen ...

[Ps. klopt het dat jullie een witte bus hebben met Pioneer stickers erop, er staat namellijk altijd een bus vlakbij het centrum in Tilburg met de letters ´2 Traxz´
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 19-11-2024
19-5-2003 22:44
De reactie over die Wharfedale baskasten doet voor mij de deur dicht.

De vraag van de OP was:

dj roma schreef:

Ik heb sinds 2 weken nieuwe sub's van dap 200 watt continu bij 8 ohm en ik heb ook de warfdale's evp-s15 die zijn ook 200 watt continu bij 8 ohm en ik heb een versterker van 2 keer 250 watt continu bij 8 ohm ik heb de speakers op elkaar aangesloten en nou is mun versterker dus te licht voor die 4 speakers.

nou is mijn vraag hebben jullie nog tips van een mooie versterker die wel bij deze speakers past.
Zijn vraag (welke versterker goed is voor dat setje) is nu vele posts later nauwelijks aan de orde geweest. Wel een hoop geleuter en enkele posts over speakers (ja, ik ben zelf ook een van de schuldigen...). Tot en met de suggestie een 18"/15" sub-combootje onder een paar EVP-S-15 speakers te hangen. Dat zal lekker gaan. En past ook duidelijk goed binnen het budget van de vragensteller.

Jammer dat dit onderwerp zo de mist in is gegaan. Mede op verzoek van de OP hang ik er nu een slot op.
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!

Terug naar forum Afgesloten topic