Forum > Newbie Forum

Ruis op Dateq XTC

(34 reacties. Pagina 4 van 4)
Moderator(s): Dré
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
20-4-2005 13:48

Sylvia schreef:

Ik ben iemand die zelf erg veel waarde hecht aan de manier waarop mensen iets aan mij vragen, en zo treed ik ook anderen tegemoet. (Je zaait wat je oogst.) Misschien dat het daar iets mee te maken heeft?
Ik ben pas heel hard gaan schelden toen ik er achter kwam dat men 3 verschillende kleuren leds onder de pfl knopjes (groen, oranje, rood) had gedrukt, mijn VU meter niet meer werkte en het probleem waarvoor ik hem weg had gebracht niet opgelost was maar er wel een rekening van 275€ was betaald........ en ik 3 maanden heb moeten wachten voor ie eindelijk klaar was.

In 3 maanden heb je naar mijn idee genoeg tijd om 3 dezelfde kleuren leds bij elkaar te zoeken, goed te kijken naar het probleem en alles te vervangen wat nodig is...

Toen vond ik het volldeig gerechtmatigd dat ik even uit mijn vel sprong. wink ;)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
BazzzzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-1-2005
Laatste: 17-8-2011
Berichten: 240
20-4-2005 14:00

Reind schreef:

Sylvia schreef:

Ik ben iemand die zelf erg veel waarde hecht aan de manier waarop mensen iets aan mij vragen, en zo treed ik ook anderen tegemoet. (Je zaait wat je oogst.) Misschien dat het daar iets mee te maken heeft?
Ik ben pas heel hard gaan schelden toen ik er achter kwam dat men 3 verschillende kleuren leds onder de pfl knopjes (groen, oranje, rood) had gedrukt, mijn VU meter niet meer werkte en het probleem waarvoor ik hem weg had gebracht niet opgelost was maar er wel een rekening van 275€ was betaald........ en ik 3 maanden heb moeten wachten voor ie eindelijk klaar was.

In 3 maanden heb je naar mijn idee genoeg tijd om 3 dezelfde kleuren leds bij elkaar te zoeken, goed te kijken naar het probleem en alles te vervangen wat nodig is...

Toen vond ik het volldeig gerechtmatigd dat ik even uit mijn vel sprong. wink ;)
Hoe is dat dan afgelopen? Neem aan dat ze het daarna weer netjes opgelost hebben?!
Geld moet rollen en als het niet kan rollen maak er dan een vliegtuigje van zodat het kan vliegen
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
20-4-2005 14:39
Ja na eerst flink uitgeblérd te zijn en weer tot kalmte bedaard was te zijn kreeg ik de baas zelf aan de telefoon en is uiteindelijk alles netjes opgelost.

Maar het feit dat men 3 verschillende kleuren leds durfde te solderen is iets waar ik nog steeds niet bij kan met mijn hoofd. Tis geen kermis atractie maar een mixer was mijn eerste reactie destijds :p
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 13472
21-4-2005 14:56
Ja ja... Maar wel roze draaitafels...

Rare vent! laugh :D
-- Pardon my French, I'm Dutch --
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
21-4-2005 16:39
Ja maar maar maar......

Naja je hebt ook wel een beetje gelijk razz :p
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)