Forum > Newbie Forum

Behringer VMX 300,jullie meningen

(34 reacties. Pagina 4 van 4)
Moderator(s): Dré
BazzzzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-1-2005
Laatste: 17-8-2011
Berichten: 240
17-5-2005 12:12
Moet het budget het wel toelaten natuurlijk....
Geld moet rollen en als het niet kan rollen maak er dan een vliegtuigje van zodat het kan vliegen
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
18-5-2005 00:29

Bazzzz schreef:

Moet het budget het wel toelaten natuurlijk....
Daar hebben ze werk en een spaar rekening voor uitgevonden.... als je iets wil is er altijd maar dan ook echt altijd een manier om dat doel te bereiken.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
BazzzzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-1-2005
Laatste: 17-8-2011
Berichten: 240
19-5-2005 12:08
Das waar... Je moet het er dan wel voor over hebben....

Maarja...

Het gaat eigelijk over de Behringer VMX300... sneaky :V shut up :X
Geld moet rollen en als het niet kan rollen maak er dan een vliegtuigje van zodat het kan vliegen
Donut_JunkieStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 19-7-2004
Laatste: 7-11-2016
Berichten: 11
24-5-2005 20:18
Ik heb de Behringer VMX-300 nu een goeie 9 maanden. Na die tijd ken ik die mixer dan ook goed. Ik zal even enkele bevinden delen met de buitenwereld... :)

* Behringer staat erom bekend dat de apparaten erg gevoelig zijn voor stof, maar als je je spullen een beetje onderhoudt, merk je daar haast niets van. Je kan er een stofdoek op leggen, een kartonnen doos overzetten desnoods, improviseer gewoon iets. Gebruik af en toe ook zo'n spuitbusje met lucht om je faders schoon te maken,...

* De prijs/kwaliteit-verhouding is goed bij deze mixer.

* Voor de beat-counters moet je hem niet kopen. Die zijn niet zo accuraat, je kan je er dus niet altijd op baseren. Maar ja, na een tijdje kun je zelf ook horen of je muziek goed loopt of niet, dus geen paniek :)

* De kill-switches zijn leuk, maar worden nauwelijks gebruikt. Sommigen vinden het dan ook een overbodige functie, maar ieder zijn mening hé ;)

* De knopjes staan goed op de mixer (niet te dicht bij elkaar, dus voor de mensen met grotere handen, het vormt geen enkel probleem). Je hebt een duidelijk overzicht op je mixer (mooi gerangschikt, niet té veel knopjes,...) wat je zeker ten goede komt.

Ik ben waarschijnlijk nog een aantal dingen vergeten te vermelden, maar de vernoemde zijn zowat de voornaamste.

Conclusie? Al bij al mag deze mixer er best wel zijn hoor. Het is een goede mixer voor de beginnende DJ. Maar vergeet niet om ook naar andere mixers te kijken en ze te vergelijken. Denk na over welke mogelijkheden je precies wel of niet wilt op je mixer (cross-fader, beat-counters aantal kanalen,...). Als je dat al hebt gedaan, des te beter ;)

Maar voor mij is de Behringer VMX-300 dus in orde. Ik hoop dat je nu wat wijzer bent geworden :)
Project DIGO crew
PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-4-2004
Laatste: 30-11-2014
Berichten: 1105
25-5-2005 08:04
jij zei ook nog dat je problemen had met je bpm, dat hij je geluidskaart in eerste instantie niet herkend, weet niet of dit probleem al is opgelost, zo niet, druk dan als je BPM hebt opgestart en hij kwam met die meldingen op het "loop" knopje
dan doet die het wel weer

Terug naar forum Reageer (zonder quote)