Forum > Geluid

Denon DN-S1000 VS Oem Super Cd-bak

(40 reacties. Pagina 4 van 5)
Moderator(s): Dré
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
25-2-2005 23:08

zephir schreef:

Reind (en Dré ook) weet blijkbaar iets van een nieuw product dat wij nog niet weten. Ik bedoel dan ook niet dat letterlijk hij ons gaat verbazen, maar dat ik benieuwd ben hoe wereldschokkend dit product gaat zijn.
Tis een product op basis van de dure OEM cd speler versie alleen dan met alle opties er op en aan.

CD slikker systeem is sinds een tijdje ook gewoon als optie verkrijgbaar bij de fabriek waar die dingen gefabriceerd worden. Het zou me dus niets verbazen als er straks nog een paar merken met dezelfde speler komen alszijnde een update van de huidige versie.

Ik weet verder ook niet of de fabrikant het op prijs zou stellen als ik hier alle info + de naam van het merk neer knal (ondanks dat alle merken prima op de hoogte zijn van de ontwikkelingen ij de concurenten.....)
Er zijn trouwens 2 merken bezig met een cd speler met MP3 support en beide zitten ze in het middenklasse segment. 1 is een tabletop, de ander weet ik verder nog niets van.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
DvEEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-6-2004
Laatste: 7-6-2005
Berichten: 127
25-2-2005 23:43

Reind schreef:

zephir schreef:

Reind (en Dré ook) weet blijkbaar iets van een nieuw product dat wij nog niet weten. Ik bedoel dan ook niet dat letterlijk hij ons gaat verbazen, maar dat ik benieuwd ben hoe wereldschokkend dit product gaat zijn.
Tis een product op basis van de dure OEM cd speler versie alleen dan met alle opties er op en aan.

CD slikker systeem is sinds een tijdje ook gewoon als optie verkrijgbaar bij de fabriek waar die dingen gefabriceerd worden. Het zou me dus niets verbazen als er straks nog een paar merken met dezelfde speler komen alszijnde een update van de huidige versie.

Ik weet verder ook niet of de fabrikant het op prijs zou stellen als ik hier alle info + de naam van het merk neer knal (ondanks dat alle merken prima op de hoogte zijn van de ontwikkelingen ij de concurenten.....)
Er zijn trouwens 2 merken bezig met een cd speler met MP3 support en beide zitten ze in het middenklasse segment. 1 is een tabletop, de ander weet ik verder nog niets van.
wanneer zouden deze dingen dan voor de particulieren beschikbaar kunnen komen ?? of is het nog niet eens zeker of deze wel op de markt zouden komen ?
Akiyama CDX-300 --> Reloop RMX-30BPM --> Akiyama CDX-300 en een Akiyama HDJ-9700 Heerlijke set :D
SjapperStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-11-2003
Laatste: 19-7-2012
Berichten: 376
26-2-2005 00:31
Patience, my dear, patience
(als er nieuws is, horen wij het hier bij New-line vast als eerste! wink ;) )
Beauty hides in the deep
NiekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2002
Laatste: 10-7-2014
Berichten: 882
26-2-2005 11:14
Engelse review van de Denon DN-S1000:

Klik!
DvEEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-6-2004
Laatste: 7-6-2005
Berichten: 127
26-2-2005 11:29

Sjapper schreef:

Patience, my dear, patience
(als er nieuws is, horen wij het hier bij New-line vast als eerste! wink ;) )
laugh :D razz :p laugh :D New-Line RULEZZZ
Akiyama CDX-300 --> Reloop RMX-30BPM --> Akiyama CDX-300 en een Akiyama HDJ-9700 Heerlijke set :D
SkitStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 3-11-2002
Laatste: 13-2-2016
Berichten: 295
26-2-2005 18:50
Hmms het zal wel niet de nieuwe Stanton (C.304) zijn zeker, want dat is gewoon een OEM-cdspeler in een ander jasje volgens mij.
[link]

[edit]misschien deze? [link]

Alhoewel de display me eigenlijk niet zo schokt.
Ik heb geprobeerd te stoppen, maar ik ben weer helemaal terug begonnen.
DvEEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-6-2004
Laatste: 7-6-2005
Berichten: 127
26-2-2005 21:37

Skit schreef:

Hmms het zal wel niet de nieuwe Stanton (C.304) zijn zeker, want dat is gewoon een OEM-cdspeler in een ander jasje volgens mij.
[link]
Woowww zeer mooi
[edit]Klik hier voor meer info van de stanton[/edit schreef:

@Dré ga jij deze ook verkopen ? Zo ja wat is de prijs die je denk dat ie gaar worden ?
Akiyama CDX-300 --> Reloop RMX-30BPM --> Akiyama CDX-300 en een Akiyama HDJ-9700 Heerlijke set :D
SkitStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 3-11-2002
Laatste: 13-2-2016
Berichten: 295
26-2-2005 22:44

DvE schreef:

Woowww zeer mooi
[edit]Klik hier voor meer info van de stanton[/edit]
Welke bijkomende info staat hier? wink ;)

DvE schreef:

@Dré ga jij deze ook verkopen ? Zo ja wat is de prijs die je denk dat ie gaar worden ?
Leverbaar is ie nog niet echt en volgens mij is het echt gewoon de OEM-speler maar de knopjes zijn gewoon wat anders gezet. Waarom ik dat denk. De functies zijn exact hetzelfde op een LEDje, dat dient om aan te tonen welke functie actief is, hier en daar na. De display is ook exact dezelfde en het feit dat ze er 2 gemaakt hebben, eentje zonder effecten en eentje met. Verder vind ik em er zeker niet slecht uit zien (hij lijkt dan ook erg op een Pioneer laugh :D. Hopelijk kost hij hetzelfde (ong € 500) dan winnen ze misschien klanten omwille van het design.
Ik heb geprobeerd te stoppen, maar ik ben weer helemaal terug begonnen.
DvEEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-6-2004
Laatste: 7-6-2005
Berichten: 127
26-2-2005 23:16

Skit schreef:

Leverbaar is ie nog niet echt en volgens mij is het echt gewoon de OEM-speler maar de knopjes zijn gewoon wat anders gezet. Waarom ik dat denk. De functies zijn exact hetzelfde op een LEDje, dat dient om aan te tonen welke functie actief is, hier en daar na. De display is ook exact dezelfde en het feit dat ze er 2 gemaakt hebben, eentje zonder effecten en eentje met. Verder vind ik em er zeker niet slecht uit zien
Jah ik vind 'm echt mooier als de 'gewone' dus vandaar dat ik wel wou weten hoeveel ie zou kosten

Wanneer komen de nieuwe producten van stanton uit in nederland ? ook in de lente ?
Akiyama CDX-300 --> Reloop RMX-30BPM --> Akiyama CDX-300 en een Akiyama HDJ-9700 Heerlijke set :D
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 13472
28-2-2005 14:15
Is me nog niets van bekend.
-- Pardon my French, I'm Dutch --

Terug naar forum Reageer (zonder quote)