Forum > Muziek

Hulp gevraagd: Tech-house, Electro, Minimal Techno, Techno, Progressive

(157 reacties. Pagina 4 van 16)
Moderator(s): Dré
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
6-1-2005 14:27

fredje schreef:

Je weet mn telnr,je weet waar ik woon-waarom niet ff bellen met de vraag van je topictitel en wij hadden aankomende week bij mij thuis desnoods een paar dagen gepakt samen!
Dat zat ook al in de planning, maar ik ben zo iemand die graag eerst zelf wat huiswerk doet. Komt nog.

Enne Roberto, het is niet wat je dénkt hoor razz :p .
FredjeStandaard Lid
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
6-1-2005 14:31
Doos,
alles staat toch hier,gear,vinyl,cd.
De mogelijkheid om uniek vinyl over te zetten op schijf.
Muziek die 98% van de bevolking niet kent,maar absoluut HOT is.

En de mogelijkheid om de 22 ste on stage uit proberen.
xxx

edit-en geen gerommel deze keer SYLVIA,we gaan oefenen met draaien,elke keer dat geflirt en gesex laugh :D
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
SylviaEx Lid
6-1-2005 14:37
Als Fred mij nog één keer "doos" noemt, koop ik Dré om zodat-ie van het forum wordt gepleurd razz :p .
FredjeStandaard Lid
6-1-2005 14:47
Sorry Sylvia,het is inderdaad wel beetje grof.
Zal het anders noemen;

Lief klein verzend pakketje van me laugh :D
nou eh,phone staat aan,plannen!

groet
SylviaEx Lid
7-1-2005 14:57
Nou, het is maar wat je onder "voorgemixt" staat. In de meeste gevallen begint het nieuwe nummer precies daar waar het vorige nummer eindigt, maar dat gebeurt veelal wel in de maat. Een startstopmixje dus. En héél soms hoor ik een 2 of 3 seconden van het uitro doorlopen in het intro van het volgende nummer, maar het stelt echt niks voor. Ik heb hier veel ergere voorgemixte cd's liggen waarop nummers zeker 30 seconden samen lopen.

Je kunt hier dus prima mee mixen. Het enige is dat er vooral korte versies van nummers op staan, maar ook dat is niet onoverkomelijk.

Verdiepen van je kennis gaat nu eenmaal niet als je er weinig van weet en alles vinyl voor vinyl moet aanschaffen. Ik maak nu eerst een paar grote slagen met verzamelaars om een beetje een beeld te krijgen van het geheel. Dat gebeurt dus vooralsnog met cd's. Als ik er klaar voor ben en vind dat ik het snap, dan komen de vinyls wel.
FredjeStandaard Lid
7-1-2005 15:26
Ik beroep me op verschoningsrecht!!!
groet
DacideStandaard Lid
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 31-3-2014
7-1-2005 15:35
Sylvia, heb je de Cd's van Steve Lawler al gecheckt?
"he who makes a beast of himself escapes the pain of being a man" Dr. Johnson
TeknoknightsStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 23-2-2004
Laatste: 26-9-2017
7-1-2005 17:05
Het personeel van Studio Brussel angry
Aan mij wist een zekere "Nicole" van Studio Brussel mij te mailen in groot enthousiasme dat de cd's wel degelijk voorgemixt waren.
Ik had in mijn mail gevraagd of het een start-stop mix was of een lange mix waarin beide nummers dus lang door elkaar liepen... En met dezelfde grote overtuiging mailde ze mij dat het om lange mixen ging.

In dat geval durf ik ook wel zo'n switch pakket in huis halen.
En desnoods werk ik weer via mijn min of meer legale methode...
Ik haal gewoon van de nummers die ik echt wil gaan gebruiken de volledige versies van internet. Op die manier heb ik toch ook het origineel, zelfs nog in dezelfde versie, behalve die tien seconden die ongemixt zijn i.p.v. gemixt.

Groetn
|oh ja| nog even melden.. ik ben zeer erg geïnteresseerd in alle verzamelcd's en zo die een beetje in het genre van je topic blijft (en ik ben zeker dat er nog wel mensen zullen zijn). Misschien is het dus een idee, als iemand nog verzamelcd's weet, om ze hier te posten. Ik kende er veel binnen de french-techno style maar nu zou ik geen idee meer hebben waar cd's te moeten gaan zoeken sad :(
Jumping is not a crime. It's just hilarious.
DacideStandaard Lid
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 31-3-2014
7-1-2005 17:13
Kijk eens op rare-records.nl

Ze hebben altijd een mooie collectie CD's. Zeker in jouw genre.
"he who makes a beast of himself escapes the pain of being a man" Dr. Johnson
TeknoknightsStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 23-2-2004
Laatste: 26-9-2017
8-1-2005 12:17
Bedankt! Heb gisteravond even heel de lijst doorgenomen en der zitten wel leuke cd's tussen. Alleen jammer dat de playlists er meestal niet bij staan.

Groetn
Jumping is not a crime. It's just hilarious.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)