Forum > Algemeen Forum

DJ WANTED!!

(32 reacties. Pagina 4 van 4)
Moderator(s): Dré
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
14-12-2004 12:18
Drive-in werk inderdaad vaak genoeg WEL beatmixen.

Afgelopen vrijdag op een schoolfeestje nog gemerkt dat ik onbewust veel tracks beatmix, onafhankelijk van de stijl (R&B, house, dance, feest, etc.). Meestal zijn het korte overgangen omdat ik veelal Radio Edits gebruik, maar toch altijd die beats gelijk en mooi doormixen. Gaat echt onbewust, alleen als ik geen tijd genoeg meer heb gooi ik er een mooie doorstart doorheen wink ;)
Light Image
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
14-12-2004 12:28
Het hangt een beetje af van de leeftijd van je publiek (in mijn geval veelal dertigers, veertigers en vijftigers, waarbij de eerste groep gaat trouwen en de tweede en derde hun verjaardag vieren). Maar het is leuk om te zien wat er gebeurt op de vloer wanneer je eerst de halve avond niet mixt, gewoon plaatje-aan-volgend-plaatje-aan-plaatje-uit, en dan wanneer de sfeer er helemaal inzit en de avond niet meer stuk kan de jaren negentig dance classics aanzetten (Gala, Christine W e.d.) en lekker drie kwartier lang de hele zooi aan elkaar mixen. Meestal barst de dansvloer binnen een kwartier uit in gejuich.
GijstetteroStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-11-2002
Laatste: 24-5-2007
Berichten: 116
15-12-2004 20:44

sylvia schreef:

Het hangt een beetje af van de leeftijd van je publiek (in mijn geval veelal dertigers, veertigers en vijftigers, waarbij de eerste groep gaat trouwen en de tweede en derde hun verjaardag vieren). Maar het is leuk om te zien wat er gebeurt op de vloer wanneer je eerst de halve avond niet mixt, gewoon plaatje-aan-volgend-plaatje-aan-plaatje-uit, en dan wanneer de sfeer er helemaal inzit en de avond niet meer stuk kan de jaren negentig dance classics aanzetten (Gala, Christine W e.d.) en lekker drie kwartier lang de hele zooi aan elkaar mixen. Meestal barst de dansvloer binnen een kwartier uit in gejuich.
Hahaha idd Sylvia that's the spirit. Ik heb dezelfde tactiek op de bruiloften, eerst lekker wat disco deels mixen deels stop/play met wat bekende plaatjes van dit moment. Als ierdereen los is knallen met robin S, basement jaxx, cassius, kristine W, ATFC, dee-lite nou ja je kent ze wel ;) Maar ook funky platen zoals Etherfox, Mambana enz doen het dan erg goed.
gise...

Terug naar forum Reageer (zonder quote)