Forum > Geluid

cd kopies

(34 reacties. Pagina 4 van 4)
Moderator(s): Dré
SebasVDVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 17-8-2016
Berichten: 1719
23-2-2004 22:54

Hendrik schreef:

Wessul schreef:

Victor schreef:

Mensen, Buma-Stemra is een particuliere organisatie. Die kan helemaal geen boetes opleggen. Dat kan alleen de rechter. En die zal daarbij -neem ik aan- alle omstandigheden meewegen.
Wat wil je hiermee zeggen? Dat je geen boete krijgt omdat je een drive-in show hebt die niet genoeg verdient om cd's te kopen?
Ja, die krijgen geen boete omdat dat zielig is voor die mensen.
Weet jij eigenlijk wel wat je zegt?
Dat je onder het mom van ik ben zielig en heb geen geld maar alles mag gaan kopieeren wat los en vast zit?
Ik durf gerust voor heel mijn hebben en houden te wedden dat je wel degelijk een fikse boete krijgt!
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 5308
23-2-2004 23:05

Wessul schreef:

Wat wil je hiermee zeggen? Dat je geen boete krijgt omdat je een drive-in show hebt die niet genoeg verdient om cd's te kopen?
Daar wil ik mee zeggen dat een 16-jarige dj die een paar illegale mp3's op een bruiloft draait niet zo hard zal worden aangepakt als iemand die met winstoogmerk illegale muziek verspreidt.
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
SebasVDVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 17-8-2016
Berichten: 1719
23-2-2004 23:11
Nee dat is ook weer zo, maar het is niet zo dat je er 'ongeschonden' vanaf komt denk ik. Je zit nog wel fout...
HendrikStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-2-2002
Laatste: 12-8-2013
Berichten: 296
23-2-2004 23:16

DJ Bastisito schreef:

Hendrik schreef:

Wessul schreef:

Victor schreef:

Mensen, Buma-Stemra is een particuliere organisatie. Die kan helemaal geen boetes opleggen. Dat kan alleen de rechter. En die zal daarbij -neem ik aan- alle omstandigheden meewegen.
Wat wil je hiermee zeggen? Dat je geen boete krijgt omdat je een drive-in show hebt die niet genoeg verdient om cd's te kopen?
Ja, die krijgen geen boete omdat dat zielig is voor die mensen.
Weet jij eigenlijk wel wat je zegt?
Dat je onder het mom van ik ben zielig en heb geen geld maar alles mag gaan kopieeren wat los en vast zit?
Ik durf gerust voor heel mijn hebben en houden te wedden dat je wel degelijk een fikse boete krijgt!
Allemachtig, hoe kan je DAT nou serieus nemen. Moet ik nou gloeiende gvd overalen een happy :) achterzetten?
Tuurlijk meen ik NIET dat "zielige" mensen zich de tering mogen kopieeren. (hoe beoordeel je of iemand zielig is???????????)

Iets anders:
Wij betalen toch ook een heffing als we een cd-r kopen? In wiens zakken komt die dan terecht?
SebasVDVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 17-8-2016
Berichten: 1719
23-2-2004 23:17
Ja, je weet maar nooit he! wink ;)

Terug naar forum Reageer (zonder quote)