Forum > Geluid

EFX 1000 van pioneer

(42 reacties. Pagina 4 van 5)
Moderator(s): Dré
Jeroen GStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-2-2002
Laatste: 10-3-2008
Berichten: 46
8-9-2004 19:52
De prijs in nederland is nog niet bekend, maar zodra die er is zal ik hem direct posten wink ;) Ik vind het jammer dat er na een persbericht al zo geoordeeld wordt over een product dat niemand nog in zijn handen heeft gehad, of gehoord heeft...

Als je het toestel live wilt zien/testen kan dit op de beurs in UK (Plasa / Earls Court 12-15 sept), daar staan toestellen opgesteld om mee te spelen. Ik ben daar zelf zondag en maandag aanwezig en zal in de buurt van de Pioneer stand te vinden zijn. Wanneer er in Nederlands getest kan worden met de EFX-1000 is nog niet bekend.

De EFX-1000 is ontwikkeld voor de DJ's, als mensen hem in een studio willen gebruiken is dit natuurlijk mogelijk maar doelgroep voor de EFX is de DJ die wil werken met een kwalitatief goed apparaat.

De EQ's zitten inderdaad niet op de EFX-1000, iets waar misschien bewust voor gekozen is...

Hij wordt leverbaar vanaf eind 2004.
You'll find me @ djresource
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
8-9-2004 20:03

Jeroen G schreef:

Als je het toestel live wilt zien/testen kan dit op de beurs in UK (Plasa / Earls Court 12-15 sept), daar staan toestellen opgesteld om mee te spelen. Ik ben daar zelf zondag en maandag aanwezig en zal in de buurt van de Pioneer stand te vinden zijn.
Schiet dan meteen ff een paar mooie pics voor op onze site's want die standaard product plaatjes zijn leuk maar die zie je overal al.

Had graag dit jaar naar Plasa gegaan maar niemand die mee wilde dit jaar (iedereen heeft teveel geld uit gegeven van de zomer wink ;) ). Had me wel leuk geleken om daar een ik weet niet hoeveel pagina's tellend verslag van te gaan maken voor op de site.

Staan jullie trouwens ook op dj expo? Want dan kom ik je zeker even gedag zeggen en een praatje maken.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
Jeroen GStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-2-2002
Laatste: 10-3-2008
Berichten: 46
8-9-2004 23:32
Yep, daar ben ik ook. Nog niet met de EFX-1000, maar wel met de DVJ-X1.

Ik hier op onze site ietsje meer info staan, maar (nog) geen nieuwe plaatjes

www.djresource.nl/index.php?page=Topics&story=68
You'll find me @ djresource
HanceStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-6-2004
Laatste: 7-11-2004
Berichten: 3
8-9-2004 23:57
Zou dit ding wat toevoegen aan mijn DJM909?
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
8-9-2004 23:59
Naja kom in ieder geval ff pics bij je maken en gedag zeggen aangezien dat vorige keer niet is gelukt.

[edit -> dit mag alleen jeroen lezen modus] Enné kun je niet ff heel stiekum die EFX in je kofferbak gooien wink ;) [/edit dit mag alleen jeroen lezen modus razz :p ]

Zal zo wel ff onder aan dat artikeltje een link naar die pagina bij jullie plaatsen. Beetje zinloos om dat verhaal over te gaan typen als het al op een NL site staat. (ik ben lui).
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
Jeroen GStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-2-2002
Laatste: 10-3-2008
Berichten: 46
9-9-2004 00:25
Hance : De beat effecten zitten allemaal wel in je 909. De meeste Jog Effecten kun je doen met de laatste effecten (nr 35+) waarbij je de fader kunt gebruiken om de parameter van het effect te veranderen.

Ik zie je daar wel Reind !

[Voor Reind alleen Mode]
Ik ga vliegen, maar zal kijken of hij in mijn handbagage mag
[/niet meer voor Reind alleen Mode]
You'll find me @ djresource
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
9-9-2004 00:49
Linkje gepost www.aboutdj.nl/index.php?option=content&task=view&id=12&Itemid=26

Morgen eerst die verrekte CSS is onder handen nemen want je ziet de link nu niet eens.

Wat betreft de EFX, wel een oplossing als je de effecten wel wil maar de mixer niet wink ;) Heb je trouwens behalve die uit de kluiten gewassen DVD speler ook de nieuwe mixers bij je? Dat is namelijk iets waar ik wel erg benieuwd naar ben aangezien je daar echt helemaal niets over hoort.

Naja zie het wel allemaal als ik daar ben gewapend met digitale cam en iets waar ik op kan schrijven (aangezien ik anders alles vergeet ;-) )
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
12-9-2004 00:30
Even totaal wat anders,

Sinds wanneer heeft pioneerdj reclame spotjes op de box? Ik kwam vanavond thuis zet de TV aan op de box (geloof ik) en ik zie ineens een CDJ1000 en een DJM door het beeld heen zwieren met vervolgens pioneer pro dj door het beeld heen.

Ik had echt zoiets van.......... HUH het moet ook niet gekker worden.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
12-9-2004 01:11
Die had ik nog niet gezien. Wel een spotje van de Veronica Drive-inn met een mooi staaltje product placement in de vorm van CDJ-1000MKII.
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
12-9-2004 01:53
Hmmmm volgende keer zal ik ff keihard naar de pc rennen en hem capturen met de TV kaart.

Pioneer is dus aan het mikken op de schooljeugd. Dat is namelijk de doelgroep die volgens mij naar de box kijkt. (normaal staat de tv zinloos aan op MTV of CNN bij mij thuis maar op beide was niets bijzonders dus dan word het de box)
Alleen nu vraag ik me af of zoiets uberhaupt wel intressant is voor een merk als Pioneer om reclame te maken op tv?
Topmerken als Pioneer, Numark, Denon etc verkopen zichzelf wel naar mijn idee.....
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)