Forum > Geluid

Reacties op het "welke draaitafel voor welk budget" topic.

(603 reacties. Pagina 39 van 61)
Moderator(s): Dré
DJ TimStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2003
Laatste: 27-11-2012
Berichten: 1105
23-8-2003 04:46
1 x bewerkt. Laatst door Victor op 23-8-2003 12:48
Technics is een tt die zich door de jaren heen heeft bewezen, de oem'er is idd tamelijk nieuw en we moeten nog maar zien dat je die voor een knappe prijs kan verpatsen als je hem kwijt wil. Je moet je alleen afvragen of je hem wel kwijt wil op het moment van aanschaf, hij is vanuit dj oogpunt op vrijwel ieder punt gelijk of beter dan een Technics en je zou daarom wel gek zijn om een Technics te kopen.

Heb je trouwens al platen? Want als je nog helemaal geen platen hebt zou ik, als ik jou was, gewoon 2 cd spelers kopen. En als je al platen hebt maar niet veel (onder de 50) dan zou ik nog steeds 2 cd spelers kopen.

Trouwens, over garantie en service hoef je je geen zorgen te maken, koop hem gewoon bij Dre, ik lees zoveel goeie berichten over zijn service dat dit wel grote klasse moet zijn.
Edit Mod: lange quote verwijderd, is hier niet nodig
Ik ben niet het eerste wereldwonder maar ben er wel geweest
Joost_sStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2003
Laatste: 2-7-2016
Berichten: 70
23-8-2003 10:53
1 x bewerkt. Laatst door Victor op 23-8-2003 12:49

DJ Tim schreef:

Heb je trouwens al platen? Want als je nog helemaal geen platen hebt zou ik, als ik jou was, gewoon 2 cd spelers kopen. En als je al platen hebt maar niet veel (onder de 50) dan zou ik nog steeds 2 cd spelers kopen.
nee ik heb nog geen platen, dus nu maak je me behoorlijk aan 't twijfelen... ik heb dezelfde twijfel 2 jaar geleden ook gehad.
toen kwam ik er niet uit en heb ik besloten eerst nog maar niets te kopen en door te sparen voor iets nieuws/beters

het begint nu wel te kriebelen... dus ik zou nu wel iets willen kopen..
ik heb eigelijk mij zinnen gezet op draaitafels maar als nu iedereen zegt dat je beter cd spelers kan kopen..
ik weet best dat je van kazaa behoorlijk wat kan krijgen maar toch,.. is het niet de "feel" die je hebt als je draait met vinyl... razz :p

ik weet het ook niet hoor.. sad :(
Lekker bouncen!
Joost_sStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2003
Laatste: 2-7-2016
Berichten: 70
23-8-2003 10:56
ohja nog een klein puntje.. DJ Tim
als je mij cd spelers aanraad waarom staat er dan
" vinyl is the perfect deal "
in je signature wink ;)
Lekker bouncen!
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 5308
23-8-2003 12:50
Omdat "vinyl is the perfect deal, behalve als je nog geen of niet zoveel platen hebt, dan zou je ook kunnen overwegen een cd-speler te kopen, dat is dan goedkoper en compacter" niet zo'n lekkere quote is?
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
DJ TimStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2003
Laatste: 27-11-2012
Berichten: 1105
23-8-2003 13:50

Victor schreef:

Omdat "vinyl is the perfect deal, behalve als je nog geen of niet zoveel platen hebt, dan zou je ook kunnen overwegen een cd-speler te kopen, dat is dan goedkoper en compacter" niet zo'n lekkere quote is?
Hehe, idd! laugh :D

Kijk, ik koop al 10 jaar platen Joost en in die tijd kwamen de eerste dj cd spelers op en was het aanbod op vinyl gewoon groter.

Dat is het nog steeds wel, als je uitgaat van puur house (en al die stromingen die hieronder vallen) maar ik denk dat het niet lang meer zal duren voordat dit zal omkeren of gelijkgeschakeld zal worden.

Ik ben dus van origine een vinyl man en vond de quote wel geinig klinken, maar je zal, als je zo gek zal zijn nu nog aan vinyl te beginnen, waarschijnlijk over enkele jaren (misschien zelfs minder) spijt hebben als haren op je hoofd.

En download geen muziek van Kazaa, koop het gewoon.
Ik ben niet het eerste wereldwonder maar ben er wel geweest
Joost_sStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2003
Laatste: 2-7-2016
Berichten: 70
23-8-2003 16:36
ja ik zag al veel staan over illegale cd's... ik zou opzich als ik voor de cd spelers ga ook geen moeite hebben met het kopen van originele... als ik voor vinyl zou gaan ben ik ook veel geld kwijt...

maar...

een beetje goede cd speler en een draaitafel verschillen qua prijs niet zo heel veel met elkaar.. vinyl en legale cd's ook niet..

en dat platen groter zijn enzo maakt me niet zo heel veel uit aangezien ik nog niet van plan ben ergens anders dan thuis te draaien..


dus jah....
Lekker bouncen!
Joost_sStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2003
Laatste: 2-7-2016
Berichten: 70
23-8-2003 16:44

DJ Tim schreef:

Ik ben dus van origine een vinyl man en vond de quote wel geinig klinken, maar je zal, als je zo gek zal zijn nu nog aan vinyl te beginnen, waarschijnlijk over enkele jaren (misschien zelfs minder) spijt hebben als haren op je hoofd.
als dat waar was dan zou dre toch geen beginners setjes met draaitafels enzo meer samenstellen ik neem aan dat hij dan alleen nog maar cd speler sets zou verkopen aangezien hij dat niet doet lijkt me dit nogal onlogisch
Lekker bouncen!
DJ TimStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2003
Laatste: 27-11-2012
Berichten: 1105
23-8-2003 16:48
Luister eens, op het moment dat je vinyl koopt en zo straks zijn cd's de standaard en je moet je platen digitaliseren baal je, want tegen die tijd heb je misschien wel 200 goeie platen en dan mag je iedere kraak verwijderen, dus waar ben je dan mee bezig?

Ik ben bijna jaloers op je, denk je dat ik nu nog voor vinyl was gegaan?

Voor de laatste keer shocked 8O koop cd-spelers en hou het op cd's, als je toch voor draaitafels wil gaan moet je dat gewoon doen en dan houden we erover op, maar dan krijg je er spijt van, is het niet nu, dan is het later wel.
Ik ben niet het eerste wereldwonder maar ben er wel geweest
DJ TimStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2003
Laatste: 27-11-2012
Berichten: 1105
23-8-2003 16:53

Joost_s schreef:

als dat waar was dan zou dre toch geen beginners setjes met draaitafels enzo meer samenstellen ik neem aan dat hij dan alleen nog maar cd speler sets zou verkopen aangezien hij dat niet doet lijkt me dit nogal onlogisch
angry Denk toch eens na! Er zijn nog genoeg gekken die zo denken als jij! Zolang er mensen als jij bestaan zal Dre gewoon die markt bevredigen en gewoon draaitafels verkopen, hij zou gek zijn als hij het niet doet, want hij kan er een dikke boterham aan verdienen.

(ik bedoel het niet al te kwaad, maar je bent wel heel str*nteigenwijs, nog 1x om het af te leren, praat niet over wat je moet nemen als je toch al je zinnen hebt gezet op tt's, want op die manier steken mensen als ik tijd in je die geen nut heeft)

(edit) Ik had je echt wel verteld dat je met vinyl moest draaien als het echt zo cool was, zeker omdat ik al 8 jaar met vinyl draai, dus ik heb wel een goeie kijk op wat je wel of niet moet doen.(/edit)
Ik ben niet het eerste wereldwonder maar ben er wel geweest
Joost_sStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2003
Laatste: 2-7-2016
Berichten: 70
23-8-2003 17:54

DJ Tim schreef:

(ik bedoel het niet al te kwaad, maar je bent wel heel str*nteigenwijs, nog 1x om het af te leren, praat niet over wat je moet nemen als je toch al je zinnen hebt gezet op tt's, want op die manier steken mensen als ik tijd in je die geen nut heeft)
ik ben niet str*nteigenwijs, ik wil voordat ik iets koop weten wat ik er aan heb.. logisch lijkt me..

zijn er trouwens nog andere mensen op het forum die hier iets zinnigs over te zeggen hebben want tims mening weet ik nu wel
Lekker bouncen!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)