Het Denon DN-S1000-topic
(382 reacties. Pagina 38 van 39)Moderator(s): Dré
DréAdministrator Uit: Nederland Sinds: 17-11-2001 Laatste: 9-11-2024 Berichten: 13473 | 3-12-2007 15:22 |
Yep. Volgens mij kon het zelfs via de mixer lopen (mits dat een Pioneer was) maar zo niet dan kon je de faderstarts simpelweg aan elkaar doorkoppelen. En natuurlijk is het WEL handig in een discotheek. Aan het begin van de avond bij een lege toko wil je toch wat muziek op de dansvloer (en dan is de relay play wel zo handig om te voorkomen dat de DJ al in slaap is gevallen nog vóór hij z'n kunstje moet vertonen). | |
-- Pardon my French, I'm Dutch -- | |
JeroenVDVVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 15-6-2004 Laatste: 6-2-2016 Berichten: 4301 | 3-12-2007 15:26 |
Dré schreef: En natuurlijk is het WEL handig in een discotheek. Aan het begin van de avond bij een lege toko wil je toch wat muziek op de dansvloer (en dan is de relay play wel zo handig om te voorkomen dat de DJ al in slaap is gevallen nog vóór hij z'n kunstje moet vertonen). | |
Light Image | |
YourLiVeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 19-5-2004 Laatste: 27-10-2021 Berichten: 1849 | 3-12-2007 16:37 |
Dré schreef: Dan vind ik de "emergency recovery" waarbij de speler gewoon weer verder gaat waar hij gebleven was als je direct de CD er weer in ramt een handigere optie dan het domweg blokkeren van de ejectknop tijdens afspelen (maar ja...).Betekent dus ook dat dingen zoals relay play (speler 1 start na afloop van z'n nummer speler 2 in en gaat zelf klaar staan aan het begin van het volgende nummer) niet mogelijk is. Goh, kan wel op Denon's dubbele spelers. Ik weet niet hoe relay play bij de cd spelers van Denon werkt (ik heb een muziekcomputer voor achtergrondmuziek ) maar op de HD 2500 pakt ie in single play het volgende nummer van dezelfde speler en in continious play het nummer dat klaarstaat in de volgende speler. En zoals Victor ook al zegt, de meeste dingen zijn bij een Denon gewoon in te stellen. | |
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com | |
DréAdministrator Uit: Nederland Sinds: 17-11-2001 Laatste: 9-11-2024 Berichten: 13473 | 3-12-2007 16:43 |
YourLiVe schreef: Dré schreef: Dan vind ik de "emergency recovery" waarbij de speler gewoon weer verder gaat waar hij gebleven was als je direct de CD er weer in ramt een handigere optie dan het domweg blokkeren van de ejectknop tijdens afspelen (maar ja...).Ik weet niet hoe relay play bij de cd spelers van Denon werkt (ik heb een muziekcomputer voor achtergrondmuziek ) maar op de HD 2500 pakt ie in single play het volgende nummer van dezelfde speler en in continious play het nummer dat klaarstaat in de volgende speler. Als dat zo is dan is dat anders dan op de Denon CD-Spelers (zoals genoemde DN-S1000). Wellicht hebben ze dan toch het licht gezien (want ik zou zo niet weten wat het nut is van het opnieuw klaarstaan aan het begin van een nummer nadat je het net volledig hebt afgespeeld)...En zoals Victor ook al zegt, de meeste dingen zijn bij een Denon gewoon in te stellen. In dat geval hoor ik graag waar de functie "cue next" ingesteld kan worden op de DN-S1000. Kan best zijn dat er veel is in te stellen (maar die optie nu net even niet ;-)Dus ja, die auto is geweldig en heeft wel 100 bekerhouders (maar mist de achterbank die nu net zo handig was in een taxi ;-) | |
-- Pardon my French, I'm Dutch -- | |
YourLiVeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 19-5-2004 Laatste: 27-10-2021 Berichten: 1849 | 3-12-2007 17:11 |
Ik weet niet hoe relay play bij de cd spelers van Denon werkt (ik heb een muziekcomputer voor achtergrondmuziek ) maar op de HD 2500 pakt ie in single play het volgende nummer van dezelfde speler en in continious play het nummer dat klaarstaat in de volgende speler. Als dat zo is dan is dat anders dan op de Denon CD-Spelers (zoals genoemde DN-S1000). Wellicht hebben ze dan toch het licht gezien (want ik zou zo niet weten wat het nut is van het opnieuw klaarstaan aan het begin van een nummer nadat je het net volledig hebt afgespeeld)... Dat is zo in Relay Play, niet in de gewone afspeel stand. Maar je kunt natuurlijk wel gewoon de instelling wijzigen naar continious ipv single en dan pakt ie wel gewoon het volgende nummer (alleen dan zonder auto pause). In de preset is overigens in te stellen in welke stand de speler moet staan als hij aangezet wordt (dus single lock, single of continious). En zoals Victor ook al zegt, de meeste dingen zijn bij een Denon gewoon in te stellen. In dat geval hoor ik graag waar de functie "cue next" ingesteld kan worden op de DN-S1000. Kan best zijn dat er veel is in te stellen (maar die optie nu net even niet ;-) Tja dat zit er nog niet op nee. Maar goed, als er voldoende gebruikers aangeven daar behoefte aan te hebben maken ze vast wel weer een software update waarmee het wel weer kan. Je zou eens moeten kijken wat de DN-HD2500 inmiddels allemaal kan t.o.v. toen het model pas geintroduceerd werd. | |
VictorVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 23-8-2002 Laatste: 7-10-2024 Berichten: 5308 | 3-12-2007 19:07 |
Ik kan het alleen maar eens zijn met Yourlive: de recovery functie van Pio is totaal nutteloos: tegen de tijd dat je cd weer is ingeslikt en de speler heeft gevonden waar hij was gebleven is je dansvloer al erg leeg. Dan heb ik liever dat de speler mij helpt te voorkomen dat ik in een onbewaakt moment de schijf per ongeluk eject. Voorkomen is (veel) beter dan genezen enzo. En vroeg of laat gebeurt het je een keer. | |
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn! | |
Ricardo VanilliStandaard Lid Uit: België Sinds: 28-11-2004 Laatste: 29-3-2020 Berichten: 52 | 3-12-2007 20:10 |
I agree, RV EDIT: Met Victor welteverstaan. Effe vergeten te quoten | |
ReindStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 5-11-2002 Laatste: 16-1-2012 Berichten: 3032 | 4-12-2007 02:31 |
YourLiVe schreef: Je zou eens moeten kijken wat de DN-HD2500 inmiddels allemaal kan t.o.v. toen het model pas geintroduceerd werd. | |
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen! | |
YourLiVeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 19-5-2004 Laatste: 27-10-2021 Berichten: 1849 | 4-12-2007 07:43 |
Ach ja hoe dan ook ik vind het erg fijn dat Denon zoveel dingen kan realiseren middels (gratis) software updates. Ik ken ook fabrikanten die voor elke verandering een nieuwe MK versie uitbrengen waardoor de gebruiker gedwongen wordt om weer een nieuw apparaat te kopen (en de oude versie in 1 klap een stuk minder waard is). | |
VictorVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 23-8-2002 Laatste: 7-10-2024 Berichten: 5308 | 4-12-2007 09:12 |
Reind schreef: Allemaal geplande updates waarschijnlijk als het om de HD2500 gaat, het gerucht ging destijds al op de pers presentatie maar werd toen stellig ontkend door een aantal Denon mensen. Het zou hardware matig niet mogelijk zijn wat betreft de HD2500 werd toen gezegt. Schijnbaar zijn alle denons van nieuwe hardware voorzien via het stopcontact zonder dat iemand het wist want het schijnt toch te kunnen (iets wat ik altijd al heb gedacht en ook wel eens heb geroepen maar wat altijd werd ontkent door... jawel de Denon mensen uit de USA) | |
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn! |