Forum > Off-Zone

Ergenissen on stage/ tijdens het draaien

(2492 reacties. Pagina 35 van 250)
Moderator(s): Dré
SFAccount Geblokkeerd
Uit: Nederland
Sinds: 6-7-2005
Laatste: 17-7-2005
Berichten: 11
9-7-2005 15:54
zijn allemaal een beetje redenen die alleen (sorry) een beetje amateuristische show zal zeggen... dat zijn toch geen ergenissen? als dat nou het ergst is, dan betekent het dus gewoon dat je niet veel of grote feesten draait (of dat je alle perfect aanpakt wink ;) )
TiordoEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-5-2004
Laatste: 21-7-2005
Berichten: 73
9-7-2005 16:01
We zijn ook een ammateuristische show, daar hoef je geen sorry voor te zeggen dat geef ik gewoon toe. En natuurlijk kan alles beter maar dit zijn dingen waar IK mij aan erger.. en niet waar andere mensen zich aan ergeren.
SebasVDVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 17-8-2016
Berichten: 1719
9-7-2005 16:07

Tiordo schreef:

yep, maar als ze bij de vraag: Is er gratis eten & drinken voor het personeel; nee aankruizen dan kan je niet anders he, ik laat niet een feest voorbij gaan omdat er geen eten en drinken gratis is, nu kun je wel zeggen 'ja maar jij bent het er toch mee eens anders onderteken je het contract niet' maar ik onderteken het puur omdat ik het feest niet wil missen en dus kan het nog steeds een ergenis zijn.
Je moet gewoon zorgen dat er niks aan te kruisen is. Gewoon in je contract vermelden dat er eten en drinken dient te zijn. Sta je gelijk sterk en is het duidelijk voor de klant.
DJ.TStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 17-9-2024
Berichten: 1207
9-7-2005 16:08
Tiordo, de punten die jij noemt liggen voornamelijk aan jezelf.
Je hebt een aantal punten die je samen kunt vatten tot ''vervelende mensen''.
Problemen met ''vervelende mensen'' los je op door zelf professioneel over te komen, in dit geval kom je meestal niet de vervelende mensen tegen zoals jij ze bedoeld (dronken, bemoeizuchtig, enz).
Dronken organisatoren... klinkt als een kinderfeestje met breezah (+ rietjes in je flesje).
Als je de grote feesten gaat doen (waar dus niet alleen vriendjes en vriendinnetjes komen) zul je snel zien dat er meerdere organisatoren zijn die een boel geld in zo'n feest pompen. Deze mensen zijn verantwoordeijk en zul je dan ook minder vaak dronken zien.

De problemen met mensen zijn meestal minder vervelend omdat je daar nog over kan praten en zelf beslissingen over kunt nemen.
Ik erger me meer aan slechte stroomvoorzieningen enz., veel materiele ergernissen dus.
Darth Crossfader
TiordoEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-5-2004
Laatste: 21-7-2005
Berichten: 73
9-7-2005 16:21
even voor de duidelijkheid ik doe geen huiskamerfeesten meer. Ik ben het met je eens DJT. Ik heb eigenlijk nog nooit last gehad van slechte stroomvoorziening omdat ik altijd 3 lege 16A groepen wil en dan doen ze dat ook, frituuur, koelkast enz doen ze op een andere groep. Bastido ook bedankt voor jouw tip.

gr
GoeieGastStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 24-1-2010
Berichten: 696
9-7-2005 18:04

Tiordo schreef:

even voor de duidelijkheid ik doe geen huiskamerfeesten meer. Ik ben het met je eens DJT. Ik heb eigenlijk nog nooit last gehad van slechte stroomvoorziening omdat ik altijd 3 lege 16A groepen wil en dan doen ze dat ook, frituuur, koelkast enz doen ze op een andere groep. Bastido ook bedankt voor jouw tip.

gr
Ja natuurlijk, iedereen hier spreekt vooraf duidelijk af dat er genoeg stroom is, maar vaak is het TOCH niet zo. Was het maar zo dat alle afspraken in de wereld werden nagekomen!
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming.
M|A AudiotechniekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-7-2004
Laatste: 18-3-2013
Berichten: 289
9-7-2005 18:18
daarom kan je er niet 100% zeker vanuit gaan dat alles wat jij eist word nagekomen. als je een feest geeft zal er vast wel een eis zijn die de organisatie niet na kan komen. en als je eten niet gratis is, en je hebt dat ook niet afgesproken, maar je ziet dit wel als een ergenis, dan moet je je eigen eten maar meenemen wink ;)
De laatste doet het licht uit
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
9-7-2005 18:23
Mensen die zich alleen maar ergeren aan hun eigen publiek (mbt verzoekjes, opmerkingen over licht en geluid, willen "helpen", dronken mensen enz. enz.) kunnen zich beter beperken tot het slaapkamer dj-schap. Jouw talenten verspillen aan het plebs dat het kennelijk niet weet te waarderen zou maar zonde zijn.

Mijn ergernis van gisteren: een nieuwe collega-dj die niet op komt draven en zijn mobiel niet opneemt. Lekker na 50 uur werken deze week op vrijdag proberen 24 uur wakker te blijven om 6 uur lang in je eentje te gaan draaien. Grmbl.
GoeieGastStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 24-1-2010
Berichten: 696
9-7-2005 20:21
Ja daarom en ach, die mensen met die kutvragen zijn alleen maar geintresseerd in wat je doet en die willen gewoon even 'babbelen'. En denk niet dat het alleen bij hobbyisten is, in de melkweg en de tagrijn krijg je die vragen net zo goed als op je school. Doe gewoon even leuk mee, het kunnen evengoed potentiele klanten zijn. Bij probleempjes of misverstanden moet je niet kankeren, je moet probleemoplossend denken. Als ik ergens kom en de stroom is niet in orde, ga ik stroom regelen (al dan niet met de organisator) en niet alleen voor mij, ook voor de cateraar, de man van het springkussen en noem maar op. Op die manier hou je een prettige werksfeer en vooral lol en waardering in je vak.
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming.
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 4-10-2024
Berichten: 13472
9-7-2005 21:10
Ik heb hem al eens eerder gepost maar bij deze "op herhaling".

Meest gestelde vraag (of in ieder geval een Top-10 notering):

Hoeveel Wat is dat?

Antwoord: 2 Wat (insert fikse pauze hier).

Links wat en rechts wat. wink ;)
-- Pardon my French, I'm Dutch --

Terug naar forum Reageer (zonder quote)