Post hier je logo!
(392 reacties. Pagina 32 van 40)Moderator(s): Dré
PietjeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 26-4-2004 Laatste: 30-11-2014 Berichten: 1105 | 16-8-2009 19:49 |
Het DJ zijn is wel duidelijk, echter niet wat voor DJ. Apres ski, oldies of house of wat dan ook. Denk dat als je erop zet dat je house DJ bent, dat het een prima kaartje is. Ontwerp vind ik best netjes. | |
JoniisrStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 6-7-2008 Laatste: 22-2-2011 Berichten: 57 | 19-8-2009 13:01 |
Weer eventjes een update.. Vast logo heb ik niet, vaste kleuren wel (blauw/paars), daarvoor ben ik ze altijd weer te snel zat en bovendien maak ik ze zelf dus geen ontwerpkosten o.i.d. Deze keer wat meer gelet op informatie en duidelijkheid :) Nieuw visitekaartje Oude ook nog eventjes | |
~ | |
TwinscanStandaard Lid Uit: België Sinds: 16-12-2006 Laatste: 13-5-2013 Berichten: 144 | 19-8-2009 14:47 |
Joniisr schreef: Weer eventjes een update..Vast logo heb ik niet, vaste kleuren wel (blauw/paars), daarvoor ben ik ze altijd weer te snel zat en bovendien maak ik ze zelf dus geen ontwerpkosten o.i.d. Deze keer wat meer gelet op informatie en duidelijkheid :) Nieuw visitekaartje Oude ook nog eventjes Verder vind ik het altijd erg amateuristisch om je Hyves adres erop te zetten. Maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening. Maar over het algemeen kwa lay-out vind ik het een heel geslaagd kaartje. | |
Electronics run on smoke, if you let it out they stop working. | |
RoystraverStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 15-10-2007 Laatste: 7-9-2018 Berichten: 611 | 19-8-2009 17:42 |
Bijna alle dj's die zich alleen richten op het draaien (geen drive in werk/techneutenwerk) promoten zich wel op hyves toch? | |
JeroenVDVVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 15-6-2004 Laatste: 6-2-2016 Berichten: 4301 | 19-8-2009 17:52 |
roystraver schreef: Bijna alle dj's die zich alleen richten op het draaien (geen drive in werk/techneutenwerk) promoten zich wel op hyves toch? | |
Light Image | |
DiscoverhuurdelftStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 6-7-2009 Laatste: 19-7-2015 Berichten: 26 | 19-8-2009 18:26 |
Dat lijkt me afhankelijk van je doelgroep. Als je jong bent en je grootste doelgroep zit op hyves lijkt het me zeker niet verkeerd om dat dan te gebruiken. Kaartje is trouwens flink vooruit gegaan, goed werk! | |
TwinscanStandaard Lid Uit: België Sinds: 16-12-2006 Laatste: 13-5-2013 Berichten: 144 | 19-8-2009 19:00 |
JeroenVDV schreef: roystraver schreef: Bijna alle dj's die zich alleen richten op het draaien (geen drive in werk/techneutenwerk) promoten zich wel op hyves toch?Ik vind het gewoon alles behalve netjes/professioneel om een Hyves adres op je visitekaartje te hebben. 1. Het ziet niet uit. 2. Mensen gaan dit adres als een algemene informatiebron gebruiken als ze je willen boeken. Potentiele klanten vinden er krabbels van je hele vriendenkring, zien foto's van jou in je zwembroek aan het strand in Ibiza en ga zo maar door. Vind ik allemaal dingen waar de (potentiele) klant niets mee te maken heeft. Leuk voor als je jong bent en je vrienden wil laten zien dat je DJ bent. Laat het zitten als je echt professioneel met draaien bezig bent en wel degelijk serieus genomen wil worden door elke (potentiele) klant. Ik vind een (goede/duidelijke) website toch nog altijd HET middel om jezelf te promoten via internet. Just my 2 cents. | |
Electronics run on smoke, if you let it out they stop working. | |
JoniisrStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 6-7-2008 Laatste: 22-2-2011 Berichten: 57 | 19-8-2009 20:18 |
@ Twinscan Thanks! Misschien dat ik dat dan inderdaad weghaal, en house&dance iets groter maak. Vergeet niet dat je kunt instellen wat niet-vrienden wel/niet kunnen zien!!! Voor mij is het in ieder geval een goed alternatief voor een website, site komt vast en zeker nog wel maar voorlopig overleef ik 't ook zonder. Tegenwoordig zit half Nederland op hyves, mensen vragen me vaker naar mijn hyve of telefoonnummer dan naar een website, ik denk omdat dit iets persoonlijker/bindender is. @ Roy Inderdaad, kijk maar n's naar Chuckie, Vato Gonzalez, of welke andere grote naam dan ook, daar staat mijn inbox iedere dag weer van vol omdat zij via groepsberichten hun gig's/releases//nieuws/enzovoorts promoten. @ Bart Ik ben zelf ook erg tevreden met het resultaat, deze hou ik er voorlopig even in, haha , dankje! | |
~ | |
Big bangVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 4-11-2003 Laatste: 22-9-2024 Berichten: 2389 | 19-8-2009 23:56 |
Joniisr schreef: Vergeet niet dat je kunt instellen wat niet-vrienden wel/niet kunnen zien!!! Voor mij is het in ieder geval een goed alternatief voor een website, site komt vast en zeker nog wel maar voorlopig overleef ik 't ook zonder. | |
It's time to play the music, It's time to light the lights.. | |
JeroenVDVVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 15-6-2004 Laatste: 6-2-2016 Berichten: 4301 | 20-8-2009 10:39 |
Je klanten zitten niet te wachten op een Hyves-pagina als ze informatie over je willen en je fans geef je over 't algemeen geen visitekaartje.. | |
Light Image |