Forum > Off-Zone

biertjehhh??? tijdens het draaien...

(348 reacties. Pagina 32 van 35)
Moderator(s): Dré
GoeieGastStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 24-1-2010
Berichten: 696
15-3-2005 20:49
En hoeveel nieuwe bruggertjes zeggen in de eerste dat ze nooooooooooooooooit zullen roken?
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming.
DJ.TStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 17-9-2024
Berichten: 1207
15-3-2005 20:56
Dat is er nog zo eentje ja..
Ach ja, je bent dan nog jong en onwetend hea. wink ;)
Darth Crossfader
DacideStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 31-3-2014
Berichten: 696
15-3-2005 20:56
Vroegah vond ik meisjes ook maar niks. Zoenen met een meid, gadverdamme.

en nu, zoveel jaren later, doe ik niks liever dan vunzen met een of andere vage weekendscharrel laugh :D
"he who makes a beast of himself escapes the pain of being a man" Dr. Johnson
TeknoknightsStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 23-2-2004
Laatste: 26-9-2017
Berichten: 571
15-3-2005 20:58
Wel.. roken doe ik niet en zal ik ook nooit doen... Geloof me vrij, maar als het daarop aankomt.. Ik ben ervan overtuigd dat ik karakter heb. Da's gewoon beetje extreem bij mij , dat anti-roken.

Drinken daarentegen... ooit zei ik wel dat ik ook niet zou drinken...
Da's eigenlijk beetje verkeerd afgelopen. Doordat ik tot voor een paar maanden (half jaar) nooit dronk, heb ik niet veel nodig om in een "vrolijke", of soms ook "te vrolijke" bui te raken. Soms vloek je dan op jezelf achteraf. Stond bijvoorbeeld dit weekend op een feestje waar ook twee numark cdx'en stonden waarop twee techno deejays een set draaiden. Ik stond ook op het hoofdpodium bij die mannen en ze zeiden:
"ik zou zeggen.. draai gerust een plaatje of vijf mee met ons, maar je had je maar niet zo stomdronken moeten zuipen"

Vanaf nu drink ik dus nooit meer op feestjes waar techno wordt gedraaid angry
(als ik zelf draai of als ik moet rijden (tractor offcourse) dan drink ik geen druppel overigens)
Groetn
Jumping is not a crime. It's just hilarious.
DJ.TStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 17-9-2024
Berichten: 1207
15-3-2005 20:58
Wat een herkenbare dingen worden er hier toch gezegt.. sneaky :V razz :p
Darth Crossfader
TeknoknightsStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 23-2-2004
Laatste: 26-9-2017
Berichten: 571
15-3-2005 21:05
Misschien nog een interessant weetje...
Mijn schoenen hebben twee dagen moeten drogen omdat ik blijkbaar in een soort van "modderplas" gesukkeld was. Mijn broek overigens ook... Niet dat het "extreem nat" was.. Maar je merkt dat dan toch de volgende dag wanneer je effe alles in het daglicht ziet liggen... Daarbovenop heb ik een goede vriendin van me lastig gevallen.. (die nu eigenlijk niet veel zin meer heeft om nog een goede vriendin te zijn happy :) ) en ik ben ook in een haagje beland met m'n fiets op de terugweg naar huis... Hierbij heb ik twee batterijlampjes verloren ergens in een diepe gracht sad :( Ohja, en ik was ook ff op de truss geklommen... Dat duurde niet lang.. want er gingen zo'n man of twee aan m'n broek sleuren... Dus 't was eraf komen of een vernedering voor de hele zaal shocked 8O ashamed :$

Ik zou zeggen... "trek een besluit en leer iets over bovenstaande post"
=> teveel kan je wel drinken, maar nooit drink je genoeg... sneaky :V
Jumping is not a crime. It's just hilarious.
YougowStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 11-2-2004
Laatste: 23-4-2016
Berichten: 82
15-3-2005 21:05
ik herinner mij die eerste sigaret en dat eerste biertje nog razz :p, das toch wel alweer even geleden. Roken doe ik toch niet echt meer, maar soms durf ik wel abnormaal veel te drinken. Enkel als ik meot draaien ergens leef ik op liters cola. Maar zoals Tom V. het al zij, het dronken volk wordt steeds jonger. Waar dat het bij mij rond 14 - 15 is begonnen zie ik hier in de buurt vaak genoeg jeugd die nog een stuk jonger is als dat en die ook een stuk meer expirimenteerd als ik deed.

groet
Hugo
...
Infected SoundsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-2-2004
Laatste: 18-3-2008
Berichten: 295
15-3-2005 22:05
Ik drink nooit te veel, relatief gezien drink ik niet weinig, maar als je genoeg afwisselt met cola&spa blauw kan je veel hebben en veel lol hebben. wink ;)
Thanx Dré !
John_voofStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2003
Laatste: 12-5-2016
Berichten: 206
15-3-2005 22:20
Ach joh, bij de schoolfeesten van mijn school zie je al dat 14 (en soms wel 13!!) jarigen alcohol nuttigen. Alcoholcontrole systeem is dan ook helemaal nergens te zoeken: Je moet met je schoolpasje (waar je geb. datum op staat) een bandje halen. Maar je krijgt dat bandje gewoon los mee! Je dus de keuze of je hem zelf omdoet, of dat je hem aan iemand anders geeft/verkoopt (die dus de gehele avond aan alcohol kan komen) en zelf nog een paar bandjes gaat halen. Dit bewijst maar weer eens dat steeds jongere jongeren beginnen aan alcohol.

Als ik uitga kan ik makkelijk een beetje nuchter blijven. Ik kan me ook makkelijk volgieten. Toch werkt het de morgen erna makkelijker als je een beetje nuchter blijft (TIP TIP HINT HINT!) sneaky :V .
Victor JuniorStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-4-2003
Laatste: 18-10-2015
Berichten: 1016
15-3-2005 22:26
Tijdens het draaien vind ik dat 1/2/3 biertjes(hangt ervanaf hoe gevoelig je voor alcohol bent) geen kwaad kunnen, zolang je goed controle kunt houden over jezelf, en je er een leuk feestje van kunt bouwen stoort dat niet. Weet je van jezelf dat je na een paar slokken alcohol gek gaat doen, moet je er gewoon vanaf blijven. Ik vind dat je dat gewoon niet kunt maken, je wordt door een klant betaald een bepaald iets te doen, dit moet dan ook gewoon goed gebeuren, en niet worden verpest door overmatig alcohol gebruik, dat doe je maar in je eigen tijd.

>>> Dat alcohol gebruik op steeds jongere leeftijd gebeurt klopt, maar ik heb er opzich niet zoveel moeite mee als een bruggertje "heel stoer" een biertje drinkt... Ik erger me meer aan al dat foute gezeik over alcohol. Als je bij ons op een schoolfeest bijvoorbeeld een biertje geeft aan een bruggertje, en je wordt gesnapt door een van de docenten kom je meteen op een "zwarte lijst" te staan, die ervoor zorgt dat je het volgende feest niet mag komen shut up :X...
Waar zit de cut op dit apparaat?

Terug naar forum Reageer (zonder quote)