Forum > Off-Zone

Slechtste ervaring

(792 reacties. Pagina 32 van 80)
Moderator(s): Dré
GoeieGastStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 24-1-2010
Berichten: 696
12-1-2006 13:05
Hahaha, nee inderdaad. De beheerder had het alarm op tijd door en kon de brandweer handel nog afblazen. Gelukkig.
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming.
Dj DannyStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 12-1-2006
Laatste: 13-1-2006
Berichten: 8
12-1-2006 15:28
Tja,slechtste ervaring op een feest?
Zowat jaartje geleden moet dat geweest zijn.Ik draai met Pc.Pc stond op een tafeltje en die is er per ongeluk door een dansend persoon afgeduwd.Gevolg...PC kapot.
Gelukkig had ik mijn CD's nog bij en kon ik daar direkt mee verder.
Ik vertrouw mijn PC dan ook nooit en heb toch altijd mijn CD's nog bij.
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
12-1-2006 15:45
Zoiets kan net zo goed met een cd-speler gebeuren. Maar dat hoeven wij iemand met zoveel ervaring natuurlijk niet uit te leggen.

De meeste ervaren dj's zullen een pc of laptop tijdens drive-inn gebruik ook veilig in een flightcase inbouwen en/of goed positioneren in een meubel in plaats van "op een tafeltje".
GoeieGastStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 24-1-2010
Berichten: 696
12-1-2006 16:59

Sylvia schreef:

Zoiets kan net zo goed met een cd-speler gebeuren. Maar dat hoeven wij iemand met zoveel ervaring natuurlijk niet uit te leggen.

De meeste ervaren dj's zullen een pc of laptop tijdens drive-inn gebruik ook veilig in een flightcase inbouwen en/of goed positioneren in een meubel in plaats van "op een tafeltje".
Als ze al zouden 'draaien' met de pc, maar dat terzijde.
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming.
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
12-1-2006 17:06

GoeieGast schreef:

Als ze al zouden 'draaien' met de pc, maar dat terzijde.
?
Pc heb ik gewoon in een flightcase samen met andere apparatuur, knappe vrouw die hem omver danst. wink ;)
Eventuele laptop voor licht staat naast mij, niet toegankelijk voor publiek.
Beide units zijn het "hart" van de show dus de plaatsing is zeer belangrijk.

Martin.
kvm entertainment
Lj/dj conoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-4-2005
Laatste: 8-2-2011
Berichten: 264
12-1-2006 19:51
[Offtopic] nou over die rookmelders nog heel even.
bij het feest bij de brandweer zelf waren ze bijna rookmelders vergeten uit te zetten.
ik zei er gelukkig nog wat van anders was het feest snel voorbij.

gr. coen
Dj DannyStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 12-1-2006
Laatste: 13-1-2006
Berichten: 8
13-1-2006 14:56
Als je in een klein zaaltje draait,en een hoekje krijgt van zo 2m x 1,5 meter dan is het wat behelpen om alles geplaatst te krijgen.
Heb ik trouwens ergens geschreven dat de PC NIET ingebouwd is?Ik dacht het niet.
Of denk je dat een pc niet stukgaat omdat hij ingebouwd is in een case?
Blijkbaar hebben sommigen ook een probleem met mijn 24 jaar "ervaring" zoals ik dat noem.
En wat ik al helemaal verwacht had is dat sommige mensen het "draaien" met PC gaan afkraken.
DJ.TStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 17-9-2024
Berichten: 1207
13-1-2006 15:04
Als je weet dat een PC erg kwetsbaar is, en je hoeft er niet direc bij.. vanwaar dan het plaatsen op een tafeltje? shocked 8O
Dan zet je toch desnoods de PC op de grond en de monitor op het tafeltje?
Wat dat betreft heeft Sylvia wel gelijk dat iemand met ook maar een klein beetje ervaring dit soort dingen toch wel aan moet zien komen.
Darth Crossfader
RutgerLANStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-1-2005
Laatste: 5-2-2019
Berichten: 387
13-1-2006 15:04
Danny, Wat kom je hier doen? Je weet/verwacht/voorziet alles al...

Als je niet tegen kritiek kunt, post dan ook niks.
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 28-6-2024
Berichten: 2389
13-1-2006 15:10

Dj Danny schreef:

Als je in een klein zaaltje draait,en een hoekje krijgt van zo 2m x 1,5 meter dan is het wat behelpen om alles geplaatst te krijgen.
Juist dan is een computer iets waar je niet al te vaak bij hoeft en kan deze op een veilge plek gezet worden. Beeldscherm, toetsenbord en controller zijn een ander verhaal.
Heb ik trouwens ergens geschreven dat de PC NIET ingebouwd is?Ik dacht het niet.
Nee, wij wel dan? Maar blijkbaar heb je hem wel dusdanig ingebouwd dat hij te makkelijk omver te dansen is.
Of denk je dat een pc niet stukgaat omdat hij ingebouwd is in een case?
Weederom nee, maar wel minder snel. En het ging in dit geval over omverdansen.
Blijkbaar hebben sommigen ook een probleem met mijn 24 jaar "ervaring" zoals ik dat noem.
Nee hoor, jij bent de geen die het probleem maakt door die 24 jaar te gebruiken om over te komen als iemand die alles al weet. Aantal jaar ervaring is leuk om te weten, maar een uitermate slecht argument om iemand van je gelijk te overtuigen.
En wat ik al helemaal verwacht had is dat sommige mensen het "draaien" met PC gaan afkraken.
In de PA wereld staat als priorety nr1 BETROUWBAARHEID, nog boven zaken als geluidskwaliteid, looks etc. Als je een computer goed weet te onderhouden kan een PC heel betrouwbaar werken. Ook het goed inpakken van een computer hoort daarbij.
It's time to play the music, It's time to light the lights..

Terug naar forum Reageer (zonder quote)