Forum > Algemeen Forum

Drive-in show websites

(630 reacties. Pagina 30 van 64)
Moderator(s): Dré
PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-4-2004
Laatste: 30-11-2014
2-9-2010 17:51
Een korte blik:

Allereerst vind ik de header in dit geval wat te groot. Omdat het namelijk alleen jouw logo is knalt dat er wat uit, maar verder gebeurt er niet zoveel in. Probeer misschien je logo kleiner te maken en wat te doen met foto's of iets dergelijks.
Vervolgens vind ik de kleur rood die je gebruikt niet mooi, past niet bij de rest van de website.

Ook zou ik de ruimte tussen de bovenkant van de pagina en waar de links uiteindelijk pas beginnen kleiner maken.

Qua tekst-opmaak zou ik wat meer stukjes aan elkaar koppelen, zodat het wat meer een verhaal wordt. Ook heb je een kopje op de home-pagina welke de lengte heeft van 2 volle regels, dat is natuurlijk geen kopje meer. Allerlaatste tip is om te kijken of je op plekken waar je maar 1 woord op de volgende regel hebt staan (omdat er daarna een nieuwe alinea begint) zo kan herschrijven dat deze netjes eindigt op de vorige regel of er nog een paar woorden bijschrijven, want eindigen met 1 woord op een enkele regel vind ik nooit zo geslaagd (maarja, ik heb het zelf ook op m'n website zo staan, moet ik toch is aanpassen razz :p ).

Laatste tip: op de pagina veel gestelde vragen heb je onder de header nog een foto, hierdoor moet je om de tekst te zien eerst nog scrollen, dat zou ik veranderen. Misschien kan je met die foto wel wat knutselen in je header als je een beetje handig bent met Photoshop.

Hoop dat je er wat aan hebt happy :)
YourLiVeStandaard Lid
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
3-9-2010 12:56

Greendiek schreef:

ook heb ik enkele foto's en afbeeldingen geplaatst. Ook dit is nog niet naar volle tevredenheid.
Spotlight Entertainment
Ik bedoelde eigenlijk dat je op elke pagina wat foto's moet plaatsen. Dat maakt het een stuk aantrekkelijker, mensen zijn nu eenmaal visueel ingesteld. Met name sfeerfoto's van je show en feesten die je verzorgd hebt. Ik vind de header (je logo) ook erg groot, en het is al helemaal niet mooi dat die breder is dan de pagina zelf en dus over de zwarte rand valt.
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
PietjeStandaard Lid
Sinds: 26-4-2004
Laatste: 30-11-2014
3-9-2010 13:09
Taalfoutje op de site: regio is niet met een hoofdletter.
GreendiekStandaard Lid
Sinds: 2-3-2010
Laatste: 4-11-2024
6-9-2010 09:05

YourLiVe schreef:

Ik bedoelde eigenlijk dat je op elke pagina wat foto's moet plaatsen. Dat maakt het een stuk aantrekkelijker, mensen zijn nu eenmaal visueel ingesteld. Met name sfeerfoto's van je show en feesten die je verzorgd hebt. Ik vind de header (je logo) ook erg groot, en het is al helemaal niet mooi dat die breder is dan de pagina zelf en dus over de zwarte rand valt.
Zwarte rand? Als het goed is heb ik nergens een zwarte rand ingesteld. De buitenste rand van het frame is licht grijs als het goed is. En zoals hij op mijn computer (en de vaste thuis) terug te zien is, valt alles netjes binnen het frame zoals bedoelt. Misschien dat het in een andere browser anders terug te zien is (ik gebruik Firefox en IE). Maar de foto's van feesten moet ik inderdaad nog een keer invoegen. Hier moet ik inderdaad binnenkort wat werk van maken.

pietje schreef:

Taalfoutje op de site: regio is niet met een hoofdletter.
Dank voor de tip, ga dit binnenkort aanpassen. Nu ik eens goed na zit te denken is het ook niet de regio Dordrecht, maar regio Drechtsteden. Alleen ik denk dat als ik dat invoer dat dit de vindbaarheid via Google niet erg bevorderd wink ;)
sex in a cano is like english beer: fucking close to water
YourLiVeStandaard Lid
6-9-2010 09:30
hmmm vreemd, nu geeft ie 'm wel goed weer...
GreendiekStandaard Lid
Sinds: 2-3-2010
Laatste: 4-11-2024
6-9-2010 09:32

YourLiVe schreef:

hmmm vreemd, nu geeft ie 'm wel goed weer...
laugh :D dat is mooi, dat scheelt mij weer uitzoekwerk.
sex in a cano is like english beer: fucking close to water
FlorioleStandaard Lid
Sinds: 14-7-2008
Laatste: 20-7-2014
21-9-2010 21:19
Kalik.

Graag hoor ik wat jullie van onze nieuwe site vinden!
Don't forget to walk, before you run!
IdeedeluxeStandaard Lid
Uit: Anders
Sinds: 4-6-2003
Laatste: 29-7-2017
21-9-2010 22:46
Puntje 1: het is uw feest in plaats van Uw feest. Tenzij het een feestje van de man/vrouw daarboven is... wink ;)
Puntje 2: beetje veel grijs...vind ik persoonlijk minder mooi voor een website van iemand die verkondigd feest te brengen...rouwbrieven zijn ook vaak grijs...(snap je wat ik bedoel???)
I am a TimeDriver!
YourLiVeStandaard Lid
21-9-2010 23:21
Ben ik het volledig mee eens. Erg saai zo, kleurloos. Maar goed, misschien vindt de doelgroep het juist wel cool. Verder nog een puntje; de naam "explosion deejays" (je "logo") heeft een linkje, maar steeds naar de pagina waar je op dat moment bent. Beter is deze te laten linken naar de homepage.
DjTomStandaard Lid
Sinds: 17-8-2007
Laatste: 10-12-2016
29-9-2010 23:28
vanvalensupport.com

niet alleen drive-in shows maar goed wink ;)
Te koop, Te huur, en vooral niet te duur

Terug naar forum Reageer (zonder quote)