Forum > Algemeen Forum

Hoe zijn jullie aan jullie budget gekomen om...

(178 reacties. Pagina 3 van 18)
Moderator(s): Dré
MaxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2002
Laatste: 3-10-2024
Berichten: 1855
7-5-2004 16:47
folderwijkje ... sad :( mag helaas niet meer doen met je 14, anders zou ik elke vakantie gaan werken ... En verder AL het geld opsparen, zo geef ik dan ook geen geld uit aan dure GSM's en dergelijke !
WillumpieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-5-2004
Laatste: 9-6-2004
Berichten: 16
7-5-2004 16:48

sylvia schreef:

Willumpie schreef:

Met een beetje mazzel kon ik soms 12 uur werken in een nachtdienst tegen 130% :D
BRRR.
idd, wel koud :)
maar voor dat geld is het goed te doen hoor :D

(of bedoelde je dat niet? :P)
QuincManStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-8-2003
Laatste: 15-5-2010
Berichten: 784
7-5-2004 16:49
Tip: neem tele 2 mobiel, dan krijg je voor iedere minuut die je opgebeld wordt .9 cent beltegoed bij ;) [meen ik uit t hoofd].
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
7-5-2004 16:51

Willumpie schreef:

idd, wel koud :)
maar voor dat geld is het goed te doen hoor :D

(of bedoelde je dat niet? :P)
Reken maar van Yes dat ik dat bedoelde. Ik heb vroeger wat mensen gekend die als bijbaan in de koelcel werkten, sommigen werden er ronduit depressief van. (Geen daglicht + kou.)

Maarja, als je er goed tegen kunt, dan verdient het lekker.
WillumpieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-5-2004
Laatste: 9-6-2004
Berichten: 16
7-5-2004 16:52

QuincMan schreef:

:P Moet je bij ons in bakkerij eens komen ;) Dan ga je als je de remrijskast in/uit loopt van BRR over naar PFFFFF... Of andersom :P... [dan leer je wel wat warm hebben is ;) en je zult het nooit snel koud hebben]
"bij ons in de bakkerij"?
werk je toevallig ook bij een bakkerij of kom je uit een bakkersfamilie? :)
de bakkerij van m'n pa -> www.kletersteeg.nl
ik hoop het ooit over te nemen... moet ik eerst m'n opleiding afmaken (ME&R)

sylvia schreef:

Reken maar van Yes dat ik dat bedoelde. Ik heb vroeger wat mensen gekend die als bijbaan in de koelcel werkten, sommigen werden er ronduit depressief van. (Geen daglicht + kou.)

Maarja, als je er goed tegen kunt, dan verdient het lekker.
Mwah, valt GELUKKIG bij Friesche Vlag wel mee. Daar is het 3 graden en krijg je goeie kleding (dikke overall en fleecetrui met handschoenen)
Daarnaast hebben ze aan de zijkant van de koelcel grote ramen waardoor je naar buiten kan kijken. In de winter is dat lekker, in de zomer werkt dat JUIST deprimerend als je mensen in T-shirt en korte broek langs ziet fietsen hahaha ;)
GupyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 17-9-2008
Berichten: 271
7-5-2004 20:10
Eerst beginnen met héél goed op te letten als je op school zit.
Daarna een baan zoeken die bij je past en waar je kunt doorgroeien.
Vervolgens je de tering werken en je baas tevereden houden.
En als laatste kun je nog een vrouw zoeken die niet veel uitgeeft. (de hoop op vrouwen die stinkend rijk zijn kun je bij deze vergeten laugh :D)

Resulteerd in een happy home met kids en vrouwtje dat altijd voor je klaar staat, een strookje dat minimaal een 2000 euro op je rekening stort elke maand...en een tevreden gevoel. razz :p

Maar voor alles geld wel "voor niets gaat de zon op". De gedachtengang van Reind
brengt je idd een heel eind.
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
7-5-2004 21:16

Gupy schreef:

een strookje dat minimaal een 2000 euro op je rekening stort elke maand...en een tevreden gevoel. razz :p
Nou dat red ik niet met m'n standaard baan hoor. Mag er gerust een beetje van af.

Gelukkig pak ik ook nog een beetje knaken met draaien en woon ik boven mijn werk (dus woon in een ruim appartement voor 400 all in per maand) dus het is allemaal prima te doen.

En ik heb een vriendin die meer verdiend dan ik. Gelukkig houden wij onze uitgaven lekker gescheiden en hebben we beide een eigen huishouden. Bevalt me prima alles apart houden want waar ik keihard voor moet werken wil ik dan ook graag zelf uitgeven.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
QuincManStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-8-2003
Laatste: 15-5-2010
Berichten: 784
7-5-2004 22:30

Willumpie schreef:

"bij ons in de bakkerij"?
werk je toevallig ook bij een bakkerij of kom je uit een bakkersfamilie? :)
de bakkerij van m'n pa -> www.kletersteeg.nl
ik hoop het ooit over te nemen... moet ik eerst m'n opleiding afmaken (ME&R)
Werk in bakkerij... Voor te bakker worden moet je dacht ik toch ook speciale opleiding doen :S? of is dat degene die je bedoelt?
WillumpieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-5-2004
Laatste: 9-6-2004
Berichten: 16
8-5-2004 07:39

QuincMan schreef:

Willumpie schreef:

"bij ons in de bakkerij"?
werk je toevallig ook bij een bakkerij of kom je uit een bakkersfamilie? :)
de bakkerij van m'n pa -> www.kletersteeg.nl
ik hoop het ooit over te nemen... moet ik eerst m'n opleiding afmaken (ME&R)
Werk in bakkerij... Voor te bakker worden moet je dacht ik toch ook speciale opleiding doen :S? of is dat degene die je bedoelt?
Ja, in principe moet je dan de bakkers vakschool doen, maar de bakkerij van m'n pa is onderhand zo groot gegroeid dat hij zelf niks meer met bakken te maken heeft. (terwijl hij dus wel bakker is)
Ik ga volgend jaar beginnen aan ME&R (Management, Economie & Recht), daar heb ik echt wat aan als ik ooit de bakkerij over wil nemen. Maar zover is het nog lang niet ;)
Eerst nog maar geld verdienen door te chaufferen en te orderpicken :)
DJ JusStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2004
Laatste: 30-12-2005
Berichten: 410
8-5-2004 20:38
Voor iemand van 15 kun je vrij moeilijk meer verdienen als met zo'n krantenwijk (wit dan he), ja, kan wel, maar door uren overdag te werken, nu doe ik 1 uurtje sochtends, klaar, naar school, en de rest van de dag vrij, is toch mooi verdient (plus bonussen die ook nog weleens langskomen)
Geld is net schaamhaar... het groeit niet op me rug

Terug naar forum Reageer (zonder quote)