muziek, weet niet welke
(28 reacties. Pagina 3 van 3)Moderator(s): Dré
SnakeEffect Guru Uit: België Sinds: 17-2-2003 Laatste: 19-4-2014 Berichten: 675 | 29-7-2004 14:39 |
Om het even enkele voorbeeldjes te geven: Onder commerciële house (en het is niet omdat het commercieel is, dat het niet goed is natuurlijk) kun je o.a. verstaan: * Armand van Helden - You Don't Know Me * Junior Jack - Thrill Me (de nieuwere nummers neigen echter steeds vaker naar het dance-genre (voor zover dat bestaat), spijtig genoeg) * Veel nummers van Roger Sanchez en Bob Sinclar * Op de cd 'Homework' van de heren Daft Punk (zijnde Thomas Bangalter en Dj Falcon) staan ook vrij veel house nummers. * Cassius (al zijn weinig nummers commercieel) * ... | |
TeknoknightsStandaard Lid Uit: België Sinds: 23-2-2004 Laatste: 26-9-2017 Berichten: 571 | 29-7-2004 14:49 |
Ook onder meer daardoor dat vele mensen al op voorhand weten dat techno en house slecht zijn. Hun probleem is dat ze alles met een beat voor techno houden. Wat ik me afvraag, plaats je deze nummers ook onder de categorie dance? Of gaat dit toch al een beetje de house kant op? ROBBIE RIVIERA - THE HUM MELODY SLUTS'N STRINGS & 909 - IN YOUR PRETTY FACE CR2 - I BELIEVE JENS LISSAT vs. VOLTAXX - WHITE HORSE In elk geval zijn het ook rustige nummers die je ?eventueel? kan gebruiken? Greetz | |
Jumping is not a crime. It's just hilarious. | |
DJ TimStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 9-6-2003 Laatste: 27-11-2012 Berichten: 1105 | 5-8-2004 10:41 |
The Original-I luv you baby CJ Bolland-Sugar dady (en die heb ik lekker zelf ) Joe T Vanilly ft Cesilla-Man in the moon Romanthony-Smiling faces ???-Run Away Masters at work-To be in love En uiteraard producties van hardsoul (die nog goed verkrijgbaar zijn) Helaas denk ik dat, afgezien van hardsoul producties, moeilijk aan deze platen te komen is. | |
Ik ben niet het eerste wereldwonder maar ben er wel geweest | |
BroeksStandaard Lid Uit: België Sinds: 29-11-2004 Laatste: 16-1-2010 Berichten: 2 | 9-12-2004 23:05 |
Zoek maar eens ergens naar thomas Bangalter. Je staat ervan versteld waar die man overla achterzit. Daft Punk en Eric rydz (met zen call on me) en nog veel veel meer | |
SStandaard Lid Uit: België Sinds: 31-3-2004 Laatste: 24-4-2018 Berichten: 105 | 10-12-2004 00:23 |
Snake schreef: Om het even enkele voorbeeldjes te geven:Onder commerciële house (en het is niet omdat het commercieel is, dat het niet goed is natuurlijk) kun je o.a. verstaan: * * Op de cd 'Homework' van de heren Daft Punk (zijnde Thomas Bangalter en Dj Falcon) staan ook vrij veel house nummers. * ... dj falcon heeft niks met daft punk te maken, maar heeft wel met thomas bangalter de single so much love to give opgenomen (ook fijn schijfke) voor dit topic: super discount 1 & 2 van etienne de crecy. check zeker fast track mijn favoriete plaat van het moment | |
Jazeker | |
SnakeEffect Guru Uit: België Sinds: 17-2-2003 Laatste: 19-4-2014 Berichten: 675 | 10-12-2004 07:46 |
s schreef: Snake schreef: Om het even enkele voorbeeldjes te geven:Onder commerciële house (en het is niet omdat het commercieel is, dat het niet goed is natuurlijk) kun je o.a. verstaan: * * Op de cd 'Homework' van de heren Daft Punk (zijnde Thomas Bangalter en Dj Falcon) staan ook vrij veel house nummers. * ... dj falcon heeft niks met daft punk te maken... | |
SStandaard Lid Uit: België Sinds: 31-3-2004 Laatste: 24-4-2018 Berichten: 105 | 10-12-2004 12:23 |
Snake schreef: s schreef: Snake schreef: Om het even enkele voorbeeldjes te geven:Onder commerciële house (en het is niet omdat het commercieel is, dat het niet goed is natuurlijk) kun je o.a. verstaan: * * Op de cd 'Homework' van de heren Daft Punk (zijnde Thomas Bangalter en Dj Falcon) staan ook vrij veel house nummers. * ... dj falcon heeft niks met daft punk te maken... weer iets bijgeleerd! voor het topic: * dj rolando - jaguar * alan braxe - intro * cut la roc - freeze * hatiras - spaced invaders | |
Jazeker | |
JURR13Standaard Lid Uit: Nederland Sinds: 27-2-2005 Laatste: 8-3-2005 Berichten: 2 | 27-2-2005 14:10 |
Hey, ik lees al een hele lange tijd dit forum, en ik heb me dan nu eindelijk aangemeld. Ik vond dat jullie dit zouden moeten checken: Daft Punk (uitvinders van de franse house IMO) komen met een nieuw album Check: https://www.human-after-all.tv/tv/missions/liens/fr/link/link.php?m=1&u=335&k=10Vd28394ezEWeX7ySVP6fkAFEmJl grtz, jURR13, PS: ik hoop dattik in het goede topic heb gepost :) | |
JURR13Standaard Lid Uit: Nederland Sinds: 27-2-2005 Laatste: 8-3-2005 Berichten: 2 | 27-2-2005 14:16 |
en nog wat: A nee zeker... Guy Manuel de Homem Christo (of hoe schrijf je dat) = Dj Falcon. Voor zover je dat niet wist. klopt niet, dj falcon is dj falcon en guy de homem christo is de ene helft van daft punk en ook weer de ene helft van leknightclub en oprichter van het Crydamoure label. Dj falcon heeft wel samen met thomas bangalter, de andere helft van daft punk een groep: Together. Oja en thomas bangalter zit wel achter call on me (Samen met dj falcon maar eric prydz heeft 't van hem gejat :)(zo ook weer mijn zegje) | |