Forum > Licht

Hyper Dragon Laser... Weet waar je aan begint !

(23 reacties. Pagina 3 van 3)
Moderator(s): Dré
JbloemenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-12-2003
Laatste: 19-4-2004
Berichten: 31
7-1-2004 08:47
Probeer eens een Spooky DMX, Gebruiken wij, errug leuk en goed spul vanf 900 euro's
Nieuwe foto's toegevoegd aan site
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
7-1-2004 09:21

PeterB schreef:

Deel dat maar door 3 dan kom je in de buurt. Ze zijn er namelijk niet zwaarder dan 30 mW. ( zie www.sonovente.com de website van de maker van die dingen ). wink ;)
Dit is dus niet de website van de maker van die dingen.
(Je kan ze gewoon geleverd krijgen met je eigen naam erop)
De laser is een made in taiwan/china ding.
Als jij lasers verkoopt mag ik toch aannemen dat je dit weet.

Ik heb even rondgekeken en ik neem aan dat je het over de Hyper Dragon DMX II hebt (30mw) kost 759 Euri

De 100mw(???)versie is de laser mac VI en die kost 1459 Euri.

Al deze types liggen kwa prijs rond de stealth / spooky blue.

Martin.
kvm entertainment
Tha_djStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-11-2003
Laatste: 26-1-2008
Berichten: 7
7-1-2004 16:38
Peter....de laser op de foto's is gewoon een stealth van 30 mW en hij stond op een hoogte van 3,5 meter vanaf de vloer en 1,5 meter diep van de rand van het podium....

En inderdaad veiligheid gaat voor alles.....heb ook namelijk al het een en ander opgezocht voordat ik de stealth heb aangeschaft !
Want zonder goede info over veiligheid of gebruik van lasers moet je ze ook niet gebruiken.

Maar ik moet zeggen dat je aardig wat leuke foto's heb op je site en ben benieuwd wat jij als gevorderde kenner nou een goede en redelijk betaalbare laser vind ?
(kom maar met een leuk praatje en prijsje en misschien ben ik je klant, zit er namelijk over te denken om toch iets profesionelers aan te schaffen en dan ook iets aparts dus geen spooky)
PeterBStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-1-2004
Laatste: 18-1-2004
Berichten: 9
7-1-2004 19:03

tha_dj schreef:

Peter....de laser op de foto's is gewoon een stealth van 30 mW en hij stond op een hoogte van 3,5 meter vanaf de vloer en 1,5 meter diep van de rand van het podium....

<knip>
Maar ik moet zeggen dat je aardig wat leuke foto's heb op je site en ben benieuwd wat jij als gevorderde kenner nou een goede en redelijk betaalbare laser vind ?
(kom maar met een leuk praatje en prijsje en misschien ben ik je klant, zit er namelijk over te denken om toch iets profesionelers aan te schaffen en dan ook iets aparts dus geen spooky)
Hi Tha_DJ,

De foto's op de site heb ik her en der op shows genomen en zijn ook afkomstig van fabrikantensites.

Wat betreft de aan te bevelen lasers, sja...goeie vraag.
Op de site zal ik alle modellen aanbieden die ik (zelf getest) goed acht voor gebruik. Daarbij kijk ik naar zaken zoals;

- gebruiksvriendelijkheid
- installatiemogelijkheden
- kwaliteit van de componenten
- besturingsmogelijkheden
- integratie in bestaande sets
- uitbreidingsmogelijkheden
en ook naar de prijs-kwaliteit verhoudingen.

De unit die er nu op staat is een Chinese unit. Deze is 60 mW en is voor de mobile DJ die met zijn eigen PA cafe's en kleinere zalen bezoekt erg handig.

Daarnaast ben ik momenteel in gesprek met een Amerikaanse leverancier die een wel heel erg handig systeem heeft ontwikkeld, echt "fool-proof" dus ook geschikt voor verhuur ! Daarover op de site straks meer zodra ik de set hier heb.

Dat kan nog en week of wat gaan duren. Maar op korte termijn komt er al het e.e.a. aan informatie op de site over dit nieuwe systeem.

Voor vragen daarover, aub per e-mail via de site, daar is dit forum niet voor bedoeld neem ik aan.

Greetz,

PeterB
www.dmxlaser.nl
* In het land der verblinden, is de Light Jockey Koning *

Terug naar forum Reageer (zonder quote)