Forum > Webshop

Fliteware

(52 reacties. Pagina 3 van 6)
Moderator(s): Dré
Mr. EdieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-6-2003
Laatste: 6-5-2015
Berichten: 1532
7-8-2004 01:39
Anders zaagt Dré ze toch effe op lengte? wink ;)

Nee; als de nieuwe shop helemaal klaar is, alles loopt soepeltjes, dan elke week even een uurtje zagen, zo gebeurd toch? Anders kom ik wel voor je werken..
RoyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-3-2003
Laatste: 27-10-2020
Berichten: 1135
7-8-2004 15:55

sylvia schreef:

Daar ging volgens mij Dré's vraag in het verleden al om: gaan mensen fliteware bij new Line bestellen van 1,33 mm of niet. M.a.w. zijn mensen bereid om stukjes verlies op de koop toe te nemen. Daar kwam toen maar weinig respons op, in ieder geval niet echt van hele hordes mensen met daadwerkelijk serieuze kistbouwplannen.
Om Dre een beetje te helpen (was volgens mij ook beetje een stille hint wink ;)) Ik bouw regelmatig een kistje en ik bestel mijn spullen niet bij New-line, en dat zou ik ook niet gaan doen! Ten eerste kom ik altijd wel wat tekort ashamed :$ en dan vind ik het makkelijker om ff langs de winkel te rijden als te wachten op de postbode en (misschien nog wel belangrijker) ik heb zitten rekenen, maar op de laatste kist die ik gebouwd heb zou ik toch redelijk wat verlies maken als ik alleen maar stukjes van 1.33m kan bestellen.

Maar ik woon dan ook maar een kleine 10km van een behoorlijk grote en goedkope fligtcase winkel af, dus dat is ook iets om rekening mee te houden!
Anders zaagt Dré ze toch effe op lengte?
En daar zit het probleem, daar TPG geen dingen langer dan 1.33M wil versturen (zonder extra te moeten betalen).
Maar dat is MIJN mening...
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 4-10-2024
Berichten: 13472
9-8-2004 13:03
De maximum lengte die TPG accepteert is 140cm. Is ook niet via een toeslag onderuit te komen (kan gewoon niet langer; dan past het niet meer in de rolcontainers). Optie is versturen via DHL MAAR die heeft een pesthekel aan consumenten (net zoals het gros van de transporteurs) EN die hanteert ook tarieven waar je niet vrolijk van wordt.

Dus wordt het OF 1,33 meter stukken (4 meter profiel verdeeld in 3 stukken maakt 1,33 meter) OF geen profielen.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
Mr. EdieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-6-2003
Laatste: 6-5-2015
Berichten: 1532
13-8-2004 08:19

Dré schreef:

Dus wordt het OF 1,33 meter stukken (4 meter profiel verdeeld in 3 stukken maakt 1,33 meter) OF geen profielen.
Dan doe maar dat eerste.. wink ;)

Aangezien ik nog niet van plan ben om zeepkisten te bouwen, is 1.33 genoeg, echter: af-en-toe zul je net iets langer nodig hebben, of bijvoorbeeld 70 cm van die 1,33 en dan zit je met het overige, MISSCHIEN onbruikbare stuk, maarja..
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
13-8-2004 08:23
Als het gaat om respons cq feedback-

Dan stukken van 1.33 mtr,beter dan niets!!
Tzt zal ik ook bestellen maar is nooit prioriteit.
Het is aan Dre om weer artik. in webshop te zetten en af te wachten of het afgenomen word,temeer daar dat produkt aangepast word om verzonden te kunnen worden.
Dat betekent dat Dre er mee blijft zitten als men niet koopt.

in de loop der maanden wil ik best wel een meter of 10/15
meer kan ik niet beloven.
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
Mr. EdieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-6-2003
Laatste: 6-5-2015
Berichten: 1532
13-8-2004 08:28

fredje schreef:

Dat betekent dat Dre er mee blijft zitten als men niet koopt.
Dat is onzin lijkt me, Dré heeft nog altijd die winkel van hem h wink ;) Als hij gewoon de stukken waarin ze geleverd wordt in de shop plaats, en neemt iemand op deze webshop een bestelling ervan, DAN pas zaagt hij de gewenste stukken op maat.
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
13-8-2004 10:29
Tuurlijk,

makkelijk lullen weer!!
Weer een investering erbij,die met pech blijft liggen.
Betaal jij dat?
Heb je wel enig idee wat Dre uit heeft staan??

Dan was dit hele topic toch niet nodig geweest als het zo simpel is,eerst ff nadenken.
Daarbij-als ik ineens 20 mtr wil,heb ik geen zin om te wachten tot het binnen is bij Dre,uitleveren!!
Dus weer grote voorraad etc etc
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
Mr. EdieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-6-2003
Laatste: 6-5-2015
Berichten: 1532
13-8-2004 10:42
Niet zo dramatisch zeg, als je profielen nog niet verkocht krijgt, kun je beter kappen.. Niet dat het zoooo hard loopt, maar al HELEMAAL niet dat ze 10 jaar liggen blijven (een beperkte voorraad)..

Al doet Dré het alleen al voor de klanten die het WeL afhalen in de winkel zelf..
MassiveStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-12-2003
Laatste: 28-8-2005
Berichten: 525
13-8-2004 11:10
Het lijkt me héél sterk dat een webshop gaat werken met de vermelding 'alleen af te halen'!

En het beperkt houden voor een klein aantal klanten is denk ik ook niet te doen, vaak kom je dan met een hoge prijs te zitten (transportkosten e.d. over een kleine hoeveelheid) Dus ook als Dré er geen marge overheen doet komt het nog (te) duur uit.

plus al het werk én tijd die er in gaat zitten om 1 en ander te bespreken met leveranciers, etc etc

Ik denk dat het al met al gewoon niet de moeite waard is voor Dré.. maar wellicht is hij in een erg goede bui wink ;)
DJ ChrisStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 21-12-2007
Berichten: 290
13-8-2004 21:43
Ik kan die blind caps nergens in de shop vinden sad :(

Groet
alsof iemand erop let

Terug naar forum Reageer (zonder quote)