Forum > Geluid

SYNQ DLC-1 Limiter

(20 reacties. Pagina 3 van 3)
Moderator(s): Dré
HSStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-12-2005
Laatste: 31-5-2024
Berichten: 167
27-11-2013 00:37
Tja, voor hetzelfde geld is zijn 'opdrachtgever' de buurman die de buurtsoos beheert, en dat een beetje netjes wil doen omdat hij op een gegoogelde apv zag staan dat er binnen 95 en buiten 35 dB te horen mag zijn.

Ik ken de omstandigheden van de OP niet. Misschien had dit onderwerp wel beter gestaan in het newbie's forum, maar dan nog kan ik me voorstellen dat een nieuweling het op dit forum gauw voor gezien houdt, wanneer de reacties zo 'direct' zijn. Laten we niet vergeten dat we allemaal een tijd gehad hebben waar we wisten van thresholds nog ratio's. Dit is een kwalitatief hoogstaand forum, maar laten we de drempel niet te hoog houden voor nieuwelingen, zodat die kennis verloren gaat. Juist in de 'hobbylaag' van dit vak, waarvan de meesten tegenwoordig hun vragen bij die 'roze vraagbaak' droppen.

Moest ik toch even kwijt. No offence, en ik heb ook niet de intentie de OP te verdedigen (geef nou eens antwoorden op die vragen man!) Maar dit forum heeft mij veel inzichten gegeven, en dat gun ik anderen ook..

Terug naar forum Reageer (zonder quote)