Forum > Geluid

Mengpaneel

(20 reacties. Pagina 3 van 3)
Moderator(s): Dré
ArmaniStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-8-2002
Laatste: 26-8-2003
Berichten: 47
18-10-2002 23:45

Warphead schreef:

hmm ook ik weet het...het word dus zeer waarschijnlijk een ps 626I ..... alleen ik kan nu ook een dateq xtc 2e hands kopen..... (moeilijk keuzes laugh :D )Kost wel 2x zoveel als een 626 i .... Is dat het waard volgens jullie???
400 euro voor een 2ehands XTC is zeker niet duur! Maar waarom zoveel uitgeven voor je eerste mixer?? Vind je het zelf wel waard? Ik denk eerder dat je dat bij jezelf moet vragen of je het er wel voor over hebt. Heb je al zovaak en lang gedraaid dat je er zeker van bent dat mixen echt helemaal de bomb is voor jou?!
Ik ben zelf begonnen op een Gemini PS626, toen ik het draaien voor mijn gevoel redelijk goed onder de knie had en het echt superleuk vond, ben ik overgestapt op een Dateq XTC (nieuw). Daarna wilde ik nog meer en heb de XTC verkocht, alleen ik kon nix anders leuks vinden en dus uiteindelijk weer even (tijdelijk?) teruggestapt op een Dateq XTC (2ehands). En ik moet zeggen dat deze 2ehands XTC het net zo goed doet als mijn vorige die ik nieuw had gekocht.

Wat wil ik hiermee zeggen;
- Dateq's zijn kwalitatief zo goed dat ze erg lang mee kunnen gaan. Koop je 'm 2ehands en vraag je goed naar de achtergrond etc, dan kan 'ie na geruime tijd nog net zo goed functioneren als een nieuwe XTC.
- Vraag jezelf af of je het zelf wel waard vind om een "dure" Dateq XTC aan te schaffen, terwijl je voor veel minder geld ook een hele leuke mixer hebt, waar je vast en zeker ook veel plezier van zal hebben de aankomende tijd. happy :)

Terug naar forum Reageer (zonder quote)