Vette amp van Crown
(21 reacties. Pagina 3 van 3)Moderator(s): Dré
VictorVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 23-8-2002 Laatste: 19-11-2024 Berichten: 5308 | 28-10-2008 11:20 |
Dré schreef: Je wilt bij een valtest een reproduceerbaar resultaat hebben. En dat krijg je niet als de versterker de ene keer (toevallig) vlak valt, de andere keer (toevallig) op de voorkant valt en weer een andere keer (toevallig) op een punt valt.Ik verbaas me over het feit dat ik dat nog moet toelichten... Zou een mooie worden bij crash tests met auto's... Ach ja, sommige mensen zijn niet zo snel van begrip. | |
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn! | |
KVMVIP Lid (†) Uit: Nederland Sinds: 20-11-2003 Laatste: 8-12-2009 Berichten: 3843 | 28-10-2008 11:37 |
Dré schreef: Je wilt bij een valtest een reproduceerbaar resultaat hebben. En dat krijg je niet als de versterker de ene keer (toevallig) vlak valt, de andere keer (toevallig) op de voorkant valt en weer een andere keer (toevallig) op een punt valt.Ik zou wel eens willen zien wat er gebeurd als hij (toevallig) op de zijkant valt. (valt de versterker op een rubber mat?) Doet mij denken aan het shure sm58 filmpje op youtube, die valt elke keer toevallig op z'n kop. Heeft "slechts" dikke deuken in z'n kop en werkt nog prima.....en dat terwijl ik hier toch echt een in tweeën gebroken shure sm58 heb. Maar die was dan ook (toevallig) op de zijkant gevallen. Martin. | |
kvm entertainment |