Forum > Algemeen Forum

Bevindingen rookverbod in de horeca.

(209 reacties. Pagina 3 van 21)
Moderator(s): Dré
LEDesignStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-4-2004
Laatste: 26-5-2017
Berichten: 744
7-7-2008 19:18
Ik heb op 1 juli een aantal coverbandjes geschoven, maar ik vond het niet extreem jammer dat ik niet mocht roken achter de mengtafel.

Het zal mij ook eerlijk gezegd een rotzorg zijn of het publiek nou naar buiten loopt of dat het binnen blijft, ik doe mijn werk en meer niet. Disco's draaien doe ik niet vaak dus ik lig er niet wakker van.

Die ralle bierlucht ruik je nu wel een stuk beter, dat ruik zelfs ik als roker nog.
Vergeet niet te lachen
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
7-7-2008 20:34

Melo-G schreef:

Ik heb op 1 juli een aantal coverbandjes geschoven, maar ik vond het niet extreem jammer dat ik niet mocht roken achter de mengtafel.
Dat is wel DE reden waarom ik in februari gestopt ben. ....was toch goed voor minstens 3 pakjes zware van Nelle in de week. Ik denk dat de weduwe binnenkort wat aandelen moet verkopen razz :p

jelmer schreef:

De rokers hadden ongemerkt gewoon een stuk minder gerookt dan normaal,
Precies, als je het x uur kan uithouden richting vakantie adres moet je eigenlijk wel zonder kunnen.

Daarnaast heb ik mij vorig jaar al verbaasd om "onzinnige" vegaderingen wat betreft "het zoeken naar een rokers oplossing". Voor een feestje van slechts enkele uren een oplossing zoeken voor de rokende medemens.

Een paar jaar geleden in New York geweest, daar mocht je ook niet roken in Hotels/restaurants etc. Je gaat wel een paar keer naar buiten, maar toch rook je een stuk minder.

Martin.
kvm entertainment
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
8-7-2008 10:28
Ik vind een rookverbod in restaurants prima, het is gewoon goor als je aan het eten bent en iemand anders zit te roken. Verder heb ik ook nooit begrepen wat roken met gezelligheid te maken heeft. Ik heb als niet roker weinig tegen een rookverbod en heb er afgelopen weekend vrij weinig van gemerkt, maar ik kom ook niet in de cafe's en discotheken.
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
Mr. EdieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-6-2003
Laatste: 6-5-2015
Berichten: 1532
8-7-2008 18:00
Roken en gezelligheid? Ik merk het wel op ieder bedrijf waar ik werk; de rokersruimte is ALTIJD gezelliger dan de niet rokers ruimte. En als je nooit in clubs of café's komt zal je inderdaad niets merken van het verbod razz :p
RoystraverStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-10-2007
Laatste: 7-9-2018
Berichten: 611
8-7-2008 19:30
ik heb nog niks gemerkt van het rookverbod.
vrijdag in de club werd er nog gerookt, in het cafe ook..
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
8-7-2008 19:37

roystraver schreef:

ik heb nog niks gemerkt van het rookverbod.
vrijdag in de club werd er nog gerookt, in het cafe ook..
Kwestie van tijd, 60 euro voor 't roken van een peuk moet zelfs voor die hopeloos verslaafden teveel zijn..
Light Image
Andy S&LStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-2-2006
Laatste: 28-12-2018
Berichten: 275
8-7-2008 19:50
60 euro maar? shocked 8O

Ik dacht toch dat het een stuk duurder was ashamed :$

klok
Twitter mee met @andycobbennl
DJ_revolutionStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-1-2007
Laatste: 14-9-2009
Berichten: 1
8-7-2008 21:33
Afgelopen weekend gedraaid op een bruiloft..
Van de 150 genodigden rookten er volgens mij 80..
het teras aan de achterkant van het cafe is ook wel heel mooi aangelegd.
met als gevolg dat idd de opbouw gewoon helemaal weg is..
als je merkt dat er wel een aantal mensen binnen zijn is het gewoon gas geven en zorgen dat ze binnen blijven..
maar als ze een peukie willen....jammer

ron
Heeft u dat liedje van :lalallaala???
Mr. EdieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-6-2003
Laatste: 6-5-2015
Berichten: 1532
8-7-2008 21:49

JeroenVDV schreef:

roystraver schreef:

ik heb nog niks gemerkt van het rookverbod.
vrijdag in de club werd er nog gerookt, in het cafe ook..
Kwestie van tijd, 60 euro voor 't roken van een peuk moet zelfs voor die hopeloos verslaafden teveel zijn..
Ah dat moet ik eerst eens zien wink ;) die controle zal net zovaak uitgevoerd worden als de controle of DJ's niet met illegale plaatjes draait. Bovendien kost het de roker NIETS, alleen de eigenaar!
RoystraverStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-10-2007
Laatste: 7-9-2018
Berichten: 611
8-7-2008 21:52

Mr. Edie schreef:

JeroenVDV schreef:

roystraver schreef:

ik heb nog niks gemerkt van het rookverbod.
vrijdag in de club werd er nog gerookt, in het cafe ook..
Kwestie van tijd, 60 euro voor 't roken van een peuk moet zelfs voor die hopeloos verslaafden teveel zijn..
Ah dat moet ik eerst eens zien wink ;) die controle zal net zovaak uitgevoerd worden als de controle of DJ's niet met illegale plaatjes draait. Bovendien kost het de roker NIETS, alleen de eigenaar!
ik heb er nog helemaal niets van gemerkt en het zou me verbazen als ik het wél ga merken dit jaar.
in ons dorps cafe word er niet minder om gerookt, in de discotheek ook niet, het personeel rookte ook lekker mee razz :p

Terug naar forum Reageer (zonder quote)