Forum > Algemeen Forum

rookmachine

(28 reacties. Pagina 3 van 3)
Moderator(s): Dré
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 5308
25-9-2007 20:19
Een paar dingetjes vallen mij op:
1. Een rookmachine van een paar knaken is natuurlijk niet geschikt voor verhuur. Daar kan zo'n ding nooit degelijk genoeg voor zijn. Zo'n ding is meer bedoeld om een keer per maand een pufje te geven op een slaapkamer
2. Wie voor een paar duppies op de eerste rang wil zitten... Ik snap persoonlijk niet dat je bij een buitenlandse webshop koopt en als er iets misgaat op het forum van een Nederlandse shop om raad gaat vragen. Heeft die musicstore dan geen forum? En overigens heeft Dré ook machientjes in die prijsklasse, waarbij je wél Nederlandse ondersteuning hebt. Tel uit je winst...
3. Wie denkt dat een winkel een rookmachine van € 35 gaat terughalen als hij stuk is is naar mijn mening niet helemaal realistisch bezig
4. Wie denkt dat er garantie gegeven wordt op een apparaat dat -zoals het er nu uitziet- verkeerd gebruikt is is naar mijn mening niet helemaal realistisch bezig
5. Als je van plan bent apparatuur te verhuren zou ik me maar eens verdiepen in hoe een overeenkomst werkt. Ook zou ik de huurder bij dit soort apparatuur erg goed instrueren, onder andere over het feit dat hij alleen de officiële (door jou meegeleverde) vloeistof mag gebruiken. Plus je apparatuur bij het terugbrengen beter controleren.

Het zijn maar wat gedachten.
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
Sick2Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-9-2007
Laatste: 8-1-2016
Berichten: 133
25-1-2008 01:02
ervaring:

koop geen lightmaxx producten bij music-store.
En zoek een degelijke rookmachine razz :p

misschien leuk om erbij te vertellen, we waren dus naar Köln geweest, filiaal van music-store.
Eerst na 6 keer de brug overgereden te zijn (niet overdreven), eindelijk gevonden.
Ik kom daar aan met die rookmachine, die man kijkt me aan en zegt: "Je moet hier niet zijn, je moet
aan de andere kant van de rivier zijn". Ik krijg een papiertje in men hand, ja daar is het..
op dat moment dus echt F*CK, ten 1e 200 km rijden voor een rookmachine van €35 euro.
Je komt er aan en vertellen ze je dat je ergens aan de andere kant moet zijn.
En Köln is groot. Iets vinden rond spitsuur in Köln is niet leuk. (beter opsturen misschien?)

oftewel 1 dag van me leven vergooid, buiten wat xlr kabeltjes na dan.

weer wat geleerd....
insomnia
Patrick BeukenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-3-2006
Laatste: 19-6-2015
Berichten: 258
25-1-2008 11:27
Dus omdat jij zonodig met de auto naar Köln wil en daar de weg niet kan vinden moet men geen Lightmaxx producten kopen?
Sick2Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-9-2007
Laatste: 8-1-2016
Berichten: 133
25-1-2008 12:46
nee,misschien ben ik vergeten te vermelden dat de man in de winkel zelf zei, dat de lightmaxx producten 6 van de 10 keer terug kwamen.
insomnia
Sick2Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-9-2007
Laatste: 8-1-2016
Berichten: 133
27-3-2009 23:11
ergste is nog altijd, als ik er nu op terug kijk. Dat ik laatst voor de lol even de remote had los gedraaid, bleek daar gewoon een los contact in te zitten... shame on me ashamed :$
Rookmachine doet het weer laugh :D
Maar nu ook al in het bezit van een antari z-1500, wat toch net even iets beter presteert happy :)
insomnia
RoderickStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-6-2005
Laatste: 29-9-2014
Berichten: 164
29-3-2009 11:10
Volgends mij is het al een ervaring opzich om een kijkje bij musicstore te nemen. Is dat niet gigantisch?

Edit: Ik heb daar ooit parren besteld. De eerste doos was een lightmaxx doos, maar in die doos zat een Eurolite doos met de parren erin. Is lightmaxx niet hetzelfde als Eurolite?
Robustsound
Fritz-eventsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-2-2004
Laatste: 6-6-2015
Berichten: 202
29-3-2009 14:13
Magazijn is gigantisch, winkel zelf ook, maar dat zijn met name heel veel gitaren en andere muziekinstrumenten. DJ-afdeling was de laatste keer dat ik er was niet eens zo heel groot.
Lightmaxx is hun eigen merk, maar dat verwisselen ze net zo makkelijk met andere merken. Bestel je Lightmaxx, krijg je Showtec, bestel je Showtec krijg je Eurolite etc.
Sommige producten zijn er inderdaad vrij goedkoop. Mijn tip: bedenk altijd vooraf even of je geen spijt gaat krijgen als je bijvoorbeeld een probleem hebt met het product. Het is in mijn ogen dan ook niet echt slim/logisch je vragen over garantie etc. op een Nederlands forum van een webwinkel te plaatsen...
Sick2Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-9-2007
Laatste: 8-1-2016
Berichten: 133
29-3-2009 14:23
ja als ik erop terug kijk is dat ook zo. 1,5 jaar geleden dacht ik nog voor een paar cent op de eerste rij te zitten.
Jammer genoeg werkt dit in de praktijk niet zo. Je krijgt wat je betaalt.
Ik vond de winkel van music-store eerlijk gezegd niet zo indrukwekkend. Eigenlijk meer producten voor artiesten dan voor dj / drive in. Daarentegen is het assortiment wel verschrikkelijk groot. Verder vond ik ze niet zo vriendelijk, je wordt waarschijnlijk pas als goede klant behandeld als je meer dan €1000,- per keer uitgeeft anders helpen ze je niet razz :p.
Dat idee had ik tenminste tijdens mijn bezoek aan music-store.
insomnia
Andy S&LStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-2-2006
Laatste: 28-12-2018
Berichten: 275
29-3-2009 15:42
Ben zelf ook pas bij Music-Store geweest. Licht/Geluid/Dj afdeling valt (zoals eerder al vermeld) flink tegen, zeker tegenover de foto's die je op hun site ziet. Lightmaxx producten zijn inderdaad veelal showtec varianten.

Ik persoonlijk vond het die 200KM rijden niet waard. Want zoveel goedkoper zijn de prijzen nu ook weer niet. wink ;)
Over de garantie afhandeling kan ik jullie niks zeggen aangezien mijn microfoon die ik daar heb gekocht nog steeds werkt.

Let er wel op dat je alles in het Duits moet regelen als je daar iets aanschaft. wink ;)
Twitter mee met @andycobbennl

Terug naar forum Reageer (zonder quote)