Forum > Geluid

Afstellen DBX 166-XL (compressor+limiter)

(24 reacties. Pagina 3 van 3)
Moderator(s): Dré
PascalStandaard Lid
Uit: Anders
Sinds: 29-7-2005
Laatste: 21-5-2013
Berichten: 468
17-7-2007 05:11
Nou neem me niet kwalijk Frank maar jouw opmerking kon ik afleiden dat je het over een simpel cross overtje had van Behringer ( zoals een CX3400 enzo) dus ga nou niet huilen maar schrijf dan eens wat duidelijker wat je er mee wil zeggen.
Oja en vervolgens een paar antwoorden verder vindt je dbx dan toch maar een betere oplossing... shut up :X
Nog maals de CX3400 heeft een Hard-knee en geen Soft-knee en als jij het over een ander apparaat hebt dan een 'simpel' X-overtje van Behringer moet je gewoon duidelijker zijn, ik bekritiseer jouw antwoordt omdat de vraagsteller hier niets mee kan omdat hij al een betere apparaat in zijn bezit heeft..snap je?

Laten we hem helpen i.p.v huilen...
..Je Ducktape brood voeren...
Frank76Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-5-2005
Laatste: 27-9-2024
Berichten: 2053
17-7-2007 08:04

pascal schreef:

Nou neem me niet kwalijk Frank maar jouw opmerking kon ik afleiden dat je het over een simpel cross overtje had van Behringer ( zoals een CX3400 enzo) dus ga nou niet huilen maar schrijf dan eens wat duidelijker wat je er mee wil zeggen.
Oja en vervolgens een paar antwoorden verder vindt je dbx dan toch maar een betere oplossing... shut up :X
Nog maals de CX3400 heeft een Hard-knee en geen Soft-knee en als jij het over een ander apparaat hebt dan een 'simpel' X-overtje van Behringer moet je gewoon duidelijker zijn, ik bekritiseer jouw antwoordt omdat de vraagsteller hier niets mee kan omdat hij al een betere apparaat in zijn bezit heeft..snap je?

Laten we hem helpen i.p.v huilen...
Denk dat jij wellicht zit te huilen...
misschien moet je iets redelijker zijn in plaats van anderen afzeiken of aftroeven!
Jij bent het prototype forummer....
EGO = 1 / Knowledge -- Einstein
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 28-9-2024
Berichten: 13473
19-7-2007 12:00

Frank76 schreef:

pascal schreef:

[Hahahahahahahahaha!!! behringer heeft een hard-knee limiting en is niet eens 'real time' nul dB!!!!!!
Hoe kan je nu een Behringer vergelijken met dbx produkten angry ?????
Jonge, er zijn vele topics geschreven over het functioneren van Behringer X overs zoals; CX3400 en z'n jongere zusje sneaky :V ....
Oef, moest ik ff kwijt wink ;) ....
Succes!
Ik mag aannemer dat je zelf nooit met een behringer hebt gewerkt? Softknee, auto functie?
Je noemde Behringer cross-overs met ingebouwde limiter. Welke Behringer cross-over met ingebouwde limiter heeft deze opties (behalve de DCX-2496 die zeker NIET eenvoudig te noemen is en absoluut niet bedoeld is voor de beginner)?

Enige die dus overblijft is de CX-3400. En die heeft een ronduit WAARDELOZE limiter waar vrijwel NIETS aan af te stellen is.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
Luc2366Standaard Lid
Uit: België
Sinds: 8-4-2003
Laatste: 15-6-2017
Berichten: 686
19-7-2007 15:04
de oudere modellen misschien? Weet het zo niet uit m'n hoofd, maar waren dat niet de 2310 en 3410?
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 28-9-2024
Berichten: 13473
19-7-2007 17:17
De oude Super-X had dezelfde waardeloze limiter (zelf eigenaar geweest van zo'n ding ;-)

En de budget X-over (jawel, er zit nog een onder de 3400) heeft totaal geen limiters.
-- Pardon my French, I'm Dutch --

Terug naar forum Reageer (zonder quote)