Forum > Geluid

DAP RW-12 VS. DAP AX-10 (K-112 VS. P-12)

(21 reacties. Pagina 3 van 3)
Moderator(s): Dré
W0uterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-5-2007
Laatste: 29-11-2010
Berichten: 126
14-6-2007 11:50
Oke, dan lijkt de oude P-1200 me ook niet zo'n heel erg goed idee, ik wil je tot nu toe
trouwens allemaal even bedanken ;), ik heb er echt veel aan gehad.

Nu heb ik marktplaats weer even doorgespit en dit is wat ik heb gevonden:

Nr. 1
Deze versterker is van de 3 het dichst bij mijn huis (ik wil hem ophalen en beluisteren dus dit
teld ook mee) Maar is wel een P-1600 dus ik twijfel nogal of het zin heeft om zo'n "grote" versterker te
kopen aangezien ik hem dan maar half gebruik voor mijn gevoel.

Nr. 2
Deze versterker is van de 3 het meest ver weg van mijn huis, uit een ander topic heb ik opgemaakt
dat Mr. Edie in het bezit is/was van deze versterker (aangezien die er foto's van postte), wat is je
mening over deze versterker?

Nr. 3
Deze versterker zou voor mijn gevoel het beste zijn (tenzij Mr. Edie zeer te spreken is over de Ta2400).
Wat denken jullie? Is deze goed aan te sluiten op mijn 2 Subs en soms op 2x AX-12/AX-10 (aangezien dit
waarschijnlijk mijn topjes worden).

Graag jullie mening, welke zouden jullie kiezen? Of kunnen jullie nog iets anders vinden rond deze
prijsklasse?

Mvg,
Wouter
Het begint wat te worden..
Mr. EdieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-6-2003
Laatste: 6-5-2015
Berichten: 1532
14-6-2007 15:33
De T-Amps zijn gelijk aan de Dap Palladium 2000's... Máár de nieuwe MK-X modellen (die ik nu ook heb) zijn iets anders, ik heb ze nog niet opengehad maar zover ik zie zitten de koelblokken ook aan de bovenplaat vast.

Tsjah, verder gewoon erg tevreden ;) Je mag altijd komen om ze eens te zien/beluisteren want 'k woon ook in Limburg.

Een pluspuntje tegenover de Palladiums (vind ik);
-Het uiterlijk, veel mooier dan dat 'speelgoed' blauwe ledjes-geval wink ;)
-De prijs

Terug naar forum Reageer (zonder quote)