Forum > Algemeen Forum

poster / flyer ontwerp

(88 reacties. Pagina 3 van 9)
Moderator(s): Dré
Emile SchuurStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-2-2006
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 94
6-4-2007 16:59
bedankt voor de reacties nog trouwens! happy :)

hebben jullie ervaring in hoeverre mensen een flyer serieus nemen (of hoe ik dat ook moet verwoorden)... ik ben namelijk van plan om naar groepen 8 te gaan van 5 verschillende scholen hier bij mij in de buurt, dat zullen dus zo'n 200flyers zijn... in principe heb je het dus als je er 1 feest uit krijgt al terug verdient, dit moet ook wel haalbaar zijn lijkt mij... iemand hier ervaring mee? ik denk namelijk dat dit meer nut heeft dan posters, zeker op scholen, binnen no-time heb je 100 snorretjes onder je neus getekend gekregen laugh :D
Drinken halveert je leven maar je ziet dubbel zo veel.
Maarten-squareStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-4-2005
Laatste: 23-12-2013
Berichten: 472
6-4-2007 17:21
Ik vraag me af of een groep 8 wel jouw doelgroep is. Meestal moet het op dit soort feesten goedkoop en gaat het niet echt om de muziek. Misschien moet je het een doelgroep hoger zoeken?
Maarten
Lezen, leren, lezen, leren, lezen, leren (en af en toe iets posten)
Emile SchuurStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-2-2006
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 94
6-4-2007 17:28

Maarten-square schreef:

Ik vraag me af of een groep 8 wel jouw doelgroep is. Meestal moet het op dit soort feesten goedkoop en gaat het niet echt om de muziek. Misschien moet je het een doelgroep hoger zoeken?
Maarten
uiteraard heb ik liever die ene groep hoger, de middelbare school, die feesten begin ik ook langzaam maar zeker te krijgen (tenzij victor nog steeds alles opeist! wink ;) ), maar die groep 8 feesten die ik nu heb zijn lekker makkelijk, vroeg klaar, en in dat hillegersberg van mij willen die ouders altijd wel betalen, dus die groep 8 zorgt altijd voor een mooie basis voor mij qua geld zeg maar... happy :) maar goed, als je voor die middelbare schoolfeesten gaat, is het gewoon vooral connecties en goed draaien, flyers zullen daar niet bij helpen...
Drinken halveert je leven maar je ziet dubbel zo veel.
Victor JuniorStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-4-2003
Laatste: 18-10-2015
Berichten: 1016
6-4-2007 17:38

Emile Schuur schreef:

(tenzij victor nog steeds alles opeist! wink ;)
shocked 8O ik?? razz :p
Waar zit de cut op dit apparaat?
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
6-4-2007 17:41

Emile Schuur schreef:

maar goed, als je voor die middelbare schoolfeesten gaat, is het gewoon vooral connecties en goed draaien, flyers zullen daar niet bij helpen...
Flyers die NIET helpen bij middelbareschool-feesten??
Light Image
Victor JuniorStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-4-2003
Laatste: 18-10-2015
Berichten: 1016
6-4-2007 17:42
Flyers helpen inderdaad niet hier in Rotterdam, we zijn nou niet echt van de drive-in shows op feesten. Meestal wordt er gewoon een discotheek afgehuurd.
Waar zit de cut op dit apparaat?
Emile SchuurStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-2-2006
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 94
6-4-2007 17:56

Victor Junior schreef:

Flyers helpen inderdaad niet hier in Rotterdam, we zijn nou niet echt van de drive-in shows op feesten. Meestal wordt er gewoon een discotheek afgehuurd.
inderdaad, de enige manier om naams bekendheid te krijgen moet je gewoon veel foto's maken, op je website knallen met je logo'tje erop, en dan maar afwachten (en goed en veel draaien natuurlijk)... meer kan je volgens mij niet doen... oja, en misschien een schill mixje op je website knallen...
Drinken halveert je leven maar je ziet dubbel zo veel.
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
6-4-2007 17:58

Emile Schuur schreef:

inderdaad, de enige manier om naams bekendheid te krijgen moet je gewoon veel foto's maken, op je website knallen met je logo'tje erop, en dan maar afwachten (en goed en veel draaien natuurlijk)... meer kan je volgens mij niet doen... oja, en misschien een schill mixje op je website knallen...
Hoe gaan ze dan op jouw website terecht komen?
Light Image
SebasVDVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 17-8-2016
Berichten: 1719
6-4-2007 17:58

Emile Schuur schreef:

en misschien een schill mixje op je website knallen...
Voor tijdens het aardappels schillen laugh :D
Emile SchuurStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-2-2006
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 94
6-4-2007 18:04

JeroenVDV schreef:

Emile Schuur schreef:

inderdaad, de enige manier om naams bekendheid te krijgen moet je gewoon veel foto's maken, op je website knallen met je logo'tje erop, en dan maar afwachten (en goed en veel draaien natuurlijk)... meer kan je volgens mij niet doen... oja, en misschien een schill mixje op je website knallen...
Hoe gaan ze dan op jouw website terecht komen?
das niet zo moeilijk, daarom ook onder aan je foto's je site zetten, want binnen no-time gaat iedereen naar de site waar de foto's staan, gaat gewoon mond op mond, en met dat hyves enzo en je website staat onder aan die foto's, dan gaat het helemaal snel, das het probleem niet...
(alleen als mensen mij zien draaien vragen ze heel vaak, 'jouw website is toch victorysl.nl?' shut up :X shut up :X)

SebasVD schreef:

Emile Schuur schreef:

en misschien een schill mixje op je website knallen...
Voor tijdens het aardappels schillen laugh :D
haha wink ;)
Drinken halveert je leven maar je ziet dubbel zo veel.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)