Forum > Off-Zone

Aanhanger bedrukken

(24 reacties. Pagina 3 van 3)
Moderator(s): Dré
SoundExperienceStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-4-2005
Laatste: 7-4-2015
Berichten: 334
26-2-2007 17:40
Gewoon netjes en zakelijk je (bedrijfs)naam ?
"Kwaliteit is zoals de klant het ziet."
VanniekerkStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-6-2005
Laatste: 10-3-2016
Berichten: 210
27-2-2007 13:25
Ik werk bij een bedrijf dat bedrijfsvoertuigen in- en verkoopt. Hier hebben ze ook een spuiterij en werkplaats bij en bij die eerste heb ik stickers laten maken voor mijn aanhanger. Met een speciale machine snijden ze de stickers en als je er een beetje handig in bent heb je het binnen een kwartiertje op je aanhanger geplakt.

Het resultaat zie je hier en hier

Omdat ik in de werkplaats werk en dus die mensen van de spuiterij ook goed ken heb ik gelijk gevraagd of ze er twee extra willen maken (groter) die ik op plexiglas platen heb geplakt. Die gebruik ik af en toe voor promotiedingen bij mijn show.
Hier te zien.

Ik heb me laten vertellen (heb er zelf niets voor betaald namelijk) dat de inkoopsprijs van dat stickermateriaal ong 9 euro per meter is wat men hiervoor verkoop vraag weet ik niet maar misschien is het wat voor je.
Het begint nu toch echt ergens op te lijken!
IdeedeluxeStandaard Lid
Uit: Anders
Sinds: 4-6-2003
Laatste: 29-7-2017
Berichten: 853
28-2-2007 18:40
Om het even kort te houden...laugh :D

Die folie zit best wel een leuke marge op. OP het bedrijventerrein waar wij zitten, zitten we naast een bedrijf dat auto's belettert. Als ik voor in de zaak bij de verkopers sta, betaal ik meer dan 4 x zoveel, dan wanneer ik bij de snijplotter sta. shocked 8O

Trouwens, je bent nog het meeste kwijt aan de ontwerpkosten, vooral als je een logo hebt dat zich niet mooi laat snijden. (Hulde aan de tekstlogo's!)

John
I am a TimeDriver!
DJ-XLStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2005
Laatste: 23-4-2014
Berichten: 148
1-3-2007 19:57

vanniekerk schreef:

Ik werk bij een bedrijf dat bedrijfsvoertuigen in- en verkoopt. Hier hebben ze ook een spuiterij en werkplaats bij en bij die eerste heb ik stickers laten maken voor mijn aanhanger. Met een speciale machine snijden ze de stickers en als je er een beetje handig in bent heb je het binnen een kwartiertje op je aanhanger geplakt.

Het resultaat zie je hier en hier

Omdat ik in de werkplaats werk en dus die mensen van de spuiterij ook goed ken heb ik gelijk gevraagd of ze er twee extra willen maken (groter) die ik op plexiglas platen heb geplakt. Die gebruik ik af en toe voor promotiedingen bij mijn show.
Hier te zien.

Ik heb me laten vertellen (heb er zelf niets voor betaald namelijk) dat de inkoopsprijs van dat stickermateriaal ong 9 euro per meter is wat men hiervoor verkoop vraag weet ik niet maar misschien is het wat voor je.

Het laten bedrukken/bestickeren is geen probleem hoor, daar heb ik wel ervaring mee. Maar niet met dingen die erop komen te staan..

Misschien mensen met nog meer ideeën?
DJ-XL Drive-in Show | All Round DJ
Dj mikkieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-1-2003
Laatste: 30-5-2009
Berichten: 406
2-3-2007 23:06

TNT schreef:

Misschien kan je Hier wat inspiratie uithalen laugh :D
Whahaha:P die mercedes wieldoppen:P
schnappi???

Terug naar forum Reageer (zonder quote)