Forum > Newbie Forum

ophangen van lichten

(22 reacties. Pagina 3 van 3)
Moderator(s): Dré
Tim versteegStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-12-2005
Laatste: 19-4-2021
30-1-2007 22:58
Als iemand het in zijn hoofd haalt om het met pionierswerk te doen, laat ie het na deze berichten wel uit zijn hoofd. Zonder deze berichten zal het misschien wel degelijk overwogen worden. Aangezien het bij de scouten welk vaker niet helemaal netjes gebeurd. En ja ik heb ook bij de scouting gezeten..
Turbo zijn naam, grolsch zijn bier.
RenevanhEx Lid
Sinds: 20-9-2006
Laatste: 16-6-2008
30-1-2007 23:33
Mensen die het niet netjes en veilig willen doen (de "het loopt wel los" mentaliteitmensen) zullen dat nooit doen, zelfs niet als er een ervaren rigger bij is of ze op de mogelijke gevolgen wordt gewezen.
Deze mensen zijn meestal te herkennen aan hun overwegend egoisme en zelfoverschatting razz :p

René
SpaceyDeeJStandaard Lid
Sinds: 12-12-2003
Laatste: 7-6-2013
31-1-2007 01:52
Ik ben het zeer met Mark eens. Kijk, laten we eerlijk zijn, merendeel van de bezoekers van dit forum is hobby matig met het entertainment vak bezig. Ik zie een 14/15 jarige nog geen motortakel aanschaffen (ik meen zelfs dat een minderjarige dit uberhaubt NIET mag bedienen, dat terzijde..)
Maar het feit blijft wel, dat juist diegene die dit als hobby hebben (en nu trap ik een open deur in) vaak minder met de materie bezig zijn dan diegene dit vakmatig doen...
Helaas zitten er in eerst genoemde groep,. een hoeveelheid figuren (noem het rand debielen, excuse moi als je je aangesproken voelt, dan toch) die de foute voorbeelden overnemen, met de gevolgen vandien !

Resultaat, klanten willen lagere prijs (ach die paar lampjes aan die pvc buis, dat kan toch geen kwaad ? en , HIJ is veel goedkoper en kan het evengoed..)plus een toename van onveilige situaties.

Ook de overheid is hier ten delige schuldige aan, door slechte controle en matige kennis over ons vak...

Vragen stellen is zeker niet erg, en voor diegene die graag willen leren, kan het zeer leerzaam zijn... maar automatische stickers op de topics bij dergelijke voorbeelden "DO NOT TRY THIS ANYWHERE ANYTIME " zou wat mij betreft meer dan welkom zijn...
" Knopjes knopjes knopjes... ik draai graag aan ze... Nieuw stekkie wordt mooier en mooier, 250 meter met moois... "

Terug naar forum Reageer (zonder quote)