Forum > Newbie Forum

Platenspelers/CD-spelers

(25 reacties. Pagina 3 van 3)
Moderator(s): Dré
VoltcontrolStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2005
Laatste: 29-11-2011
23-11-2006 12:00

Reind] schreef:

Voor zolang dat nog kan, als ik kijk van wat er nog over is in Amsterdam aan platenzaken dan holt dat allemaal hard achteruit.
Amsterdam heb ik altijd al ruk gevonden om platen te kopen.

kobuz] schreef:

Over dat bier heb je helemaal gelijk, maar toch, de ervaring telt ook mee he....
Precies de reden waarom vinyl zo aantrekkelijk blijft..De ervaring...Sentimentele zielen? Wie weet...

Al eens in Antenne (Tilburg) geweest? Als je in de minimal/techno hoek zit (of iets met breaks) erg tof vinyl te vinden!
Thinkpads are Star Wars, Macs are Star Trek.
ReindStandaard Lid
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
23-11-2006 12:11

voltcontrol] schreef:

erg tof vinyl te vinden!
Helaas betaal je voor tof vinyl vandaag de dag ook mde hoofdprijs terwijl de persingen an sich er niet beter op zijn geworden door de jaren heen. Vinyl legt het gewoon op alle fronten af tegen de digitale mogelijkheden als je alles realistich bekijkt (en emotionele waarde even van je af schuift).
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
VoltcontrolStandaard Lid
Sinds: 9-6-2005
Laatste: 29-11-2011
23-11-2006 12:24
Ik ben het helemaal eens met Reind, maar zeker niet alles wat ik op vinyl koop is digitaal/op cd te verkrijgen.

Draai overigens om precies dezelfde reden (niet op plaat/cd verkrijgbaar) ook cd en digitaal (van HD dus). Plaatjes draaien blijf ik wel het tofst vinden en schuif daarme de emotionele kant dus zeker niet af. wink ;)
Thinkpads are Star Wars, Macs are Star Trek.
DannyK78Standaard Lid
Sinds: 23-1-2005
Laatste: 15-7-2010
23-11-2006 13:52
1 x bewerkt. Laatst door DannyK78 op 23-11-2006 14:31

DJ/LJ Nostra schreef:

DannyK78 schreef:

Laat maar inderdaad, ik had gedacht dat mijn huidige PC voldoende zou zijn, maar dat is ie duidelijk niet.
Er zitten overigens geen effecten op de CDJ hoor, of je moet de hotcue's ook als effect gaan rekenen.
dan moet je stanton C.304 of C.314 nemen als je effecten wilt hé op de cd speler zelf(of ander oem model) wink ;)
Als je de onderste regel van deze post leest dan snap je ook dat ik helemaal niet zit te wachten op effekten op mijn CD-spelers, ik maakte enkel iets duidelijk over wat Reind had geschreven.

DJ/LJ Nostra schreef:

ik vind deze toch ongeveer hetzelfde draaien als een cdj 800/1000 en ze zijn minder hier van prijs op new-line
Ik ga niet voor "ongeveer" hetzelfde, bovendien kun je de 800 en de 1000 ook niet zomaar met elkaar vergelijken, qua platter gedrag. Maar goed, als je de 800/1000 al op één hoop gooit, dan kan de Stanton vast ook wel op die hoop ja.

DJ/LJ Nostra schreef:

bij de weg de mijne is nu net binnen wegens pitchfout en softwareprobleem (ja heb beide bugs, komt ervan 2dehands dingen te kopen angry )
mvg
Gelukkig heb ik "ongeveer" een iets ander type speler van een "ongeveer" iets ander merk waarbij dergelijke problemen niet voorkomen.
Niet meer actief in het wereldje, maar kom hier toch nog graag
ReindStandaard Lid
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
23-11-2006 14:19

DannyK78 schreef:

Gelukkig heb ik "ongeveer" een iets ander type speler van een "ongeveer" iets ander merk waarbij dergelijke problemen niet voorkomen.
Maak van dat ongeveer maar een marathon afstand qua verschil ;-)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
DannyK78Standaard Lid
Sinds: 23-1-2005
Laatste: 15-7-2010
23-11-2006 14:30
Understatements komen soms duidelijker over vind ik.
Niet meer actief in het wereldje, maar kom hier toch nog graag

Terug naar forum Reageer (zonder quote)