Zillion.....
(36 reacties. Pagina 3 van 4)Moderator(s): Dré
GunnieStandaard Lid Uit: België Sinds: 14-12-2004 Laatste: 3-7-2019 Berichten: 76 | 23-10-2006 19:12 |
luc2366 schreef: Frank woont zelfs nog steeds in z'n appartement boven de Zillion, met zwembad op het dakspijtig genoeg zegt "zillion" de jeugd niet zoveel meer waardoor de recente fuiven (helaas) niet zo'n succes hadden. | |
ReindStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 5-11-2002 Laatste: 16-1-2012 Berichten: 3032 | 23-10-2006 21:48 |
gunnie schreef: voor diegenen die er vroeger wel geweest zijn onvergetelijk zijnZillion is een tijd een hype geweest net zoals een now&wow en een jimmy woo dat de afgelopen jaren zijn geweest en het uiteindelijke resultaat van een hype is dat het een keer zo hard naar de filestijnen gaat. | |
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen! | |
Luc2366Standaard Lid Uit: België Sinds: 8-4-2003 Laatste: 15-6-2017 Berichten: 686 | 24-10-2006 12:15 |
Reind schreef: gunnie schreef: voor diegenen die er vroeger wel geweest zijn onvergetelijk zijnZillion is een tijd een hype geweest net zoals een now&wow en een jimmy woo dat de afgelopen jaren zijn geweest en het uiteindelijke resultaat van een hype is dat het een keer zo hard naar de filestijnen gaat. 2/ Reind, ik denk dat je niet in het weekend geweest bent (of het was zo druk dat je niet alles gezien hebt). De sfeer opsnuiven in 5 verschillende zalen op 1 avond is héél moeilijk... 3/ meer dan 5 jaar kan je moeilijk een "hype" noemen. Kijk naar de discotheken in België (en ik ken er ook een paar in NL): het zijn nu nog steeds GOEDKOPE kopies van de Zillion. Ipv een hype zou ik eerder van een trendzetter spreken. | |
GunnieStandaard Lid Uit: België Sinds: 14-12-2004 Laatste: 3-7-2019 Berichten: 76 | 24-10-2006 13:33 |
luc2366 schreef: 3/ meer dan 5 jaar kan je moeilijk een "hype" noemen. Kijk naar de discotheken in België (en ik ken er ook een paar in NL): het zijn nu nog steeds GOEDKOPE kopies van de Zillion. Ipv een hype zou ik eerder van een trendzetter spreken.voor mij blijft het iig één van de beste. ieder zen smaak zeker | |
ReindStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 5-11-2002 Laatste: 16-1-2012 Berichten: 3032 | 24-10-2006 14:14 |
luc2366 schreef: 1/ als je jong bent is ALLES indrukwekkend.2/ Reind, ik denk dat je niet in het weekend geweest bent (of het was zo druk dat je niet alles gezien hebt). De sfeer opsnuiven in 5 verschillende zalen op 1 avond is héél moeilijk... Meerdere keren zelfs, ik vond de zillion gewoon to much en daarnaast sprak het soort mensen wat er kwam mij nou niet echt direct aan (zeg maar gerust echt niet). Het meeste volk wat er liep deed wel iets meer dan alleen de sfeer opsnuiven.3/ meer dan 5 jaar kan je moeilijk een "hype" noemen. Kijk naar de discotheken in België (en ik ken er ook een paar in NL): het zijn nu nog steeds GOEDKOPE kopies van de Zillion. Ipv een hype zou ik eerder van een trendzetter spreken. Now en wow heeft ook een tijd geduurd en is nu ook einde verhaal, Ted Langenbach gooit zijn eigen zaak dicht omdat ie ten onder gaat aan het put your hand up for detroit volk wat er alleen maar komt vanwege de hype. De zillion was geen ander verhaal, de laatste jaren van zijn bestaan is het achteruit gehold en zo gaat het wel vaker. En goedkope copies zul je altijd hebben, maar dat betekent niet automatisch dat het geen wat gecopieerd word goed is.Daarnaast heeft Nederland geen echte MEGA discotheken zoals de Zillion dat wel was voor zover ik weet tenminste. Ik weet niet wat jij met de zillion hebt maar ik vond het aan het einde gewoon een 13 in een dozijn toko met fout volk. En als je als Frank Verstraeten zoveel vijanden hebt is dat echt niet alleen omdat ie het beter zou doen als een ander. Mischien een leuke | |
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen! | |
M|A AudiotechniekStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 28-7-2004 Laatste: 18-3-2013 Berichten: 289 | 24-10-2006 15:01 |
Reind schreef: Mischien een leuke | |
De laatste doet het licht uit | |
Luc2366Standaard Lid Uit: België Sinds: 8-4-2003 Laatste: 15-6-2017 Berichten: 686 | 24-10-2006 15:35 |
Zillion is nooit bergaf gegaan - de keet is verplicht gesloten, dat is een groot verschil! Het "waarom" doet niet af aan het concept. Je zal altijd voor- en tegenstanders hebben, ik ben duidelijk een voorstander (en ik heb ook al heel wat vanbinnen en vanbuiten gezien). Wat ik heb met de Zillion? Heb er gedraait | |
SucksirStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 22-1-2005 Laatste: 31-5-2012 Berichten: 108 | 25-10-2006 00:15 |
Gefeliciteerd Sorry, ik post al lang niet meer, maar lees het forum nog vaak en wou dit ff zeggen. Ik kon me vingers niet tegenhouden | |
ReindStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 5-11-2002 Laatste: 16-1-2012 Berichten: 3032 | 25-10-2006 03:55 |
luc2366 schreef: Zillion is nooit bergaf gegaan - de keet is verplicht gesloten, dat is een groot verschil!Zillion schijnt (en in de begin jaren ben ik er NIET geweest maar een collega dj die een 8 jaartjes ouder is als ik vertelde me dat ooit eens) in de begin jaren DE tent geweest te zijn voor het wat vernieuwendere publiek, zelfde volk als er in de Roxy, Westergas fabriek e.d kwam. Toen ik er echter een aantal keren ben geweest was daar weinig meer van te merken.... toen was er een overschot aan lexion publiek zoals wij dat wel eens noemen ;-) Je zal altijd voor- en tegenstanders hebben, ik ben duidelijk een voorstander (en ik heb ook al heel wat vanbinnen en vanbuiten gezien). Ik heb er ook in de afgelopen 10 jaar aardig wat van binnen en van buiten gezien, en soms zelfs meer gezien dan goed voor me was eigenlijk en ik weet niet hoe dat bij jou zit maar is er nu op dit moment nog 1 tent die er uit springt? Nope en als het zo is dan is dat net zo snel weer afgelopen als het ontstaan is. Wat dat betreft was de Zillion toen wel 1 van de joekels die het lang heeft uitgehouden maar dat het DE tent zou moeten zijn waar je ooit in je leven bent geweest vind ik persoonlijk een beetje een mythe.Wat ik heb met de Zillion? Heb er gedraait En dat je er gedraaid hebt verklaard een hoop, overigens heb ik ook in tenten gedraaid waar ik heel trots op was maar waar ik nu niet meer gezien zou willen worden. ;-) | |
Luc2366Standaard Lid Uit: België Sinds: 8-4-2003 Laatste: 15-6-2017 Berichten: 686 | 25-10-2006 14:13 |
Reind schreef: maar is er nu op dit moment nog 1 tent die er uit springt? Nopedat het DE tent zou moeten zijn waar je ooit in je leven bent geweest vind ik persoonlijk een beetje een mythe niet mee eens! En als ik ooit eens de kans krijg om in Oekraïne te geraken...En dat je er gedraaid hebt verklaard een hoop verklaart niets. 1/ Ik spreek me hier uit over de aanwezige techniek, decors, zwembad,... maw het hele concept v/d discotheek op zich. In die tijd was de Zillion vér voor op de concurrentie. 2/ Ik hoorde en draaide die muziek (nog steeds trouwens) heel graag en wie er dan op de vloer staat te dansen doet er voor mij niet toe. 3/ Ik ben er zelf weggegaan omdat ik het beu was elk uur hetzelfde plaatje te "moeten" draaien. Dat het goed betaalde doet er op een bep moment niet meer toe... en by the way, Verrekte Nederlanders vind je overal | |