stageline speakers
(22 reacties. Pagina 3 van 3)Moderator(s): Dré
TCMCVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 16-8-2003 Laatste: 21-12-2014 Berichten: 1193 | 19-6-2006 14:37 |
KVM schreef: sntho0 schreef: Waarom filter je de Piëzo wel? Is toch niet nodig? Of klinken ze dan beter?Geen idee of dit de sound verbetert. (nooit zonder geprobeert) Naar mijn idee voegt de volume regeling wel wat toe. (schreeuwen doen ze bij mij in elk geval niet) Martin. Die serieweerstand van 10 Ohm van Dré is trouwens ook uiterst verstandig, maar ik heb er in de praktijk nooit problemen mee gehad met versterkers bij direct koppelen. Sommige versterkers test ik wel eens met een condensator van 4,7 µF aan de uitgang. TCMC | |
KVMVIP Lid (†) Uit: Nederland Sinds: 20-11-2003 Laatste: 8-12-2009 Berichten: 3843 | 19-6-2006 15:52 |
TCMC schreef: (Ik heb het in de praktijk nooit geprobeerd omdat ik een piëzo hater ben).TCMC De periode dat ik er veel mee draaide is ook al zeker weer 25/30jaar geleden. (setje met slantplates om de piëzo "look" te verdoezelen.) Een mooiere website naam kan je overigens niet bedenken als je dergelijke piëzo's verkoopt. Grappig is dat het niet eens om een nederlands bedrijf gaat. Martin. | |
kvm entertainment | |
TCMCVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 16-8-2003 Laatste: 21-12-2014 Berichten: 1193 | 19-6-2006 16:58 |
KVM schreef: De periode dat ik er veel mee draaide is ook al zeker weer 25/30jaar geleden. Een mooiere website naam kan je overigens niet bedenken als je dergelijke piëzo's verkoopt. Grappig is dat het niet eens om een nederlands bedrijf gaat.Martin. Overigens waren de Motorola's nog enigszins te pruimen, maar die plastik achtige sound vergeet ik dus nooit meer. Overigens is mijn PA hobby de laatste 3 jaar in een enorme stroomversnelling geraakt mede door het aanbod van redelijk goedkope PA apparatuur. In mijn geval de wel wat duurdere DAP apparatuur die ik ondertussen gemodificeerd heb. TCMC | |