Forum > Geluid

ADJ heeft een nieuwe turntable.

(37 reacties. Pagina 3 van 4)
Moderator(s): Dré
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 13472
16-4-2003 01:08
Ik kreeg vandaag van American DJ te horen dat de draaitafel de eerste tijd NIET in Europa uit gaat komen. Reden? Zou kunnen dat Omnitronic het eerste jaar alleenrecht heeft o.i.d.

Vreemd was dat Stanton hem ook liet zien op de beurs (maar ook daar hoor ik verder niets over).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
DjjoostStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-1-2003
Laatste: 16-9-2010
Berichten: 116
16-4-2003 14:50
jah er stond een typ fout in dre's reactie. er stond hiet en ik wist niet of het niet of hier moest zijn, daarom vroeg ik het even.
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
16-4-2003 22:53
Hij red het sowiezo niet van de PDT want hij mist een aantal dingen die de PDT wel heeft :)

Tis wel een leuk basic ding om te zien -> Hopelijk een technics beater want dat merk wat zogenaamd innoverend is met hun MK5 ben ik allang zat :)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 5308
17-4-2003 09:47

Reind schreef:

Hopelijk een technics beater want dat merk wat zogenaamd innoverend is met hun MK5 ben ik allang zat :)
Daar waren we inmiddels al achter... sad :(

Verder:
(1) ik heb Technics nooit horen beweren dat ze innoverend zijn. Dus hoezo "zogenaamd innoverend"
(2) wat boeit het of een product innoverend is? Als het maar goed is. Wat dat betreft is het veelzeggend dat er weinig of niets op de markt is dat dit oudje compleet verslaat...
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
17-4-2003 16:30

Victor schreef:

Reind schreef:

Hopelijk een technics beater want dat merk wat zogenaamd innoverend is met hun MK5 ben ik allang zat :)
Daar waren we inmiddels al achter... sad :(

Verder:
(1) ik heb Technics nooit horen beweren dat ze innoverend zijn. Dus hoezo "zogenaamd innoverend"
(2) wat boeit het of een product innoverend is? Als het maar goed is. Wat dat betreft is het veelzeggend dat er weinig of niets op de markt is dat dit oudje compleet verslaat...
Man komop -> De PDX van Vestax -> De PDT6000 van Gemini en de TTX van Numark (ja zelfs met zijn verotte arm) vind ik echte SL beaters. Het leuke is dat 2 van de 3 bovengenoemde draaitafels nog goedkoper zijn ook.
Voor het geld wat er tegenwoordig voor een technics MK5 gevraagd word verwacht ik wel wat meer dan zo'n ouderwetse opgewaardeerde SL 1200.
En ze zeggen bij technics wel degelijk dat ze een NIEUW en ammazing product op de markt hebben gezet -> Nou daar klopt dus naar mijn mening helemaal geen fuck van want alle functies die er nieuw op zitten kun je namelijk zelf ook uitvoeren op een SL door middel van enkele modificaties. En poeh hé wat zijn die blauwe ledjes stoer zeg. Doe het dan goed net zoals ze bij numark hebben gedaan met de TTX qua styling (helaas is de rest wat minder) -> Dan ben je goed bezig maar ga niet lopen schreeuwen dat je zo goed bent terwijl je alleen maar een oud model modificeert. Nee dan ben je als technics niet goed bezig naar mijn mening :)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
DjjoostStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-1-2003
Laatste: 16-9-2010
Berichten: 116
18-4-2003 16:58
ik vin die blauwe ledjes op de ADJ echt wel gaaf. op m'n cd-spelers van ADJ zitten die ook en dat kijkt wel vet laugh :D

toch heb ik liever de SL van Technics als de HTD van ADJ als je naar de prijs kijkt
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
18-4-2003 20:49

djjoost schreef:

ik vin die blauwe ledjes op de ADJ echt wel gaaf. op m'n cd-spelers van ADJ zitten die ook en dat kijkt wel vet laugh :D

toch heb ik liever de SL van Technics als de HTD van ADJ als je naar de prijs kijkt
Hoe kun je dat nou weten? Mischien is de ADJ turntable wel velen malen beter als de SL. Niemand heeft hem tenslotte al is een keer uitvoerig kunnen testen/open kun slopen :)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
DjjoostStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-1-2003
Laatste: 16-9-2010
Berichten: 116
18-4-2003 21:31
nou Technics heeft gewoon een goede naam. en is een hele fijne draaitafel.ze zeggen ook dat het de beste is. nou ik denk niet dat ADJ die inhaalt.
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
21-4-2003 23:22

djjoost schreef:

nou Technics heeft gewoon een goede naam. en is een hele fijne draaitafel.ze zeggen ook dat het de beste is. nou ik denk niet dat ADJ die inhaalt.
Nou ga je gewoon 3 keer de fout in -> Ze zeggen dat het de beste is -> Dat ligt er namelijk maar net aan wat voor prioriteiten je stelt aan een draaitafel.
Technics had een goede naam want ik vind zelf dat ze die wel een beetje aan het kwijtraken zijn door hun oudere producten op een aso hoge prijs te houden en met iets nieuws komen ze al helemaal niet.
En jij denkt niet dat de ADJ de technics zou kunnen verslaan terwijl nog niemand de ADJ behoorlijk heeft kunnen testen en daar dus nog geen uitspraak over kan doen.

Tadaaaaaaa -> Dit bewijst dus maar weer is dat mensen amper weten wat ze kopen en wat er te koop is en dat mensen alleen op naam af gaan zonder verder even wat dingen te gaan testen.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
DjjoostStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-1-2003
Laatste: 16-9-2010
Berichten: 116
22-4-2003 11:47
de ADJ heeft al wel iemand kunnen testen wink ;)

wat dat is dre, lees zelf maar:

Dit IS dus de draaitafel die ik op Franfurt even onder handen gehad heb (en ook op foto heb staan), tot het laatste schroefje aan toe.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)