hardstyle nr's
(49 reacties. Pagina 3 van 5)Moderator(s): Dré
DjberjoStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 5-9-2004 Laatste: 26-10-2009 Berichten: 301 | 28-12-2005 17:14 |
die 2 nieuwe van dj zany kunnen ook goed zijn. Morgen even halen DJ Zany - deep inside DJ Zany - feel the drumz Net op freaky.nl geluisterd. mvg, Bjorn Berkvens | |
gear: Ecler nuo5, 2*Denon dn-s1000, 2*reloop 4000 m3d , techics Rp-DH1200, redsound soundbite XL, Macbook , Ableton, KRK-rp6 | |
DjberjoStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 5-9-2004 Laatste: 26-10-2009 Berichten: 301 | 28-12-2005 17:20 |
Ik bedoel als ik een set met de intro van dj zany - razzia! gebruik om te beginnen. Omdat ik dat liedje niet echt mooi vind. Dan zoek ik een rustig liedje om mee op te kunnen bouwen. Ik bedoel na: Halo hier spreek de politie, we zullen de heren discotheek een razzia uit. gedraagd u zich rustig , als u de politie mensen opvolgd dan kunnen we de controlle zo snel mogelijk beëindigen. ik dacht aan dj zany - our power. | |
gear: Ecler nuo5, 2*Denon dn-s1000, 2*reloop 4000 m3d , techics Rp-DH1200, redsound soundbite XL, Macbook , Ableton, KRK-rp6 | |
Dj negativeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 15-6-2003 Laatste: 14-4-2009 Berichten: 145 | 28-12-2005 17:27 |
our power is toch niet echt een nummer om meteen als 1e te draaien denk ik.. Dat nummer is al vrij 'hard' ... Zo;n nummer draai je halverwege de set. Ik denk dat je dan beter Showtek - Braincrackin' ofzo kan draaien... Die nieuwe van zany is inderdaad erg vet! Ga ik ook zeker halen... Maar deze is toch niet echt om meteen als 1e te draaien vind ik... M.v.g. Chris Groenveld | |
Yesterday is Yesterday. If we try to recapture it we wil only lose Tomorrow | |
DjberjoStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 5-9-2004 Laatste: 26-10-2009 Berichten: 301 | 28-12-2005 19:45 |
Ja klopt ik twijfelde nog. Zal mijn platen tas eens af gaan voor mooie liedjes. Maakt het uit als je veel bekende hardstyle liedjes in je set zou draaien? Bevoorbeeld DJ Zany , Showtek , Southstylers , Donkey rollers , DJ Duro. Mvg, Bjorn Berkvens | |
CalipsoStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 28-3-2004 Laatste: 6-10-2024 Berichten: 506 | 28-12-2005 20:12 |
kijk eens op recess.nl en dan onder bestsellers.. en dan kijken naar de catogorie hardhouse! daar zul jij je platen vinden! (tenminste zo doe ik het ook :)) | |
wat een onzin in dit vak | |
Dj negativeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 15-6-2003 Laatste: 14-4-2009 Berichten: 145 | 28-12-2005 20:15 |
djberjo schreef: Ja klopt ik twijfelde nog.Zal mijn platen tas eens af gaan voor mooie liedjes. Maakt het uit als je veel bekende hardstyle liedjes in je set zou draaien? Bevoorbeeld DJ Zany , Showtek , Southstylers , Donkey rollers , DJ Duro. Mvg, Bjorn Berkvens Je moet zelf gewoon beetje kijken wat wel te draaien is en wat niet.. Maar draai gwoon de nummers die leuk en vet zijn, en die het dus gwoon goed doen onder het publiek! M.v.g. Chris Groenveld | |
Yesterday is Yesterday. If we try to recapture it we wil only lose Tomorrow | |
Mr_jowsStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 7-2-2003 Laatste: 16-10-2013 Berichten: 765 | 28-12-2005 22:52 |
Het is over het algemeen verstandiger om niet te commercieel te draaien. Ik heb enkele DJ contests gewonnen vanwege mijn platenkeuze. Laat ik het zo zeggen: De gemiddelde DJ draait hitjes. De gemiddelde DJ na de andere gemiddelde DJ draait ook hitjes. Vaak komen gedurende de avond dus dezelfde nummers aan bod. Believe me..... dat kan vervelen. Let dus goed op wat je voorganger draait en probeer daarop te anticiperen. Ik combineer zelf vaak nieuw en oud. Draai nooit te commercieel. Hier heb je een tracklist van een liveset van mij (Bazelinerz), misschien heb je er iets aan.... Technoboy - Money Talks Bullshit Walks (Jows' Tiesto Fucker Edit) Alpha Twins - Sick MF DJ Mystery - Type Face Tatarola - Who's Calling Jows - Schizophrenic DJ Rob - Boy's Interface Donkey Rollers - Motherfuck Mindcrusherz - Fucking Crazy Deepack - Here's Johnny Duro - Cocaine MF Jows - Overload Brian NRG - The Machine Duro - Just Began Tronik - Sensational Ik dacht er eerst zelf aan om een track van Tony te draaien en evt. Mani X, maarjah.... mijn voorganger draaide die al, dus ben ik uiteindelijk hierop gekomen. | |
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link! | |
CalipsoStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 28-3-2004 Laatste: 6-10-2024 Berichten: 506 | 28-12-2005 22:56 |
ligt het aan mij of zitten daar nog een hele grote overdozis aan bekende tracks in? Ik draai het liefste het nieuwste van het nieuwste.. maar dan wel uitgekozen door mijn oor.. en dan valt menigeen bekende plaat door de mand. andersom komt ook wel eens voor dat ik een plaat vind die weer later in de top staat.. het gebeurd allemaal | |
wat een onzin in dit vak | |
Mr_jowsStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 7-2-2003 Laatste: 16-10-2013 Berichten: 765 | 28-12-2005 23:22 |
calipso schreef: ligt het aan mij of zitten daar nog een hele grote overdozis aan bekende tracks in?Ik draai het liefste het nieuwste van het nieuwste.. maar dan wel uitgekozen door mijn oor.. en dan valt menigeen bekende plaat door de mand. andersom komt ook wel eens voor dat ik een plaat vind die weer later in de top staat.. het gebeurd allemaal Vooral de eerste track (EDIT) deed men boe roepen, tot ze hoorden dat het een geintje was, toen vonden ze het allemaal supervet. Heb die avond genoeg complimenten gehad. Het gaat allemaal om gevoel, maar dat komt vanzelf ;) | |
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link! | |
CalipsoStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 28-3-2004 Laatste: 6-10-2024 Berichten: 506 | 28-12-2005 23:25 |
daar heb je inderdaad wel weer een punt. ik ben daar niet zo van. maarja ik ben het liefste vernieuwend. Maar daarintegen vind ik het ook erg leuk om lekkere klassiekers te draaien. Zo blijft no dip nog steeds een supertrack! | |
wat een onzin in dit vak |