Forum > Newbie Forum

Altijd verkeerde naalddruk gebruikt? :S

(22 reacties. Pagina 3 van 3)
Moderator(s): Dré
Tribal ChefStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-11-2003
Laatste: 28-9-2009
19-10-2005 17:38
Good for you, maar lang niet alle ttx'en hebben weinig speling.
Ik kan het zelf weten happy :)

Het blijft altijd een verrassing hoeveel speling er op zit, en dat maakt een product onbetrouwbaar. Ik heb ze zelf ook gehad, en evengoed lekker mee gedraait, want kwa functie's, correctie gedrag is het een heerlijke tafel, alleen die arm.. shut up :X

Ik ben er nu een aantal on the road tegengekomen met wisselende resultaten.

[Edit: Kan je er ook mee scratchen?]
ReindStandaard Lid
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
20-10-2005 00:25

DJ Delay schreef:

Ik heb 2x TTX, en de Orthofon Concorde's, en moet zeggen dat ze uitstekend blijven zitten! Ook met de S-shaped arm!!!
Dat heb ik meer TTX bezitters horen zeggen.... tot ik er naast stond en ze liet scratchen met een s-shaped arm. Raar maar waar ging de draaitafel ineens skippen als een gek en dat deed ie eerder noooooooooooit.

Tsja hij zal het wel doen omdat ik er naast sta was onder andere mijn antwoord bij ten Hove in amersfoort ;-)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
DJ DelayStandaard Lid
Sinds: 2-6-2005
Laatste: 5-6-2022
20-10-2005 10:37
Ik geef toe, licht scratchwerk kan, maar zodra je als een bezetene aan de plaat gaat zitten hengsten, springt de arm alle kanten op. Ik denk dat het daar dan aan ligt, dat ik gewoon een TTX met weinig speling heb, terwijl de rest nog veel erger is. Er zit inderdaad een flinke speleing op, maar niet zoveel dat er niet mee te werken valt. Ik weet zeker dat als je er de arm van bv. de Technics op kon zetten, je een extreem goede draaitafel had. Daarom ben ik ook zo voor de CDX, alle voordelen van die draaitafel, met de voordelen van een cd-speler, heerlijk!

Ik zal eens een keer kijken of ik een filmpje kan maken, maar dan moet ik wel eerst aan een camera zien te komen...
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)