Forum > Newbie Forum

Mengpanelen probleem, Ik heb twijfels tussen 2 panelen!!!

(22 reacties. Pagina 3 van 3)
Moderator(s): Dré
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
24-7-2005 17:15
Ik raad je aan om rap te laten merken dat je zelf ook het nodige denkwerk aan het verrichten bent en niet alleen op je luie gat achter je pc zit te wachten op ons antwoord mbt het "beste" mengpaneel, want je bent nu 5 minuten verwijderd van een slotje.
MBFStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-7-2005
Laatste: 1-6-2006
Berichten: 284
24-7-2005 18:00
Heb je de effecten nodig? Zonee dan zou ik niet voor de dxm gaan, hij heeft wel hele goede faders maar 2 kanaals is te weinig. De UMX heeft ook hele lekkere faders en is ook nog een beetje van kwaliteit. De mx4 moet je nemen als je niet genoeg heb aan 3 of minder faders. Deze mixer zit ook heel goed in elkaar. Het is dus jouw keuze, jij moet bepalen wat je nodig heb en wat niet.

Mike
Wat?
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 28-9-2024
Berichten: 5308
24-7-2005 18:27
Aan de topic-starter: heb je de typenummers van deze twee mixers al eens ingetikt in de zoekmachine? Ik wel. En wat blijkt: meer dan zat informatie.

Zoek eerst eens, download de gebruiksaanwijzing en ga daar eens in lezen (dan zie je ook hoe je een versterker aansluit, zodat die vraag niet nodig was geweest). Topic op slot, heb je na al het leeswerk nog vragen dan stel je die maar in een van de bestaande topics.
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!

Terug naar forum Afgesloten topic