Forum > Geluid

Behringer Truth monitors ophangen

(20 reacties. Pagina 3 van 3)
Moderator(s): Dré
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
2-9-2005 16:22

Ventura schreef:

JeroenVDV schreef:

Ventura schreef:

Ik post het hier om geen nieuwe topic te hoeven maken, maar ik wil mijn truth's niet ophangen. ;)

Graag had ik ze op een statief gezet. Ik wou gewoon ff horen hoe dat in z'n werk gaat, moet ik daarvoor gaten maken in de speaker of is dit voorzien? Ik begrijp gewoon niet goed hoe zo'n speaker op zo'n paal blijft staan. Zou iemand me dit uit kunnen leggen?

Het zou voor een goede zaak zijn want als het evident is om truth's om statieven te zetten koop ik zowel mijn monitor's als mijn statieven hier ineens ...
Om studio-monitors op een statief te zetten, zul je monitor-statieven moeten kopen en niet de P.A.-statieven uit de webshop van Dre. De speciale monitor-speaker-statieven hebben een plateautje bovenop waar de speaker netjes op te zetten is. Vaak is hierin ook een vorm ontkoppeling tussen speaker en standaard (en dus vloer) opgenomen tegen ongewenste trillingen.
Thx, en waar vind ik zoiets ?
Muziek(productie)-zaken. Bijvoorbeeld een bekende, de Rondzinger met filialen op 3 plekken in Nederland sneaky :V waarvan de grootste langs de snelweg in de buurt van Rotjeknor.
Light Image

Terug naar forum Reageer (zonder quote)