Forum > Newbie Forum

tempo op cdj-800

(27 reacties. Pagina 3 van 3)
Moderator(s): Dré
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
4-8-2005 13:23
Maar, als ik het goed begrijp was dit dus je eerste keer voor publiek over een pa? Da's inderdaad wel wat anders dan thuis ja.

Het monitorvolume in de booth die kon je hopelijk wel zelf bepalen? Of kwam je dan weer niet boven de zaalherrie uit?

In dat soort gevallen ben ik blij dat ik prima kan mixen met 2 cups, nergens meer last van (op al die starende gezichten na dan).
DacideStandaard Lid
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 31-3-2014
4-8-2005 13:53

Sylvia schreef:

Maar, als ik het goed begrijp was dit dus je eerste keer voor publiek over een pa? Da's inderdaad wel wat anders dan thuis ja.

Het monitorvolume in de booth die kon je hopelijk wel zelf bepalen? Of kwam je dan weer niet boven de zaalherrie uit?

In dat soort gevallen ben ik blij dat ik prima kan mixen met 2 cups, nergens meer last van (op al die starende gezichten na dan).
Dit was mijn eerste keer dat ik ergens anders draaide dan thuis met syrincs set... Was dus idd eerste keer op echte PA volume en met publiek erbij..

Boothvolume was te regelen (xtc mixer), maar kreeg toen enkele gebaren dat de muziek zo zacht stond :S...

Als eerste 2cup geprobeerd. helaas is demping van de dj2000 minimaal en het geluid vertroebelde al snel (door hoog volume van zaal en booth). Daarna 1 cup link en rechts geprobeerd.. toen eens split...

Maar na een tijdje kwam er wat rust in mijn lichaam en waren de zenuwen eigenlijk weg... Op dat moment hoorde ik het ook goed met 1 cup. MAar helaas, die 40 minuten waren echt kort...

Voor mijn gevoel liep elke plaat scheef. Publiek dacht 2 a 3 foutjes gehoord te hebben. Valt me nog mee (denk dat geluid in zaal wat vertroebeld en dus minder detailering weergeeft dan mijn boothmonitorspeaker)

Publiek heeft wel gelukkig alleen op mijn set echt staan dansen... Platenkeuze was ook errug leuk en dansbaar..
Ikzelf draaide lichte prog en daarna alleen maar pumpy techhouse.

Rest van dj's was over algemeen hardstyle/rave/jumpstyle/techtrance/trance... 1tje draaide groove/vlub/latin....

Volgende keer weer :)
"he who makes a beast of himself escapes the pain of being a man" Dr. Johnson
SebasVDVIP Lid
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 17-8-2016
4-8-2005 17:47

Dacide schreef:

Publiek heeft wel gelukkig alleen op mijn set echt staan dansen... Platenkeuze was ook errug leuk en dansbaar..
Lijkt me vrij geslaagd dus! happy :)
DacideStandaard Lid
4-8-2005 19:41
Oh absoluut hoor...

Het publiek hield gewoon minder van die hardstyle en jumpstyle... Dus mijn set was voor hun helemaal geweldig.. oko al zaten er foutjes tussen..

Zoals Dré zou zeggen.. slechte mix duurt 20 seconden, slechte plaat duurt 5 minuten :)

Maar ben helaas laatste geworden van de 7 dj's... Technisch kon ik echt niet tippen aan die andere dj's daar... Maargoed, draai ook pas jaartje dus ik ben al lang blij dat ik door was met mijn demo.
DacideStandaard Lid
4-8-2005 19:42
Hier fotootje

fotootje
DréAdministrator
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 22-11-2024
4-8-2005 23:07
Tssk tssk tssk. CW (Counter Weight) flipping bij de Concorde DJ... Nergens voor nodig. Zonder CW flip kun je tot ca. 4.5 gram gaan (en da's al 1.5 gram boven de optimale 3 gram naalddruk). Arm stond ook wat te hoog.

M'ja... Je platen zullen het wel overleefd hebben ;-)
-- Pardon my French, I'm Dutch --
DacideStandaard Lid
4-8-2005 23:32
Nog niet eens op gelet in alle zenuwen :P

Maarja... die counterweight was wel het allerlaatst waar ik opgelet heb die avond :P
SylviaEx Lid
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
8-8-2005 20:57
Edit Mod: *veeg* wink ;)

Terug naar forum Reageer (zonder quote)