Speaker gaat lastig van statief
(24 reacties. Pagina 3 van 3)Moderator(s): Dré
DJ JusStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 4-3-2004 Laatste: 30-12-2005 Berichten: 410 | 26-11-2004 19:33 |
Blijkbaar lag het toch aan de tophat. Gisteravond trok ik bijna de tophat uit de speaker... we hebben echt met 2 man eraan moeten hangen met een voet op het randje van de tophat (speaker dus op zijn kop). Is er een manier om dat beter vast te zetten? hij zit nu eigenlijk (als ik het goed zag) alleen nog maar aan de stof om de kast heen. [off topic] Verder zijn we na dit feest helemaal verliefd geworden op onze speakertjes, ze deden het perfect, klonken goed (Ik was bang dat het geluid niet goed zou klinken in zo'n werf) en de organisatie kreeg zelfs een waarschuwing voor geluidsoverlast van oom agent (haha, eigenlijk helemaal niet leuk ) . [/offtopic] | |
Geld is net schaamhaar... het groeit niet op me rug | |
DJ.TStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 20-8-2003 Laatste: 1-11-2024 Berichten: 1207 | 26-11-2004 19:38 |
Ik had laatst ook zo'n probleempje met een tussenpaaltje. Zat muur, maar dan ook echt muurvast in de topkast. Thuis gekomen even een busje olie gepakt, weet niet meer precies welke olie, zal het nog eens even nakijken. Maar in ieder geval dat er tussen gespoten, paar tellen in laten werken en hij was zo los. Vervolgens even met keukenrol de buis en de flens schoonmaken en de buis was zelfs niet vettig meer. Ideaal spul dus eigenlijk voor als er wat vast zit. Ik weet in ieder geval dat dat busje voortaan mee gaat. We hebben een flinke kar, maar het past normaal net. Als dan een paal in een speaker blijft steken moet dat anders ingedeeld worden en is dat toch weer een vervelend gedoe, zeker als je snel naar huis wilt. | |
Darth Crossfader | |
SpeakerfreakStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 20-10-2002 Laatste: 1-12-2017 Berichten: 1913 | 26-11-2004 19:38 |
uhm aan de stof???? als je het goed wilt doen, aan de binnenkant stuk multiplex oid van 20x20 aan de bodem vast maken, gat laten doorlopen, stevige tophat van metaal oid erin zetten en die met goede bouten erin zetten... | |
SylviaEx Lid Uit: Nederland Sinds: 12-1-2003 Laatste: 11-11-2011 Berichten: 4564 | 26-11-2004 22:57 |
Dat, en een tophat uit één stuk gegoten nemen en bouten vastzetten met borgmoeren, al dan niet met nog een ringetje ertussen. | |
DJ JusStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 4-3-2004 Laatste: 30-12-2005 Berichten: 410 | 27-11-2004 15:48 |
Allemaal bedankt voor de tips, ik ga eerst even contact opnemen met de winkel waar ze gekocht zijn, en kijken wat hun er van zeggen (kwa garantie e.d.). Ik stel het open halen en klussen namelijk het liefst zo ver mogelijk uit tot er echt geen andere oplossing meer is | |
Geld is net schaamhaar... het groeit niet op me rug |