Forum > PC related Forum

nieuwe Mozilla

(23 reacties. Pagina 3 van 3)
Moderator(s): Dré
DacideStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 31-3-2014
14-10-2004 14:55

Reind schreef:

Maar oké om even terug te komen op het box model verhaal, hoe is het dan mogelijk dat IE mijn site wel correct weer geeft en firefox in eerste instantie niet (pas na het refreshen van de pagina is ie correct). Als ik namelijk even de preview in Dreamweaver aan zet ziet het geheel er net zo uit als in IE (en dan bedoel ik dus niet previewen in een browser venster wink ;) maar gewoon in Dreamweaver zelf). En dat gaat niet alleen voor mijn site op maar voor we meer site's.
Geen idee hoe dat komt, ik ben geen professional (ben ook nog maar student). Hetgeen wat ik zei kwam van iemand anders af welke werkzaam is voor het W3C (hij zit in zo'n taskforce).
Misschien heb je ergens technieken gebruikt welke niet volledig volgens de standaarden ontworpen zijn.

Ik weet het anders ook niet. Ik neem slechts aan dat het persoon in kwestie weet waar ie het over heeft.

Maargoed. Ik hoop dat we binnen 2 jaar allemaal kunnen genieten van browsers welke allemaal goed functioneren.
"he who makes a beast of himself escapes the pain of being a man" Dr. Johnson
DréAdministrator
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 21-11-2024
14-10-2004 15:28
Er zit inderdaad een foutje in de manier waarop IE naar een box kijkt (kijkt in de box in plaats van buiten de box (of vise versa)). Maar da's nog maar een TIPJE van de sluier van alle problemen bij CSS 2.0!
-- Pardon my French, I'm Dutch --
DacideStandaard Lid
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 31-3-2014
14-10-2004 15:36
Wel een flink "tipje" dan..... :P

Ik vind het gewoon erg irritant.

Maargoed, het wachten is op de toekomst.
"he who makes a beast of himself escapes the pain of being a man" Dr. Johnson
DréAdministrator
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 21-11-2024
14-10-2004 16:19
Gezien de hegemonie (sp) van IE hoef je niet raar op te kijken dat de CSS 2.0 spec zich aan gaat passen in plaats van andersom (soms is het gewoon buigen met de groten of barsten...).
-- Pardon my French, I'm Dutch --

Terug naar forum Reageer (zonder quote)