Forum > Muziek

wrom is vinyl zo onmundig duur

(37 reacties. Pagina 3 van 4)
Moderator(s): Dré
MoHStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-9-2004
Laatste: 16-4-2005
Berichten: 32
2-10-2004 18:02
dat is niet duur shocked 8O
maar eens wat bestellen
wink ;)
als ik besteld heb krijg ik dan een email van de kosten?

alvast bedankt
Dj Psycho-DStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2004
Laatste: 20-2-2006
Berichten: 95
2-10-2004 18:12
Wil niet heel lullig overkomen maar bij Recess zijn de verzendkosten goedkoper (€4,20)
Niet geschoten is altijd mis!
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
2-10-2004 19:02
Ik vind recess echt een top zaak. Uitstekende service en een relaxte eigenaar. Ik bestel er altijd. Wel jammer dat hun "exclusieve" house niet zo breed is.
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
MoHStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-9-2004
Laatste: 16-4-2005
Berichten: 32
3-10-2004 18:28
het bestelformulier wat je krijgt gestuurd is wel een beetje raar
eerst staat er dat je het op moet halen en een regel later staat er het afleveradres shocked 8O
BlazerStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-11-2003
Laatste: 5-1-2011
Berichten: 81
3-10-2004 22:23
2 moh: Lezen!!!! Je hebt zelf voor de optie afhalen gekozen!

En idd bij recces zijn de verzendkosten lager, viprecords heeft meer hardcore, sector-one heeft sommige releases 2 weken eerder enz enz. Elke webshop heeft zo zijn voor en nadelen. En bij ons zijn de platen goedkoop en de verzendkosten redelijk. De software is idd een veel gebruikte, ik heb hiervoor gekozen omdat ik een absolute internet NOOB ben! Deze software is simpel maar wel duidelijk en doeltreffend.
Dat sommige webshops de prijzen van hun produkten excl btw vermelden is idd bij wet verboden, ik zie het dan ook als misleiding.
MoHStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-9-2004
Laatste: 16-4-2005
Berichten: 32
4-10-2004 14:49
volgende keer toch maar bij recess bestellen ik ben een beginner en het antwoord op de vraag die ik gestuurd had was niet echt klant vriendelijk

en recess is toch goedkoper razz :p
BlazerStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-11-2003
Laatste: 5-1-2011
Berichten: 81
4-10-2004 22:41
pffff, bijdeze de bewuste mail:
Admin: gooi er maar een slotje op!

Beste Mark,

Als je goed had gekeken had je gezien dat je bij ons kunt kiezen om het pakket aftehalen of dat het pakket naar je toe
kan worden gezonden. Je hebt gekozen voor de optie afhalen: dat staat er ook duidelijk bij. Als je kiest voor de optie
verzenden, krijg je de verzendkosten automatisch opgeteld bij de kosten van de platen.

Ik neem aan dat je het pakket niet komt halen, dus mag je 14,50 + 8 euro verzendkosten overmaken op het vermelde
rekening nummer. Zodra het totaal bedrag voldaan is zal het pakket naar je verzonden worden.
Pas ook aub je telefoon nummer aan, anders kunnen we helaas niet leveren
Mocht je nog vragen hebben dan kun je ons mailen.

Met vriendelijke groet,

Leendert Nauta
Sales Blazinhot-records
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
5-10-2004 11:23
Nouja, het zal hier wel om gegaan zijn:
Als je goed had gekeken
Iets anders "onaardigs" kan ik niet echt vinden in de mail. Ik had het trouwens niet zo geformuleerd. Klanten zijn nu eenmaal klanten, en een hoop klanten kijken en lezen niet goed. Het is dan helaas aan de verkoper om de klant hier (keer op keer op keer op keer op keer weer) vriendelijk op te wijzen. Part of the job.
BlazerStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-11-2003
Laatste: 5-1-2011
Berichten: 81
5-10-2004 13:38
Idd Silvia, keer op keer op keer, en het staat er zo duidelijk!
Nou ja, de platen zijn vandaag verzonden, ben benieuwd wat ie er van vind..... wink ;)
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 23-11-2024
Berichten: 13474
5-10-2004 14:57

sylvia schreef:

Ik had het trouwens niet zo geformuleerd. Klanten zijn nu eenmaal klanten, en een hoop klanten kijken en lezen niet goed. Het is dan helaas aan de verkoper om de klant hier (keer op keer op keer op keer op keer weer) vriendelijk op te wijzen. Part of the job.
Oei, daar ben ik dan ook HEEL slecht in. Ik heb namelijk zoiets dat als IK een fout maak, ik mij daarvoor moet verontschuldigen MAAR vind ook dat als de klant een fout maakt HIJ zich daarvoor mag verontschuldigen (zeker als er hoog van de toren blazende reacties aan de orde zijn; dan schiet ik namelijk in een "wat nou" mode).
-- Pardon my French, I'm Dutch --

Terug naar forum Afgesloten topic