computer gebruiken om te draaien
(24 reacties. Pagina 3 van 3)Moderator(s): Dré
MassiveStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 8-12-2003 Laatste: 28-8-2005 Berichten: 525 | 26-8-2004 17:50 |
Oh, hij is 13, 'dus' hij download. Nee, goed excuus. Neem aan dat zijn ouders, immers financiëel verantwoordelijk, er ook totaal geen problemen mee hebben? En artiesten vinden het vast ook goed dat een 13jarige download, lopen ze graag inkomsten voor mis.. Het spijt me, maar wat mij betreft houdt het hier op met adviezen op dit forum.. illegale praktijken werken we niet aan mee! En het maakt geen hol uit of je nou 13 bent of 65... Mark. | |
DJ.TStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 20-8-2003 Laatste: 1-11-2024 Berichten: 1207 | 26-8-2004 18:06 |
massive schreef: En artiesten vinden het vast ook goed dat een 13jarige download, lopen ze graag inkomsten voor mis..Of het nou niet wil doordringen of dat het eigenwijs is weet ik niet maar ik zal de laatste zijn die er verder iets tegen doet, veel te veel moeite doen... Overigens denk ik niet dat het de artiest ook maar een klein beetje uitmaakt, deze verdient toch bijna niks in verhouding tot de manager, ik denk eerder dat je een manager boos krijgt dan artiesten. Sommige artiesten hebben zelfs al aangespoort om te downloaden omdat zij het er niet mee eens waren dat zij zelf zo weinig kregen in verhouding tot de profiteurs om hen heen. Overigens leide dit tot opzegging van de muzikant door het label van een groot aantal van deze protestanten. | |
Darth Crossfader | |
SylviaEx Lid Uit: Nederland Sinds: 12-1-2003 Laatste: 11-11-2011 Berichten: 4564 | 26-8-2004 18:18 |
pietje schreef: hij is 13. hij heeft daar echt geen geld voor. hij heeft al een mooie dj-set.Kennelijk was er wel geld voor een mooie dj-set, en geen geld voor legale muziek? Da's prioriteiten omkeren. Tot slot: als iemand mee wil doen in de grote mensen wereld, prima, maar dan draag je leeftijd niet te pas en te onpas aan als excuus wanneer het even niet meer uit te leggen valt dat iemand geld/goede naam wil verdienen met behulp van illegale praktijken. | |
DJDarknessStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-4-2004 Laatste: 22-12-2009 Berichten: 251 | 26-8-2004 22:18 |
*OFF TOPIC* Ik wil geen van jullie persoonlijk aanvallen maar even het volgende: Mensen die zeggen dat ze het verschil horen tussen een fatsoenlijke 192 kbs mp3 en een cd nummer??? No way, dat hoor je niet of je moet boxen hebben van een zeer hoog kwaliteits gehalte Daarbij hoor jij echt niet of het een super kwaliteit mp3 hebt als het geluid lekker staat te dreunen, daarbij snap ik dat op zijn leeftijd hij nog een hoop download... En natuurlijk is het illegaal, maar op den duur zal hij toch moeten gaan kopen. Ik doe het net zo, nummer die IK waardeer koop ik op singel, nummers die ik wil hebben voor de leuk download ik, Zodat mocht ik ooit in een club komen te draaien, de muziek die ik leuk vind gewoon legaal heb. Vergeet niet dat je op je 13 bijna geen geld verdien. Maja, er zijn al zoveel woorden aan vuil gemaakt, al dat g**** over buma /muziek rechten etc. En het is allemaal in 2 woorden samen te vatten het is FOUT En wil je het risico lopen prima dan doe je dat lijkt mij! AL ben ik het ergens wel erg met sylvia eens ik zie niet graag discotheken/prof. drive in shows met Ilegalen muziek. Die vragen ten slotte een fikse bon duiten, dus die kunnen het ook wel kopen lijkt mij. Maar please weer ON topic, want bijna alle topics lopen uit op Buma en Stemra, en al dit dan iets was om over te schrijven (3 maanden geleden een mailtje er uit gedaan nog geen antwoord) Niet egt dus! Maar zoals ik al zijn On topic *OFF TOPIC* | |
Where words fail, music speaks :D | |
DréAdministrator Uit: Nederland Sinds: 17-11-2001 Laatste: 22-11-2024 Berichten: 13474 | 26-8-2004 22:24 |
DJDarkness schreef: *OFF TOPIC*Ik wil geen van jullie persoonlijk aanvallen maar even het volgende: Mensen die zeggen dat ze het verschil horen tussen een fatsoenlijke 192 kbs mp3 en een cd nummer??? No way, SVP volgende topic vanaf gelinkte post geheel doorlezen EN zelf uitproberen. En pas daarna zo'n statement als hierboven maken. | |
-- Pardon my French, I'm Dutch -- |