Forum > Geluid

Nieuwe pioneer djm 600 kloon

(206 reacties. Pagina 3 van 21)
Moderator(s): Dré
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
11-8-2004 00:03
Ik heb het over deze Numark mixer -> www.new-line.nl/v/12762
Is ook voorzien van beatkeapers en ik ben erg gecharmeerd van het beat systeem wat numark in al zijn gear stopt.

En nee Reloop is nou niet echt een dozenschuiver waar ik een grote fan van ben.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
ElceeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-11-2003
Laatste: 22-6-2007
Berichten: 215
11-8-2004 03:50

DJ Tim schreef:

Ik vind de Synq geen Pioneer cloon, voorzover ik weet maakt Pioneer ook geen gebruik van DSP software.
Hij lijkt er wel verrekte veel op. Heeft zelfs dezelfde crossfadereffectjes, die vrij uniek zij op de markt. Alleen de knoppen zijn duidelijk anders en de effecteninterface zit anders in elkaar, maar wel met dezelfde effecten in dezelfde volgorde.
ElceeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-11-2003
Laatste: 22-6-2007
Berichten: 215
11-8-2004 03:54

Reind schreef:

Ik ben gematigd positief over de SMX1.
Je eerste review was wel een erg positief verhaal. Wat is er veranderd? Ben ik erg benieuwd naar, want ik ben nog steeds erg tevreden met het apparaat.
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
11-8-2004 12:09

Elcee schreef:

Reind schreef:

Ik ben gematigd positief over de SMX1.
Je eerste review was wel een erg positief verhaal. Wat is er veranderd? Ben ik erg benieuwd naar, want ik ben nog steeds erg tevreden met het apparaat.
Ik ben er nog steeds positief over maar ik ben tegen een paar dingen aan gelopen die voor verbetering vatbaar zijn. Mijn mixer gaat hoogstwaarschijnlijk even terug naar synq en als ik hem terug krijg zal ik de review af schrijven en laten weten wat het probleem is.

Eerst de fabrikant de kans geven om een oplossing te vinden, dan pas af branden als ie dat niet doet wink ;)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
ElceeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-11-2003
Laatste: 22-6-2007
Berichten: 215
11-8-2004 13:01
Je kunt nu toch al laten weten wat het probleem is en vervolgens de reactie van SynQ melden? Ben benieuwd, want gebruik hem bijna ieder weekend op klus.
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 26-7-2024
Berichten: 13462
11-8-2004 13:03

DJDarkness schreef:

Als reind net zo positief is over deze reloop als over de smx 1 , dan weet ik wat er over een tijdje bij mij thuis staat te glimmen laugh :D

Dré heb jij al iets van de impoteur vernomen ??
Ja, een paar maanden geleden toen er problemen waren met de RTX 4.5 en de "fabrikant" bij me langskwam. Op papier lijkt het een verdomd leuke mixer. Afwachten dus tot ik hem binnen krijg (zodat ik hem kan ontleden).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
11-8-2004 13:42

Elcee schreef:

Je kunt nu toch al laten weten wat het probleem is en vervolgens de reactie van SynQ melden? Ben benieuwd, want gebruik hem bijna ieder weekend op klus.
Nope aangezien ik binnenkort een iets andere kant op wil met m'n site en iets meer reviews wil gaan plaatsen en dus ook gear nodig heb ga ik in het vervolg eerst het probleem bij de fabrikant neer leggen. Hun een oplossing aan laten bieden en als dat allemaal niet gebeurd dan zal ik het publiceren.

Als ik nu ga roepen dat de SMX1 een aantal problemen heeft (het is er maar 1) dan lees ik dat morgen terug op een ander forum maar dan nog 10 keer erger omdat iemand heeft horen zeggen dat ........ blablabla.
Dan geef je een fabrikant dus niet eens de kans om het probleem op te lossen.
De mixer gaat van de week gewoon richting Dre en ik denk dat die hem wel naar Synq toe zal sturen. Overigens wist men bij Synq al van het probleem en is er ook al een oplossing voor in de toekomst.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
ElceeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-11-2003
Laatste: 22-6-2007
Berichten: 215
16-8-2004 01:03
Aan het begin van afgelopen zaterdag dacht ik nog. Ik hoop maar dat het niet ernstig is wat Reind heeft meegemaakt met zijn mengpaneel.... Halverwege de avond knalde mijn SynQ er helemaal uit. Alle kanalen gaven geen sjoege meer. Plok weg... Het lijkt een zekeringsdingetje te zijn, de effectsectie bleef wel stroom houden, maar er was geen geluid meer en ook de pfl lampjes gingen niet meer branden.
Er was gelukkig een back-up mengpaneel aanwezig, maar ik was even goed van slag (800 man publiek...).
Ik breng hem morgen weg en zal mijn reparateur ook contact met SynQ laten opnemen (garantie) en posten wat de oorzaak was.
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
16-8-2004 01:08
Nou zo ernstig is het inderdaad niet wat ik met mijn mixer heb.

Maar wat jij mee hebt gemaakt hoeft niet aan de mixer te liggen. Een zekering springt er namelijk niet voor jan met de korte achternaam uit dus ik zou als ik jou was de rest ook even na kijken. Mischien een lekstroompje of iets dergelijks?
Dat heb ik namelijk ook al een keer mee gemaakt met een pioneer die zo dus ineens de geest gaf en voor die ene keer was het niet de schuld van de DJM maar mijn eigen schuld.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
DJDarknessStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-4-2004
Laatste: 22-12-2009
Berichten: 251
16-8-2004 20:04
Weer even on topic,

Ik heb even gemaild met reloop nederland, en heb ze enkelen vragen gesteld...
Ik verwacht binnekort een 2e mailtje, met antwoord op mijn laatste vragen. Tevens heb ik in mijn laatste mailtje toestemming gevraagd of ik zijn reacties hier mag poste,, dit wacht ik dus eerst even af,
Het ging in ieder geval over de fader kwaliteit, ten op zichte van pioneer en dergelijke!

Jullie horen nog van mij!! happy :)
Where words fail, music speaks :D

Terug naar forum Reageer (zonder quote)