nieuwe knaller van dj tiësto?
(539 reacties. Pagina 29 van 54)Moderator(s): Dré
Magik77Standaard Lid Uit: Nederland Sinds: 21-12-2002 Laatste: 7-3-2006 Berichten: 156 | 23-9-2004 11:11 |
Goh, ik heb niks gekocht, alleen gedownload. Ik heb op een tiesto forum beweerd, dat deze cd niet door Tiesto is gemixed....waarom? Omdat het veel te slordig is. Als deze cd wel door hem is gemixed, dan heeft ie er bijzonder weinig tijd aan besteed. De overgangen zijn ronduit slecht. Er werd beweerd dat er 8 nieuwe nummers opstaan, maar dan tellen ze de verkrachting van theme from Norrefjell (coming home) en de remix van dallas 4pm ook mee. Ik hoop echt voor Tiesto dat de cd die ik heb niet in de schappen komt te liggen. Er staan een aantal leuke tracks op (oa. track 11 dacht ik zo uit mijn hoofd) maar het mixen....pffff.... Alweer het bewijs dat een artiesten album NIET gemixed moet worden.... | |
Mr_jowsStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 7-2-2003 Laatste: 16-10-2013 Berichten: 765 | 23-9-2004 12:03 |
Magik77 schreef: Alweer het bewijs dat een artiesten album NIET gemixed moet worden....worden....Ik ben zelf in een studio geweest en mij is uitgelegd hoe een CD gemaakt wordt. Echt iedere kneus kan (als hij bekend is) een album maken. ;) Maat van mij, van wie ik hem heb gehad zei overigens dat de mix/cd 100% van Tiesto was. Is zijn liveset op de opening van de Olympische Spelen. Ik kan mij echter niet voorstellen dat ze een liveset op CD zetten. Zeker niet als ie van Tiesto is en er aardig wat foutjes in zitten.... | |
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link! | |
VashStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 6-9-2002 Laatste: 24-5-2009 Berichten: 35 | 23-9-2004 19:09 |
Jows: De door jou genoemde tijden zitten midden in een nummer bij mij. Ik zal m nog es ff goed doornemen (heb m naar 3 tellen weggedrukt want ik vind m kut), zal mijn bevindingen wel ff posten/ | |
VashStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 6-9-2002 Laatste: 24-5-2009 Berichten: 35 | 23-9-2004 19:14 |
Holy fuck je hebt gelijk: Nog ff kritisch geluisterd en die overgang van Traffic naar Euphoria is zooo smerig zeg :/ En ik hoor wel meerdere mixfouten. Sorry dat ik aan je getwijfeld heb | |
DJDarknessStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-4-2004 Laatste: 22-12-2009 Berichten: 251 | 23-9-2004 21:50 |
Haha, Ik heb hem ook gedownload dit kan nooit de originele cd zijn die hij uitbrengt. Waarom niet? Legt zijn cd nyana er eens naast. Dit heeft hij echt niet gemixed, mix zelf onderhand beter. Denk dat het live geript is en zo bij elkaar gezet is. Mocht hij hem toch zelf gemixed hebben, dan weet ik niet waar hij mee bezig is. | |
Where words fail, music speaks :D | |
Mr_jowsStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 7-2-2003 Laatste: 16-10-2013 Berichten: 765 | 23-9-2004 23:05 |
DJDarkness schreef: Haha,Ik heb hem ook gedownload dit kan nooit de originele cd zijn die hij uitbrengt. Waarom niet? Legt zijn cd nyana er eens naast. Dit heeft hij echt niet gemixed, mix zelf onderhand beter. Denk dat het live geript is en zo bij elkaar gezet is. Mocht hij hem toch zelf gemixed hebben, dan weet ik niet waar hij mee bezig is. SPROOK: Triesto is 16 jaar oud. Triesto zit op zijn zolderkamertje en denkt: "Damn! Ik heb een idee! Die CD van Tiesto die 16 oktober uitkomt, die ga ik vooraf mixen en dan doe ik net of het zijn mix is! Dan laat ik hem horen aan vrienden en dan vinden ze hem vast heel erg vet! Daarna zeg ik dat ik het heb gemixt en dan vinden ze mij meteen de beste DJ ter wereld!" Triesto draait op zijn zolderkamertje. Triesto pakt al zijn Tiesto platen. Triesto koopt desnoods Tiesto platen die hij nog niet heeft. Triesto begint met mixen. Triesto kan eigenlijk nog niet zo goed draaien. Triesto maakt fout na fout. Triesto noemt de mix " DJ Tiesto - Parade Of The Athletes.mp3 ", want zo heet de CD. Triesto shared hem op zijn favoriete p2p programma. Triesto is stoer, want hij heeft als allereerste de nieuwste cd van 'Tiesto'. Triesto krijgt daardoor een *** in zijn broek. Triesto krijgt spontaan een vriendinnetje. Triesto krijgt zelfs vrienden. Triesto wordt door heel veel mensen koel gevonden........ Totdat de echte cd in de winkel ligt! ;) | |
Tribal ChefStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 18-11-2003 Laatste: 28-9-2009 Berichten: 543 | 24-9-2004 03:01 |
Tiësto heeft ten eerste een team van producers die zijn tracks produceren.. En Zijn afgelopen set op lowlands was wel zo gruwelijk nep... (draaitafels die 90 graden heen en weer schudden) Tja... ik heb weinig respect over voor deze man, vroeger misschien wel, hij heeft veel bereikt, maar op deze manier? sorry voor de fans, magoe.. Show geven kan hij wel, ik wil ook zeker niet zeggen dat ik beter ben als hem. Maar ik vind het erg jammer dat het zo mega commercieël is geworden. ik zal uiteraard hierop een hoop negatieve reacties krijgen maargoed, dit is mijn mening die ik graag even kwijt wou. I rest my Case | |
Magik77Standaard Lid Uit: Nederland Sinds: 21-12-2002 Laatste: 7-3-2006 Berichten: 156 | 24-9-2004 07:53 |
Iemand beoordelen op 1 set (lowlands)....tja, dan krijg je wel een heel goed beeld van iemand. Ik luister al meer dan 6 jaar naar zijn muziek, en ja, zijn stijl is aangepast, maar om te zeggen dat hij te commercieel is. Zijn sets op Innercity zijn altijd steengoed, en TIC van vorig jaar was ook een mega avond. Tuurlijk zijn zijn beste produkties alweer een paar jaar oud. Maar tracks als Nyana en forever today zijn niet verkeerd. En als DJ heeft (hij en zijn produktieteam) toch al heel wat produkties en remixen op zijn naam staan. Deze laatste cd ach, hecht er niet teveel waarde aan, want de nummers waren gemaakt voor eenmalig gebruik (de olympische spelen). Dat de nummers niet echt goed en doordacht zijn, komt door de tijd die eraan besteed is. Door die verkiezing van DJ mag, vang je natuurlijk een hoop wind, want elke keer als er iets niet perfect is, dan krijg je te horen "is dat nou de beste DJ ter wereld". Lowlands, daar was ik niet bij, kan ik dus niet over oordelen, en doe ik dus niet, maar iedere DJ heeft wel eens een wat mindere dag. Maar ik denk niet dat Tiesto iemand is, die een cd'tje opzet, en vervolgens net doet alsof ie draait. Van die triesto, tja, zou heel goed kunnen, want ik vond het al zo raar dat er niet de 2004 remix van Lethal industry op de cd stond. Maarre hoe komt Triesto aan de mp3'tjes van nummers die nog niet op cd of plaat zijn uitgebracht, maar wel te horen zijn geweest op tv??? | |
Mr_jowsStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 7-2-2003 Laatste: 16-10-2013 Berichten: 765 | 24-9-2004 08:27 |
Magik77 schreef: Maarre hoe komt Triesto aan de mp3'tjes van nummers die nog niet op cd of plaat zijn uitgebracht, maar wel te horen zijn geweest op tv??? | |
Magik77Standaard Lid Uit: Nederland Sinds: 21-12-2002 Laatste: 7-3-2006 Berichten: 156 | 24-9-2004 08:52 |
Het zou kunnen, zou het wel een stunt vinden, en ergens zou het gewoon moeten zijn dat je gelijk hebt. Want die grove mixfouten die erin zitten.... Idd leg er een cd als Nyana langs, en je hoort het verschil qua mixstijl. En een maand voor de release van de cd, al een promo uitgelekt...Ik vind dat wel heel erg vroeg. Een week zou nog kunnen. De tracklist werd bekend gemaakt, en 2 dagen later was ie te downloaden. Ook het begin van de cd....(tenminste de cd die ik heb) alsof het nummer al aan de gang is, het komt gewoon te slordig over.... | |