grote party organiseren hoe en wat??
(311 reacties. Pagina 27 van 32)Moderator(s): Dré
RobertoStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 12-5-2003 Laatste: 20-4-2011 Berichten: 976 | 10-7-2004 21:58 |
ja, komt van de zomer nog wel een feestje denk ik Bij de ingang deden ze dus niet al te makkelijk, tegen mij begonnen ze zelfs al te brommen dat ik me ID niet meehad. Was de organisator maar goed. Bij de garderobe deden ze het ook goed. De security was wel super goed geregeld, ze lieten niemand binnen zonder ID kaart enz. Misschien wel lullig voor 15 jarigen maar ik snap ze donders goed, ze hebben zo een boete aan hun broek omdat een BrEeZaH sletjuh van 15 teveel heeft gedronken en d'r darmpjes leeg gepompt moeten worden of whatever. Ik vond van toro alles netjes geregeld. Ik krijg genoeg drinken (veel redbull enz) en ze waren allemaal aardig. Maar inderdaad foto's zeggen het meest en die zal ik zo snel mogelijk posten. Alles is mondeling afgesproken voor zover ik weet, echt super relaxte kerels en het geld zouden ze nog een weekje in de kluis leggen zodat ik het met Jochanan die nu in Mallorca zit en van alles van daaruit heeft gevolgd op ga halen. Ik ga niet met 1000 euro op zak naar huis, dat snap je wel denk ik | |
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes! | |
FredjeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-3-2003 Laatste: 20-5-2008 Berichten: 1195 | 10-7-2004 22:04 |
vooraleerst aan allen die hier mee bezig zijn geweest mijn complimenten,je leert er van voor de volgende keer. en er is onnoemelijk veel werk verzet door diegene die ermee bezig waren en dan nog afwachten of t wel een succes word. Wat Sylvia betreft..daar zit wel wat in. mr jows...hoe goed je ook bent als Dj,zou zo maar kunnen zijn dat je technisch de beste van nederland bent,maar tegelijkertijd ben je ook slecht!!! als blijkt dat de dansvloer niet gevuld word door je,dan doe je als pro dj iets niet goed. dat is typerend gebrek aan ervaring,uiteindelijk gaat t erom dat de avond een succes is/word,zeker de eerste party!!! jouw mazzel is..dat t een schoolfeest is/was,als dit had plaatsgevonden in een bedrijf dan waren ze nu klaar met je,als de vloer leegloopt op een aantal boeren na dan versta je je vak niet. je vak is niet alleen top kunnen mixen maar t publiek vermaken!!. groet dit is opbouwende kritiek,ik spreek uit ervaring,kijk wat je ermee doet | |
it's just one of those Day's ,they come and they Go. | |
RobertoStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 12-5-2003 Laatste: 20-4-2011 Berichten: 976 | 10-7-2004 22:41 |
ik wil nog wel even zeggen dat het na een 1 uur pas rustiger werd op de dansvloer bij Jows. | |
FredjeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-3-2003 Laatste: 20-5-2008 Berichten: 1195 | 10-7-2004 22:58 |
roberto schreef: Ik bouwde mijn setje een beetje op naar dj Jows die daarna nog 2 uur ff keihard kwam beuken met alle respect maar je zag wel een beetje dat alleen de boeren op de dansvloer kwamen en de mensen die gewoon zin hadden om te dansen er na verloop van tijd afgingen.Je moet niet vergeten dat zij en ik oa al tijdje mee lopen en vele facetten van t vak wel gezien hebben. daar is de leeftijd ook debet aan. als je net begint met draaien dan weet je t wel(toen ik net begon was ik net zo of meer eigenwijs,jaren nodig gehad om te begrijpen wat een dj is en wat hij/zij moet doen),maar de realiteit is anders,als een vloer leegloopt dan klopt er iets niet,zeker aan t einde van een avond. t einde van een feest cq party is ten alle tijde t hoogtepunt van een avond-daar werk je naar toe. ik begrijp m wel,laatste setje en nu kan of mag t,maar de praktijk wijst anders uit-de vloer liep leeg. dus de verkeerde muziekkeus op dat moment!! t maakt mij niet uit wat je/jullie ermee doen maar een goed verstaander heeft een half woord nodig. groet | |
FredjeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-3-2003 Laatste: 20-5-2008 Berichten: 1195 | 10-7-2004 23:11 |
Dj thaan schreef: De laatste 2 uur moest Jows draaien, ik wist niet echt wat ik ervan moest verwachten, had alleen verhalen van robert gehoord en een demo van hem gehoord, maar jonge jonge wat kan die gozer draaien zeg heel de tent "brak af"!En hoorde achteraf dat hij 1 jaar en 4 maanden in het vak nog maar zit. Hij had een hele goede platen keuze, hij stemde alles goed af op het publiek, dus dat was toppie. Dus hij is al weer gereserveerd voor het volgende feest. Daarnaast kan je ook goed met hem lachen!! (Ben trouwens collega van roberto) maar voor zo'n korte tijd is je mening wel alsof je al 10 jaar party's draait op hoog niveau. begrijp je waar ik heen wil?? daarbij kan ik jows niet aan of afvallen verder want de twee hoofdmannen hebben geen gelijke mening. de 1 meld-de vloer liep leeg en de ander meld-hij stemde alles goed af op t publiek-hoe komt die vloer dan leeg?? Thaan en Roberto,jullie moeten eerst op 1 lijn gaan zitten anders kan je nooit verbeteren of van fouten leren. jullie spreken elkaar tegen en wat moet jows daarmee?? groet ps @ Jows,dat ik me er druk om maak spreekt alleen maar voor je,ik heb zo en zo respect dat je daar ff gaat staan,en dan ook nog goed draait(zij t niet voor t publiek,maar wel collega dj's die onder de indruk waren) jij weet nu ook niet hoe t zit want roberto en thaan hebben hun eigen mening over de avond. | |
SylviaEx Lid Uit: Nederland Sinds: 12-1-2003 Laatste: 11-11-2011 Berichten: 4564 | 10-7-2004 23:30 |
mr_jows schreef: Sylvia, wat jij bedoelt is meer een soort van drive-in. Een allround DJ die van alles maar even draait. Als ik naar een feestje ga, dan wil ik leuke namen op de flyer zien staan. Ik word echt niet vrolijk van : 9 juli Drive-in Bullet 2000!! Komt allen.... :sIn de allereerste post meldt Roberto dat de doelgroep leerlingen uit de 3e t/m 6e klas zijn. Da's een hele brede doelgroep, een allrounder zou hier niet misstaan. Aan de andere kant hebben de organisatoren van het feest natuurlijk het voorrecht om te beslissen wat voor feest het precies wordt. (En dat is ook precies de reden dat ik mijn eigen party's organiseer. Heerlijk om zelf te beslissen wat er gedraaid wordt, en voor wie.) Maar, het is persoonlijk. Ik ben een allrounder in hart & nieren, en let tijdens mijn draaien dan ook net zo veel op de gezichten van de mensen die aan de kant en bij de bar staan, als de mensen op de vloer. De mensen die dansen hebben het sowieso wel naar hun zin, maar hoeveel staan er eigenlijk aan de kant, hoe lang staan ze er al, bewegen ze nog wel wat mee, kletsen ze gezellig...of staan ze te balen? Zodra ik zie dat ik al een tijdje dezelfde groep aan het vermaken ben, switch ik naar een andere stijl. Dat houdt voor mij een avond dynamisch. mr_jows schreef: Als ik een feest organiseer, waar duidelijk DJ's opstaan met een style erachter, dan ga ik ervan uit dat mensen niet gaan zeuren dat er bijv. om 3.00 geen R&B meer wordt gedraaid.mr_jows schreef: Een feest moet je opbouwen tot een hoogtepunt en daar moet je stylen bij indelen. Heel simpel........Je gaat als je een BMW M3 hebt niet over tot een Fiat Panda, tenzij je in gigantische geldnood zit...... Voor mij is het hoogtepunt van een avond het moment waarop het dak eraf gaat. Het kan mij niet schelen welke dj met welke muziek dit doet. | |
RobertoStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 12-5-2003 Laatste: 20-4-2011 Berichten: 976 | 10-7-2004 23:30 |
nee, ik heb gezegd dat jows goed draaide. Zie paar posts geleden MAAR niet iedereen had zin in 2 uur hardstyle. Maar jows kan moeilijk een R&B plaatje opzetten dacht ik zo. Ik vind dus dat jows super heeft gedraaid en vonden heel veel mensen ook, maar niet iedereen kon tegen 2 uur vooooool gaassss beuken. | |
FredjeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-3-2003 Laatste: 20-5-2008 Berichten: 1195 | 10-7-2004 23:35 |
roberto schreef: nee, ik heb gezegd dat jows goed draaide. Zie paar posts geleden MAAR niet iedereen had zin in 2 uur hardstyle. Maar jows kan moeilijk een R&B plaatje opzetten dacht ik zo.Ik vind dus dat jows super heeft gedraaid en vonden heel veel mensen ook, maar niet iedereen kon tegen 2 uur vooooool gaassss beuken. ik ga niet betwisten dat jows niet goed gemixt heeft,maar t is een feit dat men niet gecharmeerd was van 2 uur beuken!! dus moet de dj zijn stijl aanpassen en t publiek weer mee zien te krijgen en dan to the top,en indien nodig weer terug naar af. net zolang tot iedereen tevreden is en de vloer vol staat!!! dat is een dj zijn. sorry weer voor mn reaktie maar ik bedoel t goed en vind t zonde als met 2 a 3 feesten blijkt dat men niet tevreden is en men ermee stopt. groet | |
Mr_jowsStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 7-2-2003 Laatste: 16-10-2013 Berichten: 765 | 11-7-2004 16:09 |
6 x bewerkt. Laatst door Mr_jows op 11-7-2004 16:35 fredje schreef: roberto schreef: nee, ik heb gezegd dat jows goed draaide. Zie paar posts geleden MAAR niet iedereen had zin in 2 uur hardstyle. Maar jows kan moeilijk een R&B plaatje opzetten dacht ik zo.Ik vind dus dat jows super heeft gedraaid en vonden heel veel mensen ook, maar niet iedereen kon tegen 2 uur vooooool gaassss beuken. ik ga niet betwisten dat jows niet goed gemixt heeft,maar t is een feit dat men niet gecharmeerd was van 2 uur beuken!! dus moet de dj zijn stijl aanpassen en t publiek weer mee zien te krijgen en dan to the top,en indien nodig weer terug naar af. net zolang tot iedereen tevreden is en de vloer vol staat!!! dat is een dj zijn. sorry weer voor mn reaktie maar ik bedoel t goed en vind t zonde als met 2 a 3 feesten blijkt dat men niet tevreden is en men ermee stopt. groet Daarnaast word ik door Robert 'geboekt' om hardstyle te draaien. Ik wilde zelfs opbouwen van hardtrance naar hardstyle (de twee voornaamste stylen die ik draai), maar Robert zei dat ik om 2.00 beter direct hardstyle kon gaan draaien vanwege de mensen die zouden komen. Ik ken die hele tent niet (kom helemaal uit noorden, vlakbij Den Helder) en ga op zijn advies uit. Hij organiseert het feest immers, line-up is bekend. De vloer ging ook echt wel beuken! Het gaat gewoon om respect om wat iemand doet. Als er r&b wordt gedraaid vink het ook niet altijd even goed en ga ik af en toe ook drank halen. Ik loop echter niet weg en ga ook niet naar huis. Dat is gewoon kinderachtig. "Mijn style wordt niet gedraaid, dus ik ga naar huis." Daarnaast was het een vrijdag-avond en willen jongeren de dag erna (zaterdag) ook nog wel uit. Tot 4.00 uur doorfeesten is dan best wel lang. Wat als Robert tiesto had geboekt?? En Tiesto ging beetje hardtrance of techtrance draaien. Wat als mensen dan gaan zeuren dat ze R&B willen en weglopen omdat Tiesto geen R&B bij zich heeft (en ook niet draait??). Is Tiesto daarom een slechte DJ en kan hij niet goed inspelen op het publiek? Niet dat ik mij met Tiesto vergelijk (eerstkomende 20 jaar nog niet :P) maar ik ben een dance DJ en zoals Sylvia het noemt geen allround DJ (dat is Tiesto dus ook niet). Wat ik dus bedoel is dat je meer stylen moet respecteren! Doe je dat niet, dan ga je maar alleen naar een tent waar ze R&B draaien, of juist alleen dance muziek. Als je uitgaat is er voor ieder wat wils. 2 uur hardstyle is misschien even te lang, heb ik al gezegd, daar een normaal setje zo'n 1 uur en 15 minuten duurt. Dat is verder niet aan mij. Daar kan Robert voor de volgende x rekening mee houden. Komt echt wel goed! Er zijn overigens mensen naar mij toegekomen met de vraag of ik ook wat r&b kon draaien (zelfs uitsmijter Youssouf :s). Heb toen ook gezegd "sorry ik ben gehuurd om hardstyle te draaien, dus ik heb weinig anders bij mij". Sommigen vroegen of ik juist hardcore wilde draaien. Toen heb ik ook gezegd dat ik dat hooguit laatste 2 plaatjes doe en meer niet. Ik begrijp Sylvia overigens nu wel met die allround DJ, maar dat was die Rick-E dus eigenlijk al. Die draaide van alles wat. Ben het overigens niet eens met haar redenering vwb M3 en Fiat Panda. Ik heb namelijk niet gezegd dat Hardstyle (BMW M3)per se het hoogtepunt is. Wat ik bedoel is dat je niet om 22.00 hardstyle gaat draaien en daarna r&b en top40. Dat is het meest domme wat je kunt doen. Hardstyle is gewoon stuk harder dan de rest en wordt meestal wat later op de avond/nacht gewaardeerd. Vandaar dat Robert ook koos voor 2.00 tot 4.00. Van mij had het ook 2.30 tot 4.00 mogen zijn. Om 4.00 stonden er nog mensen te beuken maar moest ik stoppen. Was toen nog zo'n 40 man op de vloer. De muziek(keuze) hangt gewoon af van het soort feest dat gegeven wordt. Nogmaals, ik ben een opbouwende DJ van hardtrance/hardstyle. Heb mijn set ook wel degelijk opgebouwd. Kwamen mensen naar mij toe die zeiden: "jij draait echt perfect". Was een gozer die zelf al 6 jaar draaide (oldskool/hardcore) en graag met mij wilde meekijken omdat hij vond dak lekker draaide. Wilde zelfs een plaatje meemixen met me..... Dat het niet gewaardeerd wordt (nogmaals) is dus complete onzin. Het zijn echter trieste kinderachtige figuren die weglopen omdat ze hun zin niet krijgen...... P.S. De standaard 'Eltoro DJ' zat bij Rick-E en Roberto constant aan het mengpaneel te prutsen, iets dat ik ook vreselijk irritant vond. Af en toe was het geluid te schel en zette hij dat "goed". Dat heeft hij bij mij dus niet gedaan en zelfs niet geprobeerd. Zegt dus ook wel wat. | |
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link! | |
Mr_jowsStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 7-2-2003 Laatste: 16-10-2013 Berichten: 765 | 11-7-2004 16:15 |
Nogmaals, ik hoef helemaal niet de hemel in te worden geprezen, maar om te zeggen dat ik het vak niet versta is onzin. Persoon A heeft een wiskunde vraag wel eens eerder door dan Persoon B, of Persoon B kan hem helemaal niet oplossen. Gaat om wat je kan en in je hebt! Persoon B is misschien veel beter in economie.... | |
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link! |