Forum > Off-Zone

Post hier je logo!

(392 reacties. Pagina 27 van 40)
Moderator(s): Dré
René EppinkStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-1-2004
Laatste: 5-8-2021
Berichten: 1114
31-3-2008 20:38
Maar als je nu pas bezig gaat met het leren van HTML en CSS en het maken van je website lijkt het mij net zo makkelijk om meteen maar div's toe te passen in je website, 't is echt niet moeilijk maar wel meteen een stuk meer up-to-date. (ook genoeg tutorials over op internet te vinden, dus dat zou je niet tegen moeten houden)
Je moet er alleen wat meer op letten dat de boel crossbrowserproof blijft.
DirkgStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-3-2008
Laatste: 16-4-2010
Berichten: 56
31-3-2008 20:53

René Eppink schreef:

Maar als je nu pas bezig gaat met het leren van HTML en CSS en het maken van je website lijkt het mij net zo makkelijk om meteen maar div's toe te passen in je website, 't is echt niet moeilijk maar wel meteen een stuk meer up-to-date. (ook genoeg tutorials over op internet te vinden, dus dat zou je niet tegen moeten houden)
Je moet er alleen wat meer op letten dat de boel crossbrowserproof blijft.
ik ben al ongeveer 3 maandan aan het verdiepen in HTML met tutorials enzovoort.
Ik ben nu ook een beetje aan het uitproberen enz.
Het gaat vast wel goed komen wink ;)
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.
Dj SpiderEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-8-2003
Laatste: 27-5-2008
Berichten: 352
2-4-2008 00:56

renevanh schreef:

JeroenVDV schreef:

Iets met een spijker met je voorhoofd in de muur slaan - het werkt ook (maar een hamer is toch praktischer..). Dreamweaver heeft een prachtige HTML-inklop-functie waar je je goddelijke gang in plain HTML kunt gaan, het resultaat gelijk ziet, en eventuele code automatisch aangevuld wordt indien gewenst.
Tjsa... ik kan absoluut niet omgaan met die editors, met de hand de boel schrijven gaat bij mij veel sneller. Daarom maak ik die keuze.
Daarnaast ben ik ervan overtuigd dat het absoluut geen kwaad kan om eerst fatsoenlijke html, css en j@vascript te kunnen produceren voordat je met al die editors aan de gang gaat. Je hebt anders geen flauw idee waar je mee bezig bent.
Ben het helemaal met Jeroen eens, waarom zou je moeilijk doen als het ook makkelijker kan? Typisch voorbeeld van niet efficiënt te werk gaan. Sommige mensen in deze wereld zijn nog al bang voor veranderingen en willen daarom altijd bij het oude vertrouwde kladblok blijven (of een van de 1000 andere (mislukte) clones).

Maar ik ben blij dat er altijd nog mensen op deze manier blijven denken, des de meer klanten anderen binnen krijgen laugh :D
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
2-4-2008 09:10
Let wel: Ik gebruik ook vaak Notepad(++) omdat ik op diverse locaties zit te programmeren en niet altijd Dreamweaver bij me (wil) heb(ben). Echter heeft een editor als Notepad++ of PSPad ook nette HTML-syntax-herkenning.
Light Image
StijnSStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 30-9-2007
Laatste: 26-2-2017
Berichten: 255
2-4-2008 12:55

JeroenVDV schreef:

Let wel: Ik gebruik ook vaak Notepad(++) omdat ik op diverse locaties zit te programmeren en niet altijd Dreamweaver bij me (wil) heb(ben). Echter heeft een editor als Notepad++ of PSPad ook nette HTML-syntax-herkenning.
Notepad2 heeft ook leuke functies. Als je klikt op een {, ( of [, dan gaat ie die samen met het bijhorend afsluitend haakje laten oplichten. Erg handig als je niet zo netjes script, maar toch wilt weten tot waar iets gaat sneaky :V
"Weet jij écht waar al die knopjes voor dienen???"
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
2-4-2008 13:41
Notepad++ ook.
Light Image
MifexStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-2-2005
Laatste: 8-3-2024
Berichten: 742
2-4-2008 14:06
Mijn logo

Nog iemand suggesties voor kleuren en hoe ik dat het best kan doen? Of gewoon zo laten?
I Love House Music!
Emile SchuurStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-2-2006
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 94
2-4-2008 14:29

Mifex schreef:

Mijn logo

Nog iemand suggesties voor kleuren en hoe ik dat het best kan doen? Of gewoon zo laten?
Is jouw logo niet al heel wat pagina's lang besproken? razz :p Volgens mij vonden de meeste dit de mooiste. Ikzelf ook. Ik zou zwart en wit misschien omdraaien, en dan een lichte kleur erin doen met een klein beetje schaduw.
Drinken halveert je leven maar je ziet dubbel zo veel.
MifexStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-2-2005
Laatste: 8-3-2024
Berichten: 742
2-4-2008 15:32
Ja dat klopt maar daar was het nog meer van welk logo ik zou kiezen uit de hele selectie razz :p . Nu is de keuze gemaakt en ben ik benieuwd naar de kleuren. Het omdraaien van het logo doe ik al op offerte's e.d. dit logo moet je zien voor op een zwart shirt ofzo.

Schaduw kan ik wel eens proberen.
I Love House Music!
DjjonStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-10-2007
Laatste: 14-8-2014
Berichten: 149
2-4-2008 15:48
Mooi logo, zou geen schaduw doen, lekker simpel houden wink ;) dat is ook gelijk het makkelijkste te herkennen en makkelijk te verwerken
Boemboem..

Terug naar forum Reageer (zonder quote)