Forum > Geluid

Reacties op het "welke draaitafel voor welk budget" topic.

(603 reacties. Pagina 23 van 61)
Moderator(s): Dré
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
3-5-2003 01:12

DJ Sietse schreef:

Tjsa ik wil ook wel de PDT 6000. Maar ervring leert dat tegen de tijd dat ik weer geld beschikbaar heb, ze niet meer leverbaar zijn...
De PDT^zal echt niet zo 1-2-3 uit het assortiment verdwijnen heb ik het idee.

Tis op dit moment de enige draaitafel waar je het master tempo gedeelte met een aparte schuif kunt regelen en zolang de concurentie met niets nieuws komt zullen ze ook wel niet zo'n haast hebben bij gemini om met wat nieuws te komen :)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
3-5-2003 01:14

Dré schreef:

DJ Sietse schreef:

Wel GVD, ik zat dus te wachten op die PDT 5000. Maargoed, dre, heb je nog wat verdere info over die nieuwe serie? Wordt dat een low-budget turntable of weer iets PDT 6000 achtigs?
Totaal geen info bekend.

Ik moet zeggen dat ik, op wat afwerkproblemen met de alu bovenplaat na, erg tevreden ben over de PDT-6000. Hij is stevig, stabiel, weinig chassisbrom en met een lichtgewicht aluminium arm. Er zijn een hoop slechtere DJ draaitafels op de markt en verdomd weinig betere draaitafels...
Allen de SL en de TTX staan op hetzelfde nivo toch?

Tsja het word tijd dat ze bij Numark wat aan die arm gaan doen. Dan hebben ze een onverslaanbare draaitafel.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 13472
5-5-2003 17:22
1 x bewerkt. Laatst door Dré op 11-5-2003 22:47
Zoals sommigen wel gezien hebben is het merk Reloop aan de webshop toegevoegd. We hadden geen zin te wachten tot JB-Systems eindelijk door het oude model van deze OEM draaitafels heenwas (terwijl Reloop reeds een maand of 2 het nieuwe model uitlevert).

Vandaar dat we vandaag goede afspraken gemaakt hebben met de importeur van Reloop (die wel een beetje schrok van de grootte van onze bestelling ;-). We gaan dus vanaf deze week de Reloop RP-2000MKIII (Chrome) op voorraad houden in plaats van de Q-20 van JB-Systems EN de Reloop RP-4000MKIII (Chrome) in plaats van de Q-30.

Bijkomend voordeel van de 4000 is dat hij geleverd wordt met Neopreen slipmatje EN een Ortofon OMB-5 element. Helaas dus niet de OM Pro Silver (maar die naald past wel gewoon in de OMB-5!). Ook is de prijs van de draaitafel fiks naar beneden gegaan (en da's altijd positief natuurlijk). Zijn er ook nadelen? Jawel. De Reloop draaitafels worden standaard geleverd zonder stofkap. Uiteraard werkt een theedoek ook prima MAAR indien gewenst is de stofkap tegen meerprijs leverbaar. Ook geeft Reloop 6 maanden garantie op de draaitafels terwijl dit bij JB-Systems 1 jaar was.

Info: www.new-line.nl/v/11683 (2000) en www.new-line.nl/v/11682 (4000).

Voor de mensen die reeds één Q-30 hebben houden we uiteraard nog een voorraad Q-30's (en voor die paar mensen die ondanks onze garantie dat het om hetzelfde product gaat (alleen een vernieuwde vormgeving) TOCH voor de Q-30 kiezen).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
Ger-EStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-11-2002
Laatste: 5-10-2009
Berichten: 31
5-5-2003 20:32
Ik snap er nix meer van.
Is de Reloop RP-4000 MKIII Chrome LTD nou beter dan de Q-30?
Music is the answer......
DJ ArdoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 31-10-2022
Berichten: 68
5-5-2003 21:57
Het antwoord staat in de laatste 2 zinnen van Andre's post hierboven.
...ondanks onze garantie dat het om HETZELFDE product gaat (alleen een VERNIEUWDE vormgeving)
Maaarrre.... wat ziet zo'n met pianolak afgewerkte draaitafel er toch schitterend uit!!
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
6-5-2003 00:04

DJ Ardo schreef:

Het antwoord staat in de laatste 2 zinnen van Andre's post hierboven.
...ondanks onze garantie dat het om HETZELFDE product gaat (alleen een VERNIEUWDE vormgeving)
Maaarrre.... wat ziet zo'n met pianolak afgewerkte draaitafel er toch schitterend uit!!
Vind je?

Ik vind dat glimmende best wel leijk -> Kun je blijven poetsen :)
Ik heb zelf een chromen Vestax gehad en wat was dat een ramp zeg -> 1 vinger er op en je zag het meteen.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 13472
6-5-2003 00:06
Elk voordeel heb sien nadeel.

Voordeel is dat je gelijk kunt zien of je er nog een beetje uitziet. Nadeel is dat je dat ook ziet als het niet zo is...

Op zich zou draaien met een setje dunne stoffen handschoentjes nog niet zo'n gek idee zijn. Ook een stuk beter voor je platen. Of je ego het kan hebben???

laugh :D
-- Pardon my French, I'm Dutch --
SnakeEffect Guru
Uit: België
Sinds: 17-2-2003
Laatste: 19-4-2014
Berichten: 675
8-5-2003 13:17
Ikzelf heb ook een draaitafel waarvan de bovenplaat afgewerkt werd met zwarte pianolak. Dit is niet echt aan te raden als je niet van vingerafdrukken houdt.

Een gewaarschuwd DJ is er twee waard...
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 13472
8-5-2003 13:41

Snake schreef:

Ikzelf heb ook een draaitafel waarvan de bovenplaat afgewerkt werd met zwarte pianolak. Dit is niet echt aan te raden als je niet van vingerafdrukken houdt.

Een gewaarschuwd DJ is er twee waard...
Nou, dan kunnen ze toch mooi SAMEN poetsen???

laugh :D laugh :D
-- Pardon my French, I'm Dutch --
Dj @ WorkStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-5-2003
Laatste: 15-5-2003
Berichten: 3
9-5-2003 13:32
ik heb een vraagje:

ik ben dus van plan om te beginnen met draaien....is dit dan een goed begin? www.new-line.nl/v/8466 ....moet ik hier ook nog speakers bij kopen...ik wil dit op mijn slaapkamer neerzetten dan, kan dit dan ook gewoon aangesloten worden op de speakers die bij mijn stereo horen..(zal wel domme vraag zijn maar ben niet zo technisch) mijn vraag is dus of ik er nog meer bij moet kopen...
BASS!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)