Forum > Algemeen Forum

Wat kosten jullie nou?

(2883 reacties. Pagina 225 van 289)
Moderator(s): Dré
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
13-9-2009 15:38

WouterV schreef:

mn oom is proffesinelen DJ dus ik heb een tijd geleden al zijn muziek-rips mee genomen
Een geripte collectie waarvan je de originelen niet in je eigen bezit hebt, is ook illegaal.

WouterV schreef:

ik ken mischien 5-10%

en zelfs met deze muziek collectie presteren aardig wat mensen nog om requestjes tedoen die we niet hebben
Dus je hebt een illegale collectie waarvan 90 tot 95% onbruikbaar is. Wat moet je er dan mee behalve patsen met hoeveel titels je wel niet hebt?
WouterVStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-8-2009
Laatste: 15-9-2009
Berichten: 12
13-9-2009 15:45
Waarom is 90% 95% onbruikbaar ? als ik het nog nooit heb geluisterd kan ik het nog wel gebruiken ?
en ik heb nooit iets over mn muziek collecite gezegd in the first place trouwens, dat heeft iemand anders opgezocht op mijn site....
Je bent echt te dik als je op het strand ligt en een green peace activist probeert je weer terug in zee te rollen....
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
13-9-2009 15:48
Je kent zelf maar 5 tot 10% en je kunt niet aan alle verzoekjes voldoen met de resterende 90-95%. Mij lijkt dat het hebben van een stevige collectie JUIST als doel heeft om je klanten te laten horen wat ze willen horen. Als dat er ook niet mee lukt, en het is illegaal, en je neemt niet de moeite om de nummers zelf te leren kennen, dan heb je er geen moer aan.

Of je het aantal titels nou op je website of hier (je site staat gewoon in je profiel) vermeldt verandert helemaal niets aan bovenstaande.
WouterVStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-8-2009
Laatste: 15-9-2009
Berichten: 12
13-9-2009 15:53
Wie zecht dat ik niet de moeiten neem om mijn collectie tebeluisteren, dat sugereer je gewoon even omdat ik zoveel muziek heb? ik vroeg ook niks over wat jullie van onze muziek collectie vonden, ik vroeg hoe veel we per avond zouden kunnen vragen, maar dat blijkt dus niet mogelijk, voor je het door hebt ben je aan het patsen met je muziek collectie.
Je bent echt te dik als je op het strand ligt en een green peace activist probeert je weer terug in zee te rollen....
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
13-9-2009 15:54
Het antwoord op de vraag hoeveel je kunt vragen voor een avond heb je al gekregen: niet veel, zoniet helemaal niks, met een illegale muziekcollectie. (Maar over dat puntje "illegaal" lijk je chronisch heen te lezen.)
WouterVStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-8-2009
Laatste: 15-9-2009
Berichten: 12
13-9-2009 15:58
Ik zal maar gewoon stoppen met draaien omdat ik een illegalen muziek collectie heb laugh :D laugh :D
Je bent echt te dik als je op het strand ligt en een green peace activist probeert je weer terug in zee te rollen....
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
13-9-2009 16:00
Dat is inderdaad het overwegen waard.

Andere mogelijkheid is gaan investeren in een legale collectie, te beginnen met die paar nummers die je wél kent en gebruikt. (Maar ook dat lijkt niet in je hoofd op te komen, dus wellicht is de eerste optie inderdaad de beste.)
WouterVStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-8-2009
Laatste: 15-9-2009
Berichten: 12
13-9-2009 16:02
Maar voor die enkelen avonden Per jaar ga ik geen Cd's aan schaffen, anders zal ik mijn geld boom wel heel erg hard moeten bemesten.
Je bent echt te dik als je op het strand ligt en een green peace activist probeert je weer terug in zee te rollen....
KlunzVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-5-2003
Laatste: 11-9-2024
Berichten: 390
13-9-2009 17:02

WouterV schreef:

Maar voor die enkelen avonden Per jaar ga ik geen Cd's aan schaffen, anders zal ik mijn geld boom wel heel erg hard moeten bemesten.
Compleet verkeerde gedachte! Je wilt dus wel een paar keer per jaar omzet draaien maar daar mogen geen kosten tegenover staan? Maar ondertussen maak je wel reclame met illegale muziek angry

Get a life. Stop met draaien! Zoniet, dan hoop ik dat je heel snel bezoek krijgt van buma, sena, brein. liefst alle 3 te gelijk. Dan pas zul je je geldboom moeten gaan bemesten shut up :X En laat dan ook meteen de Belastingdienst maar even langskomen voor de gemiste omzetbelasting en niet aangegeven ib.

Je kunt en mag nu gewoon helemaal niks vragen.

In mijn ogen ben je gewoon een hele ***** marktverzieker.

klunz
Hi! I am a forum signature virus. Please copy/paste me to your signature to help me spread!
TwinscanStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 16-12-2006
Laatste: 13-5-2013
Berichten: 144
13-9-2009 17:17

WouterV schreef:

Ik zal maar gewoon stoppen met draaien omdat ik een illegalen muziek collectie heb laugh :D laugh :D
Weet je wel wat illegaal betekent ? Je doet iets wat NIET mag en eveneens STRAFBAAR is.

Jezus, wat een mentaliteit. Ben het volledig met Klunz eens. Ofwel KOOP je je muziek, ofwel stop je met draaien. Je beseft blijkbaar ook nog niet eens dat illegale muziek STRAFBAAR is en je het hier ook nog eens op een forum vermeldt waar dagelijks duizenden bezoekers komen kijken. Ik hoop dat je snel bezoek krijgt van 1 van de controlediensten en FLINK wat geld mag ophoesten...
Electronics run on smoke, if you let it out they stop working.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)