Forum > Off-Zone

Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin

(1451 reacties. Pagina 22 van 146)
Moderator(s): Dré
Dj-tqStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-1-2006
Laatste: 21-12-2012
Berichten: 78
10-6-2007 22:52
Een domme actie na het forum meeting: Na een heel gezellig uurtje op het Neude te hebben gezeten, kwam ik erachter dat mijn trein om 17:35 ging. Helaas was het 17:30 toen ik hierachter kwam. Enfin ik zei tegen de rest(lees: de andere 9 die op de meeting waren!!)dat ik de trein van 18:05 zou nemen. Wij weer lekker verder bieren en lullen, todat ik op het horloge van Groovelover zag dat het 18:00 was! Ik denk chips.....Ik aan Phillip (Jansen) Gevraagd hoe lang het erover zou duren om bij het Station te komen. Hij zei: lopend 10 min. maar ik ga niet rennen. Geeft niets, ik ga wel alleen. zei ik. Kom ik 5 min. later op het perron aangelopen, zie ik in de verte een geel gevaarte wegrijden met 2 rode lampen, en op dat moment leek het alsof dat gele gevaarte even grijnsde (ik had pas 4 bier op, geloof ik!?!) Nou, das ,mooi balen, kon ik mooi een halfuur gaan wachten! Dus ik Phillip maar een belletje geven, dat ik mijn trein gemist had. Uiteindelijk kom ik aan op station baarn, om 19:10, en wil ik naar huis lopen, komt me pa aanrijden(en ik had m niet eens gebeld!) Toeval bestaat niet sneaky :V
ADD SUV
PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-4-2004
Laatste: 30-11-2014
Berichten: 1105
11-6-2007 12:04
Was je nog op tijd voor je etentje? laugh :D
Dj-tqStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-1-2006
Laatste: 21-12-2012
Berichten: 78
11-6-2007 16:21

pietje schreef:

Was je nog op tijd voor je etentje? laugh :D
Uiteindelijk wel wink ;) ik had ze verteld dat om een of andere manier de treinen maar 1 keer in het uur reden i.p.v. 2 keer. En dat ik juist die ene keer had gemist sneaky :V
ADD SUV
PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-4-2004
Laatste: 30-11-2014
Berichten: 1105
11-6-2007 22:35
Zondag-regeling ofzo moet je het dan op houden wink ;)
EriswaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-8-2006
Laatste: 21-4-2016
Berichten: 366
12-6-2007 00:58
Een jaartje of 2 geleden organiseerden wij zelf een feest ism de plaatselijke soos.
Wij flyeren, posters ophangen en de hele mikmak.
Op de avond zelf hadden wij alles netjes opgebouwd, alles stond mooi en we hadden er zin in...

Feest begon om 22:00 uur en de entree was tot 03:00 5 euries. daarna gratis.

Je raad het al... Tot 03:00 waren er dus al zeker 0 betalende bezoekers geweest!
Wat bleek: jantje smit trad nog geen 5 km verderop op, die tent stond dus wel vol razz :p
Dat feest was om 03:00 afgelopen en toen stroomde het bij ons vol!

Niet bepaald een winstgevende avond dus, maar wel verschrikkelijk gelachen met de medewerkers van de soos en de photoplay machine. vanaf 03:30 was het nog wel 3 uur echt een mooi feest.
Wat je niet opbouwt hoef je ook niet af te breken.
OllyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-3-2006
Laatste: 11-9-2023
Berichten: 167
12-6-2007 01:13

eriswa schreef:

Een jaartje of 2 geleden organiseerden wij zelf een feest ism de plaatselijke soos.
Wij flyeren, posters ophangen en de hele mikmak.
Op de avond zelf hadden wij alles netjes opgebouwd, alles stond mooi en we hadden er zin in...

Feest begon om 22:00 uur en de entree was tot 03:00 5 euries. daarna gratis.

Je raad het al... Tot 03:00 waren er dus al zeker 0 betalende bezoekers geweest!
Wat bleek: jantje smit trad nog geen 5 km verderop op, die tent stond dus wel vol razz :p
Dat feest was om 03:00 afgelopen en toen stroomde het bij ons vol!

Niet bepaald een winstgevende avond dus, maar wel verschrikkelijk gelachen met de medewerkers van de soos en de photoplay machine. vanaf 03:30 was het nog wel 3 uur echt een mooi feest.
laugh :D laugh :D laugh :D laugh :D laugh :D laugh :D goed verhaal razz :p
EriswaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-8-2006
Laatste: 21-4-2016
Berichten: 366
12-6-2007 01:55
Ook nog een keertje een feest gehad in het buurthuis hier om de hoek.
Het feest zelf was ik niet bij, omdat wij dezelfde avond een band moesten versterken op een andere locatie.
Bij het opbouwen was ik wel bij. Dit zal me eeuwig bijblijven.
Het scheen dus in ene een feestje te zijn voor iemand die 75 jaar oud werd...
De opmerkingen die dan in de ronte gaan zijn zo fantastisch!

Om een paar voorbeelden te noemen:
Ik zeg: "hoelaat is dit feest afgelopen dan?"
Collega: "als de stoma's vol zitten" laugh :D

Collega: "Wat nou als er in eentje eentje omvalt?"
Ik: "ik zou dan vast je telefoon maar op 112 hebben staan"

De beheerder: "vinden jullie niet dat je veel geluid bij jullie hebben?"
Wij in koor: "dan zetten ze hun gehoorapparaten maar wat zachter"

Ik tegen colega: "wat voor muziek ga je draaien dan?"
Collega: "Geen idee, ik weer wel dat er op mijn koptefeloon wat anders opstaat"

Ik: "zal je je niet vervelen vanavond?"
Collega: "jawel, er zit niet voot niets een relay op die CD-spelers"

Nu was nog het ergste dat wij die band aan het versterken waren die me collega gewoon op dat andere feestje meer mensen op de dansvloer had dan dat feestje met die band (gemiddelde leeftijd een jaar of 25)
Prachtige avond gehad!
Wat je niet opbouwt hoef je ook niet af te breken.
FrodorfStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-6-2006
Laatste: 21-12-2011
Berichten: 37
12-6-2007 17:41
Hmm, ben nog niet zo heel lang bezig, maar ik kan vaak wel lachen om reacties van publiek.

Ooit eens een klein theaterklusje gedaan voor een amateur gezelschap (5x druppeltje+zender en een md speler, om de grote even voor te stellen ;) ) We draaien de premiere, en daarvoor maar 1 keer geoefend, dus maar hopen dat alles goed zou gaan. Nou, ik start het eerste nummer op de md-speler. Tikt een meisje uit het publiek me aan: "Je start het verkeerde nummer in" :p . Goed tis de premiere, dus ik schema's nakijken, is toch gewoon het goede nummer, dus ik zeg, nee dit is gewoon het goede nummer zij: "Nee ik zweer het je, dit is een ander nummer" :p

En een keer op een klusje, moest er een band uitversterkt worden, dan doen wij dus ook echt alleen de band, de muziek in de pauze mag het zaaltje regelen. Dus ik ben aan het afbreken, wil de mixer "afluiten"(Gain knoppen ed. dichtdraaien). Komt er een man naar me toe: "Ik hoor nu al heel de avond dezelfde kut muziek, en nu wil ik wel eens wat anders horen" ik: "Meneer, wij doen alleen de band, u zou bij de bar even moeten vragen voor andere muziek". De meneer: "Nee, dat moet jij gaan afspreken met de bar, daar wordt je toch voor betaald" :P
Mr. EdieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-6-2003
Laatste: 6-5-2015
Berichten: 1532
12-6-2007 19:54

frodorf schreef:

Ooit eens een klein theaterklusje gedaan voor een amateur gezelschap (5x druppeltje+zender en een md speler, om de grote even voor te stellen ;) ) We draaien de premiere, en daarvoor maar 1 keer geoefend, dus maar hopen dat alles goed zou gaan. Nou, ik start het eerste nummer op de md-speler. Tikt een meisje uit het publiek me aan: "Je start het verkeerde nummer in" :p . Goed tis de premiere, dus ik schema's nakijken, is toch gewoon het goede nummer, dus ik zeg, nee dit is gewoon het goede nummer zij: "Nee ik zweer het je, dit is een ander nummer" :p
Dit komt echt regelmatig voor, maar weinig mensen geloof ik die voor hun feest zulke kleine dingen goed regelen... Nummer 3 van deze cd? Prima.... 'Nee! Niet dit nummer!' angry Zucht..
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 28-6-2024
Berichten: 2389
12-6-2007 20:00
Het ging niet om een feest, maar om een theaterklus. Dan is en verkeerd nummer nog net iets lulliger. Kennelijk was er geen tijd voor een technische doorloop oid.
It's time to play the music, It's time to light the lights..

Terug naar forum Reageer (zonder quote)